Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції
Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції

Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (634)

Відповідно до частини 1 статті 37¹ Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон) контроль у сфері державної реєстрації прав здійснюється Міністерством юстиції України, у тому числі шляхом моніторингу реєстраційних дій у Державному реєстрі прав з метою виявлення порушень порядку державної реєстрації прав державними реєстраторами, у повноваженими особами суб'єктів державної реєстрації прав.

За результатами моніторингу реєстраційних дій у Державному реєстрі прав у разі виявлення порушень порядку державної реєстрації прав державними реєстраторами, уповноваженими особами суб'єктів державної реєстрації прав Міністерство юстиції України проводить перевірки державних реєстраторів чи суб'єктів державної реєстрації прав.

У разі якщо в результаті проведеної перевірки державних реєстраторів чи суб'єктів державної реєстрації прав виявлено прийняття такими державними реєстраторами чи суб'єктами державної реєстрації прав рішень з порушенням законодавства, то мас наслідком порушення прав та законних інтересів фізичних та/або юридичних осіб. Міністерство юстиції України вживає заходів до негайного повідомлення про це відповідних правоохоронних органів для вжиття необхідних заходів, а також заінтересованих осіб.

Відповідно до статті 37¹ Закону та Порядку здійснення контролю у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2016 №> 990. Міністерством юстиції України прийнято наказ .V' 323 7 від 17.02.2017 «.Про проведення моніторингу реєстраційних дій у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно» (далі - Наказ).

Наказом затверджено періодичність проведення моніторингу реєстраційних дій у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно па перший квартал 2017 року, затверджено перелік державних реєстраторів, щодо яких проводиться моніторинг реєстраційних дій у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та визначено проведення моніторингу реєстраційних дій у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно у строк до 06 березня 2017 року.

Відповідно до Наказу періодичність проведення моніторингу реєстраційних дій у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на перший квартал 2017 року - щомісяця за кожним критерієм проведення моніторингу:

-  порушення строків, визначених Законом України «Про державу реєстрацію речових прав па нерухоме майно та їх обтяжень»;

-  проведення реєстраційних дій у неробочий час:

-  відсутність у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно електронних копій документів, поданих для державної реєстрації, виготовлених шляхом їх сканування:

-  проведення реєстраційних дій на підставі судових рішень;

-  скасування (видалення) записів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:

-  державні реєстратори та/або суб'єкти державної реєстрації, визначені Мін'юстом.

Наказом встановлено наступний перелік державних реєстраторів, щодо яких проводиться моніторинг реєстраційних дій у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно: приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу Чорноног Лариса Віталіївна, приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу Побединська Вікторія Олександрівна, приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу Чорнєй Віта Володимирівна, державний реєстратор Комунального підприємства «Спецжитлофонд» Коровайко Оксана Сергіївна, державний реєстратор Філії Комунального підприємства Київської обласної ради «Готово» міста Києва Рябий Дмитро Сергійович, державний реєстратор Філії Комунального підприємства Київської обласної ради «Готово» міста Києва Дуднік Ольга Сергіївна, державний реєстратор Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» Коломієць Ольга Анатоліївна, державний реєстратор Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» Шведюк Ірина Олександрівна.

У питанні незаконного заволодіння майном принциповим моментом є час, тому чим швидше законний власник зреагує на захоплення майна, тим більше має шансів повернути вкрадене без втрат.

За законом власник об’єкта нерухомого майна має можливість накласти заборону на проведення реєстраційних дій терміном до 10 діб, аби протягом цього періоду мати можливість звернутись до суду і зупинити незаконні дії.

8М8-Маяк саме той проект, який суттєво підвищує шанси на оперативне реагування й ефективний захист порушених прав.

Завдяки цьому сервісу його користувачі отримуватимуть 5М8-повідомлення про вчинення реєстраційних дій щодо нерухомості у Реєстрі речових прав на нерухоме майно. Сервіс забезпечує інформування:

а)  фізичних та юридичних осіб - про реєстраційні дії стосовно будь-якого об'єкта нерухомого майна в Державному реєстрі прав без зазначення відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяжень, про суб'єктів таких прав;

б) власників об’єктів нерухомого майна - про подані заяви у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень стосовно належного таким власникам об’єкта нерухомого майна.

