Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Управління юстиції інформує
Управління юстиції інформує

Управління юстиції інформує (252)

Відповідно до статті 7 Закону України «Про громадські об'єднання» засновниками громадської організації можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, які досягли 18 років, а молодіжної та дитячої громадської організації - 14 років.

Засновниками громадської спілки можуть бути юридичні особи приватного права, у тому числі громадські об'єднання зі статусом юридичної особи. Засновниками громадської спілки не можуть бути політичні партії, а також юридичні особи, щодо яких прийнято рішення щодо їх припинення або які перебувають у процесі припинення.

Кількість засновників громадського об'єднання не може бути меншою, ніж дві особи.

Засновниками громадської спілки не можуть бути юридичні особи приватного права, єдиним засновником яких є одна і та сама особа.

Засновником громадської спілки не може бути юридична особа приватного права, якщо засновник (власник істотної участі) цієї юридичної особи внесений до переліку осіб, пов'язаних зі здійсненням терористичної діяльності, або щодо яких застосовано міжнародні санкції.

Під істотною участю у цьому Законі слід розуміти пряме та опосередковане, самостійне або спільно з іншими особами володіння 10 і більше відсотками статутного (складеного) капіталу або голосів за придбаними акціями (частками) юридичної особи або незалежно від формального володіння можливість значного впливу на управління чи діяльність юридичної особи.

Засновником громадської організації   не   може   бути   особа,   яку визнано судом недієздатною.

Повноваження засновника громадського об'єднання закінчуються після державної реєстрації громадського об'єднання в установленому законом порядку.

Згідно п. 7 ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» для проведення державної реєстрації переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа подаються наступні документи:

1.Заява про державну реєстрацію переходу з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (форма 2 Наказу Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»);

2.Примірник оригіналу (нотаріальна засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про перехід на діяльність на підставі власного установчого документа та затвердження установчого документа;

3.Установчий документ юридичної особи;

4.Примітка: Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання. У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Розгляд документів, поданих для проведення державної реєстрації переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа здійснюється протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

1.документи подано особою, яка не має на це повноважень;

2.не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;

3.документи суперечать вимогам Конституції та Законів України;

4.у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційних дій.

Вівторок, 19 грудня 2017, 16:19

Шлюб за добу

Автор Внутрішня політика

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016р. № 502-р, визначено перелік населених пунктів Черкаської області, де запроваджена реалізація пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу у скорочені строки за обраним заявниками місцем, зокрема, у містах Черкаси, Каневі та Смілі,  а також   в селі Білозір׳я  Черкаського району Черкаської області.

Звертаємо увагу, що пілотний проект Міністерства юстиції України передбачає лише можливість вибору заявниками бажаних дати та місця проведення державної реєстрації шлюбу, проте не позбавляє необхідності подання для державної реєстрації шлюбу документів, передбачених діючим законодавством України, а саме:

1) паспорта громадянина України, паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства. У разі якщо заявником є іноземець, особа без громадянства додається документ, що підтверджує законність його (її) перебування на території України;

2) у разі якщо заявники або один з них раніше перебували в шлюбі, документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання шлюбу недійсним.

Документи, складені іноземною мовою, подаються разом з їх перекладами на українську мову, засвідченими в установленому порядку.

Для проведення державної реєстрації шлюбу у скорочені строки Вам необхідно звернутися до «Організаторів», якими є:

у місті Черкаси Комунальне підприємство «Центральний стадіон» Черкаської міської ради» (код ЄДРПОУ: 22805342). Місцезнаходження:    м. Черкаси, вул. Смілянська, 78.   Телефон: (0472) 37-14-68, 45-21-93

у місті Каневі Комунальне підприємство «АВТО - РІКА» (код ЄДРПОУ: 38452817). Місце знаходження: Черкаська  обл., м. Канів, вул. 206 Дивізії,1. Телефон: (04736) 3-42-20

у місті Смілі Смілянський міський будинок культури (код ЄДРПОУ: 40912112).  Місце знаходження: Черкаська  обл., м. Сміла, вул. Соборна,100.                                Телефон: (04733) 4-04-39

в селі Білозір’я Черкаського району Черкаської області Центр культури та дозвілля Білозірської сільської ради, Черкаського району, Черкаської області(код ЄДРПОУ – 26425406 . Місце  знаходження: Черкаська область Черкаський район с. Білозір’я, вул. Незалежності, 243. Телефон (0472) 30-13-22.

