Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Управління юстиції інформує
Управління юстиції інформує

Управління юстиції інформує (414)

thumb-small-299x371-1f16 Павле Дмитровичу! Доброго дня, пане Міністре! Скажіть, чи це правда, що з 1 грудня розмір аліментів збільшиться?

Соня Гук

 

Хочу поінформувати шановну читачку, що на початку липня ми домоглися прийняття другого пакету законів у рамках проекту Уряду та Мін’юсту #ЧужихДітейНеБуває. Новації цих законів покликані захистити економічні права найменших українців та убезпечити їх від можливого економічного насильства з боку дорослих.

Серед іншого ми прописали й норму, яка стосується підвищення мінімального розміру аліментів на одну дитину. Ця норма, як й інші положення пакету законів, почала діяти 28 серпня.

Який розмір аліментів запроваджується цим Законом?

Відповідно до прийнятих змін, мінімальний гарантований розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку. Однак ця сума може бути присуджена лише в тому випадку, коли у батька чи матері, які проживають окремо, не вистачає коштів для того, щоб платити більші аліменти.

Натомість, мінімальний рекомендований розмір аліментів на одну дитину прирівнюється до прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

З 28 серпня це стало:

  1. 1559 грн. для дитини до 6 років,
  2. 1944 грн. для дітей від 6 до 18 років.

З 1 грудня планується підняття відповідних сум до:

  1. 1626 грн. для дітей менше 6 років,
  2. 2027 грн. для дітей 6 років і старших.

Яким чином здійснюватиметься контроль

за цільовим витрачанням аліментів?

Одне з важливих питань, які нам задавали як представники громадськості, так і депутати перед прийняттям другого пакету законів, стосувалося посилення контролю за використанням коштів. Адже багато хто побоювався, що сплачені аліменти можуть використовуватися не на потреби дитини.

Хочу наголосити, що орган опіки та піклування проводитиме регулярні інспекції батьків, з якими живуть діти і які, відповідно, отримують аліменти. Порядок та періодичність таких інспекцій визначатиметься Мінсоцполітики.

Окрім того, за заявою платника аліментів, який не має заборгованості зі сплати аліментів, інспекції можуть проводитися позапланово, але не більше за один раз на три місяці.

Також у законі ми передбачили санкції до того з батьків, котрий витрачає отримані кошти не на потреби дитини, зокрема, ухилення батьків або осіб, які їх замінюють, від виконання передбачених законодавством обов'язків щодо забезпечення необхідних умов життя, навчання та виховання неповнолітніх дітей тягне за собою попередження або накладення штрафу від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Куди звернутися, щоб отримати детальну консультацію?

З метою отримання інформації щодо збільшення розміру аліментів на дитину, Вам необхідно звернутися до: Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Черкаській області за адресою: м. Черкаси, проспект Хіміків, 50, (5 поверх) (з переліком територіальних підрозділів Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції                              у Черкаській області можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Черкаській області у розділі «Територіальні підрозділи» за посиланням: http://uprav.ck.minjust.gov.ua/?part=ter_dvs.

Також, при Головному територіальному у Черкаській області працює громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги та пряма телефонна лінія для громадян, які проживають у віддалених населених пунктах                       та не мають фізичної змоги безпосередньо звернутись для надання правової допомоги за місцезнаходженням приймальні. Прийом громадян здійснюється за адресою:                          м. Черкаси, бульвар Шевченка, 185, каб. 239,  тел. (0472) 33-00-29. Прийомні дні: вівторок, четвер з 10.00 до 16.00.

Окрім того, необхідну консультація Ви можете отримати за телефоном гарячої лінії системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103.

Понеділок, 03 грудня 2018, 14:17

Право на оскарження

Автор Внутрішня політика

Не погоджуєтесь з відмовою, діями або бездіяльністю державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації, що здійснюють свою діяльність в межах Черкаської області у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості? Подавайте скарги до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області!

Комісія наділена досить широкими повноваженнями:

1) складає протоколи про адміністративні правопорушення щодо державних реєстраторів прав;

2) приймає рішення про:

- скасування рішення про відмову та проведення державної реєстрації прав на нерухомість;

- проведення державної реєстрації бізнесу (у разі оскарження відмови);

- виправлення помилки, допущеної державним реєстратором;

- тимчасове блокування доступу державного реєстратора до реєстру;

- направлення до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Мін’юсті подання щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.

Звернення зі скаргою до Комісії має переваги:

- скарга розглядається протягом 30 днів (у деяких випадках - 45 днів);

- розгляд скарг здійснюється безоплатно;

- присутність скаржника на засіданні Комісії необов’язкова;

- повторне подання документів для державної реєстрації та сплата адміністративного збору не вимагається.

Скаргу можна подати до Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001). Консультації щодо оформлення скарги та її подачі надаються за телефоном (0472) 33-00-27.