Таким чином, фізичні та юридичні особи можуть бути проінформовані про будь - які реєстраційні дії, які вчиняються з їхньою нерухомістю, що суттєво збільшить шанси власників на захист власності від рейдерських атак.

Детальніше про сервіс https://online.minjust.gov.ua/sms/

 

 

 

 

 

 

 

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 502-р «Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу», Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 228, та з метою апробацій європейських стандартів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, забезпечено реалізацію гарантованого державою права на шлюб, зокрема для учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб.

У рамках пілотного проекту українські молодята вже з серпня мають змогу скористатися новим сервісом Мін’юсту - експрес-реєстрацією шлюбу за 24 години. Пілотний проект розпочав свою ходу у Маріуполі (Донецька область), Сєвєродонецьку (Луганська область), Херсоні, Києві, Одесі та у Львові, далі географія місць де можна зареєструвати шлюб за 24 години розповсюдилась майже на всі регіони, окрім Запорізької, Кіровоградської, Полтавської, Черкаської областей. Мінімальний термін для реєстрації шлюбу з моменту подання заяви можна скоротити з 30 днів до 1 доби.

Для цього достатньо зробити кілька простих кроків.

Перший крок - звернутися до організатора шлюбної церемонії. Інформація про цих організаторів розміщена на сайті Міністерства юстиції і на сайтах головних територіальних управлінь юстиції.

Другий крок - обрати час і місце проведення реєстрації шлюбу.

Третій крок - укласти відповідний договір про надання послуг з організатором.

Четвертий крок - прийти до себе на весілля.

Процедура максимально швидка. Свідоцтво про шлюб видається одразу, а протягом 24 годин з моменту реєстрації дані будуть внесені до відповідного реєстру. Більше того, в кількох містах молодята можуть одружуватися в будь - який час доби.

З 2017 року Мін’юст прогнозує поширення даної послуги на всі регіони.

Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 (далі - Порядок), встановлено, що документи, які містяться в реєстраційній справі, у паперовій формі надаються за запитом про надання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної, фізичної особи - підприємця, заявника, шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг, утвореного при суб’єкті державної реєстрації, що відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі - Закон) уповноважений зберігати реєстраційні справи у паперовій формі.

У разі якщо відповідно до Закону державна реєстрація проводиться Міністерством юстиції України та його територіальними органами, документи, що містяться в реєстраційній справі у паперовій формі, надаються за запитом заявника шляхом звернення до Міністерства юстиції України або його територіальних органів, що відповідно до закону уповноважені зберігати реєстраційні справи у паперовій формі.

Пунктом 2 Розділу І Порядку визначено:

запит - документ установленого Міністерством юстиції України зразка, який підтверджує волевиявлення особи щодо отримання виписки, витягу з Єдиного державного реєстру або документів, що містяться в реєстраційній справі, у паперовій формі;

заявник - фізична особа, юридична особа, які бажають отримати відомості з Єдиного державного реєстру, або уповноважені ними особи.

Разом із запитом заявник подає документ, що підтверджує внесення плати за надання документа в паперовій формі, що міститься у реєстраційній справі. Плата справляється за кожен отриманий документ.

Запит не підлягає реєстрації у Єдиному державному реєстрі у разі відсутності документа про внесення плати за надання документів, що містяться у реєстраційній справі.

Кількість документів, щодо яких подається запит, не обмежується.

Частиною 4 статті 36 Закону встановлено, що за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі справляється плата в розмірі 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Частиною 3 статті 29 Закону передбачено, що реєстраційна справа в паперовій формі зберігається у суб’єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи, громадського формування, фізичної особи - підприємця:

щодо юридичної особи (крім громадського формування) та фізичної особи - підприємця - у виконавчих органах міської ради міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київській, Севастопольській міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях;

щодо громадського формування, професійних спілок, їх організацій, об’єднань профспілок - у Міністерстві юстиції України, територіальних органах Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Інформація про адреси суб’єктів державної реєстрації Черкаської області знаходиться на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Черкаській області за посиланням:


http://uprav.ck.minjust.gov.ua/docs/09021703.pdf.

 

<< Початок < Попередня 41 42 43 44 45 46 Наступна > Кінець >>
Сторінка 46 з 46