Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Управління юстиції інформує
Управління юстиції інформує

Управління юстиції інформує (252)

Відповідно до статті 16 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» засновник зберігає право розпочати випуск друкованого засобу масової інформації протягом одного року з дня одержання свідоцтва. В разі пропуску цього строку без поважних причин, свідоцтво про державну реєстрацію втрачає чинність.

Підтвердженням про вихід у світ друкованого засобу масової інформації є, як встановлено статтею 33 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», контрольні примірники періодичних і таких, що продовжуються, видань, які відразу після надрукування безоплатно надсилаються редакцією засновникові (співзасновникам) і реєструючому органу.

Закон України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» визначає, що редакції, засновники, видавці, розповсюджувачі, державні органи, організації та об’єднання громадян несуть відповідальність за порушення законодавства про друковані засоби масової інформації, зокрема, за не надсилання контрольних примірників. За ці порушення винні особи притягаються до дисциплінарної, цивільно-правової, адміністративної або кримінальної відповідальності згідно з чинним законодавством України.

Так, відповідно до статті 186-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення недоставляння або порушення строку доставляння обов’язкового безоплатного примірника документів - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб, фізичних осіб - підприємців від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (510 - 850 гривень).

Згідно частини 1 статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення, зокрема, передбачені статтею 186 - 7 Кодексу, мають право складати уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ (Національної поліції).

Відповідно до ст. 27 «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, є:

1) подання документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі;
2) невідповідність документів вимогам, установленим ст. 15 цього Закону;
3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;
4) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;
5) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до  ст. 13 цього Закону;
6) несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі;
7) подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

Зупинення розгляду документів з підстав, не передбачених цією статтею, не допускається.

Зупинення розгляду документів здійснюється протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після надходження документів, поданих для державної реєстрації.

Розгляд документів зупиняється на строк, що становить 15 календарних днів з дати їх зупинення.

Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закони) передбачено, що контроль у сфері державної реєстрації здійснюється Мін’юстом з метою виявлення порушень порядку державної реєстрації державними реєстраторами, уповноваженими особами суб’єктів державної реєстрації.

Контроль здійснюється шляхом:

- розгляду скарг, поданих відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

- моніторингу реєстраційних дій в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – реєстри);

- розгляду обґрунтованих подань територіальних органів Мін’юсту (далі – обґрунтоване подання).

Під обґрунтованим поданням слід розуміти подання, складене на підставі повного і всебічного з’ясування обставин, які стали підставою для його направлення, з урахуванням наданих територіальним органам Мін’юсту повноважень та підтверджене певними доказами.

Підставами направлення до Мін’юсту обґрунтованого подання є:

- скарга особи з вимогою про поновлення своїх прав і захист законних інтересів, порушених рішеннями, діями або бездіяльністю державних реєстраторів, діями або бездіяльністю уповноважених осіб суб’єктів державної реєстрації;

- повідомлення органу влади або його посадової особи про порушення законодавства у сферах державної реєстрації;

- звернення громадської організації на виконання своєї статутної мети за захистом порушених прав і законних інтересів особи.

Моніторинг реєстраційних дій проводиться на підставі відомостей реєстрів за допомогою програмних засобів їх ведення за такими критеріями:

1) порушення строків, визначених Законами;

2) проведення реєстраційних дій в неробочий час (проміжки часу з 00 до 07 години та з 22 до 00 годин у понеділок – суботу, а також неділя і святкові дні);

3) відсутність у реєстрах електронних копій документів, поданих для державної реєстрації, виготовлених шляхом їх сканування;

4) проведення реєстраційних дій на підставі судових рішень;

5) скасування (видалення) записів з реєстрів;

6) державні реєстратори та/або суб’єкти державної реєстрації, визначені Мін’юстом.

У разі виявлення під час розгляду скарг відповідно до Закону України «Про звернення громадян» і обґрунтованих подань територіальних органів Мін’юсту чи моніторингу реєстраційних дій в реєстрах порушень порядку державної реєстрації контроль здійснюється шляхом проведення камеральної перевірки державних реєстраторів чи суб’єктів державної реєстрації з прийняттям обов’язкових до виконання рішень, передбачених Законами.

Наказ Мін’юсту про проведення камеральної перевірки в обов’язковому порядку розміщується на офіційному веб – сайті.

П'ятниця, 23 лютого 2018, 14:43

Як вдало вийти заміж?