Он-лайн будинок юстиції - це можливість для кожного громадянина, який має доступ до Інтернету. замовити ряд послуг не виходячи з дому. В режимі он-лайн запроваджено послуги, надання яких викликає найбільші черги та створює бюрократію. Даний сайт забезпечує отримання послуг без контакту з представниками влади. Тут Ви отримаєте необхідні сервіси в електронному режимі.

За допомогою цього сайту Ви можете :

-  отримати повторні документи про державну реєстрацію актів цивільного стану: свідоцтва про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, а також відповідні витяги з Державного реєстр)' актів цивільного стану громадян;

-    здійснити державну реєстрацію громадської організації зі статусом юридичної особи;

- скористатися послугою SМS-МАЯК: зареєструватися і отримувати миттєві повідомлення про статус будь-яких об'єктів нерухомого майна у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;

-   отримати Електронний цифровий підпис за допомогою Програмного комплексу користувача центру сертифікації ключів «ІІТ Користувач ЦСК»;

- отримати інформацію з Державних реєстрів.

Зокрема, для проведення попередньої правової експертизи документів для державної реєстрації громадської організації необхідно зайти на портал Он - лайн будинок юстиції, зареєструватись в особистому кабінеті, прикріпити та подати скан -  копії документів  відповідно  до  ч.   1   ст.   17  Закону  України  «Про  державну реєстрацію    юридичних    осіб,    фізичних    осіб-підприємців    та    громадських формувань», а саме:

-  заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи,

-  примірника оригіналу (нотаріально засвідченої копії) рішення засновників про створення юридичної особи,

-  реєстру осіб (громадян), які брали участь в установчому з'їзді (конференції, зборах),

-  відомостей про керівні органи громадського формування, відомостей про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій,

-  установчого документу юридичної особи.

За результатами попередньої правової експертизи заявнику направляється повідомлення.

Якщо Ви бажаєте скористатися Он-лайн будинком юстиції - переходьте за адресою: оnline.minjust.gov.ua

При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (далі - Комісія), що забезпечує розгляд скарг у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості.

Комісія розглядає скарги на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію), дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб'єктів державної реєстрації, які здійснюють діяльність у межах Черкаської області.

Термін розгляду скарги становить 30 днів (у деяких випадках може продовжуватись до 45 днів).

За результатами розгляду скарги приймається рішення у формі наказу про задоволення скарги або про відмову в її задоволенні.

У разі задоволення скарги Головним територіальним управлінням юстиції у Черкаській області виконуються рішення про:

-   скасування рішення про відмову в державній реєстрації прав та проведення державної реєстрації прав (у сфері реєстрації нерухомості);

-   внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та виправлення помилки, допущеної державним реєстратором (у сфері реєстрації нерухомості);

-   проведення державної реєстрації (у сфері реєстрації бізнесу);

-   виправлення технічної помилки, допущеної державним реєстратором (у сфері реєстрації бізнесу);

-     направлення до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Міністерстві юстиції України подання щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю (у     сфері     реєстрації     бізнесу     та нерухомості).

Виконання рішення шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав иа нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань здійснюється не пізніше наступного робочого дня з дати прийняття рішення. Для виконання таких рішень повторне подання документів для проведення державної реєстрації та сплата адміністративного збору не вимагаються.

Рішення про направлення до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Міністерстві юстиції України подання щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю виконується невідкладно, але не пізніше  п'яти робочих днів з дня його прийняття.