Окрім оскарження рішень, дій або бездіяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації до суду кожна зацікавлена особа має право адміністративного оскарження до Мін’юсту та його територіальних органів.

Для забезпечення розгляду скарг Мін’юстом та його територіальними органами створені Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації (далі – Комісія).

При звернені до Комісії необхідно пам’ятати:

  • Строк подачі скарги становить 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.
  • Скарга подається особою, яка вважає, що її права порушено у зв’язку з прийняттям оскаржуваного рішення державного реєстратора, вчиненням дії або коли мала місце бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації.
  • Скарга повинна бути оформлена відповідно до вимог частини п’ятої статті 37 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», частини п’ятої статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України     від 25.12.2015 № 1128. Щодо переваг звернення до Комісії, то безсумнівними плюсами є швидкість розгляду скарги, відсутність обов’язку бути особисто присутнім на засіданні Комісії, відсутність плати за звернення до Комісії, а у разі позитивного розгляду скарги – відомості до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань вносяться відразу.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень це офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Державній реєстрації підлягають лише ті права, які спадкодавець набув за життя, однак з тих чи інших причин не зареєстрував.

Раніше, якщо права на момент їх виникнення підлягали державній реєстрації, то відсутність такої реєстрації не давала можливості оформити спадкові права у нотаріуса.

Сьогодні є можливість вносити до Державного реєстру прав інформацію про право власності спадкодавця на нерухоме майно, що набуто ним за життя.

Реєстрація права власності спадкодавця за заявою спадкоємця є наслідком не виникнення права власності спадкодавця в момент такої реєстрації, а офіційне визнання і підтвердження державою факту набуття спадкодавцем речових прав на нерухоме майно, що відбулось в нього за життя.

Для того, щоб зареєструвати право власності за померлою особою спадкоємець повинен звернутись із заявою до державного реєстратора. Разом із заявою заявник повинен подати:

документи, які підтверджують набуття спадкодавцем права власності на нерухоме майно за життя;

витяг із Спадкового реєстру про наявність заведеної спадкової справи;

документ, що містить відомості про склад спадкоємців, виданий нотаріусом чи уповноваженою на це посадовою особою органу місцевого самоврядування, якими заведено відповідну справу.

Строк протягом якого має бути проведена державна реєстрація складає п’ять робочих днів з дня реєстрації заяви у Державному реєстрі прав. Також заявник має сплатити адміністративний збір (у 2018 році - 180 гривень).

За бажанням заявника строк державної реєстрації може бути зменшений, але сума адміністративного збору відповідно збільшена.

!_VAN0640 Павле Дмитровичу! Поясніть, будь ласка, чи зможуть ті, хто ще не отримав субсидію її отримати і у кого мають право її забрати. Дякую.

Роман Дергач

Що таке субсидія?

Житлова субсидія надається: на оплату внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку, за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами, житлово-комунальних послуг, а також витрат на управління багатоквартирним будинком, в якому створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельний (житловий) кооператив; на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива один раз на рік.

Житлова субсидія є безповоротною адресною державною соціальною допомогою громадянам - мешканцям домогосподарств, що проживають в житлових приміщеннях (будинках) і не можуть самотужки платити за житлово-комунальні послуги, оплачувати витрати на управління багатоквартирним будинком.

Житлова субсидія на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива призначається у разі, коли домогосподарство не отримує комунальну послугу з постачання теплової енергії для централізованого опалення (теплопостачання) та не використовує природний газ або електричну енергію для індивідуального опалення.

Якщо для опалення житлового приміщення (будинку) одночасно використовується теплова енергія та/або природний газ, та/або електрична енергія, соціальні нормативи для опалення (теплопостачання) приміщення (будинку) під час розрахунку житлової субсидії застосовуються тільки на одну комунальну послугу.

Хто має право на субсидію?

Право на отримання житлової субсидії мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, що проживають у житлових приміщеннях (будинках):

- Один із членів домогосподарства, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку).

- Один із членів домогосподарства, які не зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично проживають у ньому на підставі договору найму (оренди) житла у разі, коли їм нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

- Індивідуальні забудовники, будинки яких не прийняті в експлуатацію у разі, коли їм нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

- Неповнолітні, які залишились без батьківської опіки за заявою опікуна (піклувальника).

Куди звернутися, щоб отримати субсидію?

Призначення субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення.

У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

Які умови призначення субсидії?

Житлова субсидія розраховується на всіх членів домогосподарства. До складу домогосподарства включаються всі особи, що зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), на яких розраховуються соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування і доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії.

Під час призначення житлової субсидії враховуються також доходи членів сім’ї особи із складу домогосподарства у разі, коли їх зареєстроване (фактичне) місце проживання відмінне від адреси домогосподарства (крім доходів батьків у разі призначення субсидії студентам, які зареєстровані у гуртожитку за місцем навчання, та доходів одного з батьків дитини у разі призначення субсидії другому з батьків з дитиною у разі, коли батьки розлучені).