Автор Внутрішня політика

Ще з дитинства всі дівчатка мріють про принца, про пропозицію руки і серця, про біле плаття на весіллі! Граючи в «дочки-матері» вони створюють образ щасливої родини, де є мама, тато і малюк. У дорослих жінок життя складається по-різному, не всім виявляється просто знайти собі пару або укласти шлюб з партнером.1438592223

Як дівчивні вийти заміж. Напевно, ви дівчина, яка давно розібралася у своїх бажаннях. Ви хочете вийти заміж, не тому що так треба родичам, не для свята з шампанським і білою сукнею, не для весільних фото «в контакті», і не тому що «як би вже пора …». В такому випадку геть теорію, приступаємо до практичних порад!

Як швидко вийти заміж:

1) Увага, дана порада спрямована не на теорію, а на практику! Чітко формулюй своє бажання вийти заміж. У яку б ситуацію ти не потрапила, завжди думай про те, що ти хочеш заміж, не кажи перед подругами, що для тебе важливіше кар’єра, а заміж ти встигнеш, не бреши родичам, що тобі ще можна почекати. Всі думки матеріальні. Суперечливі бажання — головна перешкода на шляху до досягнення мети.

2) Чоловік — мисливець. Йому цікава та, яку важче впіймати. Надай чоловікові право тебе завоювати. Дай йому зрозуміти, що заміж тобі вже не так і хочеться, що ти зрозуміла, скільки переваг є в свободі!

3) Бери ініціативу в свої руки. Як тільки ти зрозумієш, що хочеш за нього заміж, скажи йому відкрито про те, що тебе напружує жити без офіційних обставин. Не треба пояснення причин, і не розпускай нюні. Холодно скажи йому це і зупини його, якщо він почне говорити про себе, про мінуси шлюбу.

4) Якщо хочеш швидко вийти заміж, будь слабкою і безпорадною поряд з чоловіком мрії. Демонструй те, що тобі необхідна його допомога, захоплюйся його діями, хвали, говори, що не знаєш, як би і впоралася без нього.

Якщо ти хочеш вийти заміж, тоді зустрічайся з тими чоловіками, які готові до шлюбу. Забудь про стосунки з одруженим, як би сильно ти не була закохана в нього. Забудь про тих, хто відкрито не вірить у шлюб, вважає оформлення відносин непотрібною річчю. Думаєш, перевиховаєш його? Ха, навіть якщо так, не думай, що в шлюбі він буде поглинений сім’єю.

Щоб вийти заміж вдало, уникай таких типів чоловіків:

1.Одинаких по життю. Якщо чоловік звик до самотності, це не сімейна людина. Порушити його звичне життя — це те ж саме, що завалити його важкою працею.

2.Домашній зануда. Він буде робити зауваження на кожному кроці, стане чіплятися до будь-якої дрібниці, вже такий він є. Щоб жити в світі з такою людиною, вам доведеться жорстко контролювати свої емоції і запастися величезним терпінням на все життя.

3.Байдужий до дітей, не планує заводити своїх. Такий потенційний чоловік підійде лише тій, яка не налаштована на материнство. Чи потрібен такий — вирішувати виключно тобі.

4.Занадто самозакоханий. Він вважає себе досконалістю і в шлюбі буде вимагати, щоб ти відповідала йому, була ідеальною. Подумай, потягнеш ти це, та й чи потрібно воно тобі?

Скористайтеся порадами і не залишайте бажання вийти заміж!

Питання відповідальності у сфері державної реєстрації нерухомості  та бізнесу регулюється статтею 38 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та статтею 35 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Державні реєстратори, суб’єкти державної реєстрації за порушення законодавства у сфері державної реєстрації несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.

Державним реєстратором у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу  є особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус, державний виконавець та приватний виконавець (у разі державної реєстрації обтяжень, накладених під час примусового виконання рішень відповідно до закону, а також у разі державної реєстрації припинення іпотеки у зв’язку з придбанням (передачею) за результатом прилюдних торгів (аукціонів) нерухомого майна, що є предметом іпотеки).

Суб’єктом державної реєстрації у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу є виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська та Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації, акредитовані суб’єкти.

Кримінальна відповідальність державних реєстраторів передбачена розділами XV «Злочини проти авторитету органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та злочинів проти журналістів» та XVІІ «Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг» Кримінального кодексу України.

Зміст кримінальних правопорушень державних реєстраторів розкривають статті 358 («Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів»), статті 364 («Зловживання владою або службовим становищем»), статті 3652 («Зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги»), статті 367 («Службова недбалість») Кримінального кодексу України.

Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області повідомляє, що 06.02.2018 Верховною Радою України прийнято проект Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (№  4666).

Законопроект вдосконалює регулювання відносин, які пов’язані із створенням, діяльністю та припиненням товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю, усуває значні вади, які існують у чинному законодавстві, та приводить його у відповідність із нормами та концептуальними підходами, характерними для законодавчих актів Європейського Союзу та країн-членів ЄС.

Ознайомитись з текстом вищезазначеного проекту Ви можете за посиланнямhttp://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=59093

Мін’юстом та його територіальними органами (далі - суб’єкт розгляду скарги) здійснюється розгляд скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації, територіального органу Мін’юсту.

Розгляд скарг забезпечують постійно діючі комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації (далі - комісія), утворені суб’єктом розгляду скарги.

Якщо комісія під час розгляду скарги по суті виявляє адміністративне правопорушення у сфері державної реєстрації, відповідальність за вчинення якого передбачена статтями 16611 та 16623 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суб’єкт розгляду скарги складає протокол про адміністративне правопорушення у порядку, визначеному Мін’юстом.

Частиною першою ст. 16611 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено, що порушення встановлених законом строків для проведення державної реєстрації юридичної особи, фізичної особи - підприємця або громадського формування, вимагання не передбачених законом документів для проведення державної реєстрації, а також інші порушення встановленого законом порядку проведення державної реєстрації юридичної особи, фізичної особи - підприємця або громадського формування - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від 200 до 400 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі самі порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від 300 до 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Частиною першою ст. 16623 Кодексу України про адміністративні правопорушення визначено, що порушення порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - тягне за собою накладення штрафу від 200 до 400 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, - тягне за собою накладення штрафу від 400 до 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Частиною 2 статті 28 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» визначено підстави для відмови у державній реєстрації фізичної особи - підприємця. Такими підставами є:

1)  документи подано особою, яка не має на це повноважень;

2)  у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії;

3)  не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;

4)  наявні обмеження на зайняття підприємницькою діяльністю, встановлені законом;

5)  наявність в Єдиному державному реєстрі запису, що фізична особа вже зареєстрована як фізична особа - підприємець.

Повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації повинно містити посилання на конкретну норму (пункт, статтю) законодавства із зазначенням, що саме порушено під час оформлення та подання документів, а також повинно бути зазначено, який саме пункт чи стаття поданого заявником документа (статуту, протоколу тощо) не відповідає нормам законодавства.

Відмова у державній реєстрації з підстав, не передбачених цією статтею, не допускається.

Відмова у державній реєстрації здійснюється протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів.

Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови та рішення суб’єкта державної реєстрації про відмову у державній реєстрації розміщуються на порталі електронних сервісів у день відмови у державній реєстрації.

У разі відмови у державній документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

Після усунення причин, що були підставою для відмови у державній  реєстрації, заявник може повторно подати документи для державної реєстрації.

Статтями 16611 та 16623 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність за правопорушення у сфері державної реєстрації вчинені:

  • нотаріусами (як державними, так і приватними);
  • державними виконавцями, приватними виконавцями, які є державними реєстраторами у разі державної реєстрації обтяжень, накладених під час примусового виконання рішень відповідно до закону, а також у разі державної реєстрації припинення іпотеки у зв’язку з придбанням (передачею) за результатом прилюдних торгів (аукціонів) нерухомого майна, що є предметом іпотеки;
  • державними реєстраторами, що перебувають у трудових відносинах з виконавчими органами сільських, селищних та міських рад, Київською та Севастопольською міськими, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями, акредитованими суб’єктами.

Повноваження щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення мають:

  • Міністерство юстиції України (за результатами розгляду по суті скарг у сфері державної реєстрації Комісією з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, камеральних перевірок у випадку виявлення правопорушень, відповідальність за вчинення яких передбачена статтями 16611 та 16623Кодексу України про адміністративні правопорушення);
  • територіальні органи Міністерства юстиції України (за результатами розгляду по суті скарг у сфері державної реєстрації Комісією з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації у випадку виявлення правопорушень, відповідальність за вчинення яких передбачена статтею 16623 Кодексу України про адміністративні правопорушення).

До винних осіб застосовується адміністративна відповідальність у вигляді штрафу.

При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області, яка знаходиться за адресою : м. Черкаси, булв. Шевченка, 185.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 5 з 18