На зберіганні у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головною територіального управління юстиції у Черкаській області знаходяться книги державної реєстрації актів цивільного стану що сформовано з других примірників актових записів цивільною стану, складених органами державної реєстрації актів цивільного стану Черкаської області, починаючи з 1941 року по 2016 рік включно.

На зберіганні у районних, міських, районних у містах відділах державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області знаходяться книги державної реєстрації актів цивільного стану, що сформовано з перших примірників актових записів цивільного стану, складених органами державної реєстрації актів цивільного стану Черкаської області, починаючи з 1941 року по 2017 рік включно.

Згідно п.1 розділу 5 Порядку умов і строків зберігання книг державної реєстрації актів цивільного стану метричних книг у відділах державної реєстрації актів цивільного стану та їх передачі до державних архівних установ, затвердженим наказом Міністерства юстиції України 30.12.2013 № 2804/5. зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 31.12.2013 за №2241/24773 передача книг державної реєстрації актів цивільною стану, метричних книг на постійне зберігання до Державного архіву  здійснюється щороку після закінчення сімдесяти п'яти років зберігання їх у  відділах державної реєстрації актів цивільного стану.

Державний архів Черкаської області знаходиться за адресою:

вул.Благовісна. 244 а. м.Черкаси, 18015.

тел.факс 37-30-26.

е-mаіl:dach@ сk.archives.gov.ua

Метричні   книги   за   1862   -   1924   роки   та   книги   державної  реєеірації  актів  цивільного стану  за 1925 - 1940 роки знаходяться на зберіганні в Державному архіві Черкаської області.

Залежно від того, до якої області на теперішній час належить населений пункт, необхідна інформація може знаходитись у Державному архіві Полтавської області за адресою:

вул. Пушкіна, 18/24 (корпус№ 1), м. Полтава, 36011 вул. Зигіна, 1-А (корпус № 2), м. Полтава, 36014

тел. Факс (05322) 2-94-95, (0532) 60-93-26, (0532) 60-90-93

е-mаіl:archive Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

веб-сайт poltava.archives.gov.ua

Державному архіві Вінницької області за адресою: вул. Соборна, 17, м. Вінниця, 21050,

тел. (0432)55-12-31

е-mаіl: archive   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Державному архіві Кіровоградської області за адресою: вул. А. Корольова, 3, м. Кропивницький, 25030

тел.(0522) 37-31-10,

е-mаіl:publik@dakiro.kr-admin.gov.ua

22 листопада 2017 року урядом прийнята постанова № 890 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі - Постанова).

Даною Постановою Кабінет Міністрів України удосконалив механізм використання і охорони земель, збереження та відновлення родючості ґрунтів.

Зокрема, документом запроваджується фіксація в договорі оренди показників якісних характеристик ґрунтового покриву земельної ділянки на момент її передачі в оренду. Це дасть можливість контролювати ефективне та раціональне використання орендарями земельних ділянок, зокрема недопущення погіршення якості ґрунтів.

Постанова передбачає відшкодування орендодавцю - власнику земельної ділянки збитків у разі погіршення якості ґрунтового покриву орендованої земельної ділянки або приведення її у непридатний для використання за цільовим призначенням стан. Також встановлюються конкретні строки сплати орендної плати за користування земельною ділянкою та встановлюється відповідальність у разі несвоєчасної сплати.

З текстом Постанови можна ознайомитися на Урядовому порталі за посиланням http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=250448827.

Постановою Кабінету Міністрів України № 890 від 22.11.2017 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі - Постанова) внесено ряд змін до Типового договору оренди землі.

Встановлено наступні строки внесення плати за перший рік оренди земельних ділянок державної та комунальної власності:

1)         набуті в оренду за результатами земельних торгів - не пізніше трьох банківських днів з дня укладення договору оренди;

2)         за земельні ділянки сільськогосподарського призначення, набуті в оренду без проведення земельних торгів - у п'ятиденний строк після підписання договору оренди.

Розмір орендної плати за земельні ділянки державної та/або комунальної власності, які передані в оренду за результатами земельних торгів, не може переглядатися у бік зменшення.

Передбачено штраф у розмірі 100 відсотків річної орендної плати у разі невнесення орендної плати у строки, визначені типовим договором, А розмір пені вказується сторонами договору у відсотках від несплаченої суми за кожний день прострочення.

Встановлені наступні особливості для оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення (сільськогосподарських угідь):

1) державної та комунальної власності: у договорі зазначаються дані агрохімічного паспорта земельної ділянки (земельних ділянок). Також включається право орендодавця вимагати відповідно до законодавства від орендаря збереження родючості грунтів, шляхом перевірки не рідше ніж один раз на три роки стану орендованої земельної ділянки (орендованих земельних ділянок) на відповідність показникам агрохімічного паспорта земельної ділянки;

2) приватної власності: рекомендовано зазначати дані агротехнічного паспорта земельної ділянки у договорі;

Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства, особистого селянського господарства земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які є земельними ділянками меліорованих земель і на яких проводиться гідротехнічна меліорація, орендар зобов'язаний здійснювати інвестиції у розвиток та модернізацію відповідних меліоративних систем і об'єктів інженерної інфраструктури та сприяти їх належній експлуатації.

Також у договір оренди земельної ділянки (земельних ділянок) сільськогосподарського призначення може включатися вимога щодо дотримання орендарем екологічної безпеки землекористування та збереження родючості ґрунтів, додержання державних стандартів, норм І правил відповідно до статті 24 Закону України "Про оренду землі" та припинення договору оренди землі шляхом його розірвання відповідно до вимог статті 32 Закону України "Про оренду землі" у разі недотримання такої вимоги, зокрема погіршення якості ґрунтового покриву та інших корисних властивостей орендованої земельної ділянки (орендованих земельних ділянок) або приведення її (їх) у непридатний для використання за цільовим призначенням стан.

З текстом Постанови можна ознайомитися на—Урядовому порталі за посиланням http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=250448827.

Відповідно до ст. 16 Закону України «Про оренду землі» укладення договору оренди земельної ділянки із земель приватної власності здійснюється за згодою орендодавця та особи, яка згідно із законом вправі набувати право оренди на таку земельну ділянку.

Укладення договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування - орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону.

Укладення договору оренди земельної ділянки може бути здійснено на підставі цивільно-правового договору або в порядку спадкування.

Зміна найменування сторін договору оренди землі, зокрема внаслідок реорганізації юридичної особи або зміни типу акціонерного товариства, не є підставою для внесення змін до договору оренди землі та/або його переоформлення.

Статтею 32 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі - Закон) передбачено виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Відповідно до частини 1 статті 32 Закону у разі виявлення у відомостях Єдиного державного реєстру помилки (описки, друкарської, граматичної. арифметичної помилки), допущеної суб'єктом державної реєстрації, заявник письмово в паперовій або електронній формі повідомляє про це суб'єкта державної реєстрації, який перевіряє відповідність відомостей Єдиного державного реєстру інформації, що міститься в документах, що стали підставою для внесення цих відомостей. Якщо факт невідповідності підтверджено, суб'єкт державної реєстрації безоплатно виправляє допущену помилку в день надходження повідомлення.

Виправлення помилки у відомостях Єдиного державного реєстру, допущеної не з вини суб'єкта державної реєстрації, здійснюється за плату, розмір якої встановлений цим Законом.

Частиною 2 статті 32 Закону передбачено, що у разі виявлення суб'єктом державної реєстрації помилки, допущеної у відомостях Єдиного державного реєстру, він в одноденний строк безоплатно виправляє допущену помилку та письмово повідомляє про це заявника.

Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру внаслідок наявності помилок у документах, на підставі яких були внесені такі відомості, здійснюється після виправлення помилок у зазначених документах.

Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру може здійснюватися також на підставі судового рішення.

Згідно частини 2 статті 36 Закону за виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі ЗО відсотків адміністративного збору, встановленого частиною першою цієї статті.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 8 з 18