У разі коли у складі домогосподарства кількість фактично проживаючих зареєстрованих членів домогосподарства є меншою за кількість членів домогосподарства, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), за рішенням комісії соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування розраховуються на фактично проживаючих зареєстрованих за даною адресою членів домогосподарства.

За рішенням комісії доходи членів домогосподарства, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично за даною адресою не проживають, в сукупний дохід домогосподарства не враховуються.

Рішення комісії приймаються на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

Які документи потрібні для отримання субсидії?

- Заява про призначення житлової субсидії та декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

- Довідки про доходи (у разі зазначення в декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у Державній фіскальній службі, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування, і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру).

- Договір найму (оренди) житла (за наявності).

Документи можуть бути надані поштою, у електронній формі через сайт Мінсоцполітики (https://subsidii.mlsp.gov.ua/), особисто.

Чи довго чекати відповіді, і як довго діє субсидія?

Рішення про призначення субсидії, відмову або подання документів на розгляд комісії приймається протягом 10 днів після подання заяви та отримання відомостей щодо доходів заявника, складу зареєстрованих у житлових приміщеннях осіб, забезпеченості громадян житловою площею та комунальними послугами тощо.

Субсидія призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону, і розраховується:

-        на неопалювальний сезон – з 1 травня по 30 вересня;

-        на опалювальний сезон – з 1 жовтня по 30 квітня.

В яких випадках надання субсидії можуть припинити?

За поданням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, управителів, об’єднання, виконавців комунальних послуг у разі, коли:

- домогосподарству припинено надання житлово-комунальної послуги (послуг) внаслідок того, що громадянин має заборгованість із сплати обов’язкової частки платежу за житлово-комунальні послуги, встановлену йому під час призначення житлової субсидії і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день припинення надання такої послуги (послуг);

- громадянин має заборгованість із сплати обов'язкової частки платежу за внесками за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку, за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами, а також за житлово-комунальні послуги, обов'язкової частки внеску/платежу на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком, встановлену йому під час призначення житлової субсидії і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день внесення подання об'єднанням;

- у заяві та/або декларації громадянин зазначив недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії;

- громадянин не повідомив структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про обставини, зазначені у пункті 16 цього Положення, протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення;

- під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства державним соціальним інспектором виявлено ознаки порушення норм законодавства щодо призначення житлової субсидії, які вплинули на право призначення житлової субсидії або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії.

За рішенням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у разі, коли:

- виникли обставини, що унеможливлюють надання житлової субсидії, зокрема у разі переїзду домогосподарства в інше житлове приміщення (будинок), іншу місцевість, у разі смерті одинокої особи;

- громадянин, якому призначено житлову субсидію, звернувся із заявою про припинення її надання.

Поновлення надання житлової субсидії протягом сезону її призначення можливе з місяця, наступного за місяцем, в якому надійшло повідомлення про відновлення надання житлово-комунальної послуги (послуг), сплату заборгованості за житлово-комунальну послугу (послуги), оплату витрат на управління багатоквартирним будинком.

Несвоєчасна без поважної причини державна реєстрація батьками народження дитини в державних органах державної реєстрації актів цивільного стану тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 51 до 153 грн).

Куди звернутися, щоб отримати детальну консультацію?

Для отримання більш детальної інформації щодо оформлення субсидії, Вам необхідно звернутися до: Департаменту соціального захисту населення Черкаської облдержадміністрації за адресою: м. Черкаси, вул. Максима Залізняка, 10 (з переліком мережі органів та установ соціальної сфери Черкаської області можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Черкаської обласної державної адміністрації у розділі «Органи влади» за посиланням: http://ck-oda.gov.ua/departament-sotsialnoho-zahystu-naselennya/

Окрім того, необхідну консультація Ви можете отримати за телефоном гарячої лінії системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103.

Четвер, 15 листопада 2018, 15:11

До уваги громадян

Автор Внутрішня політика

Повідомляємо, що плата (адміністративний збір) за проведення реєстраційних дій у сфері державної реєстрації прав та юридичних осіб-підприємців справляється відповідно до ст. 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та ст. 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, та округлюється до найближчих 10 гривень.

Слід звернути увагу на те, що адміністративний збір у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно справляється за одну надану послугу.

У разі надання однієї послуги у сфері державної реєстрації прав одночасно усім співвласникам нерухомого майна адміністративний збір справляється один раз у повному обсязі.

У разі надання однієї послуги у сфері державної реєстрації прав співвласникам нерухомого майна окремо один від одного адміністративний збір справляється у повному обсязі з кожного із співвласників.

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців зараховується до бюджетів у порядку, встановленому Бюджетним кодексом України.

thumb-small-299x371-1f16 Минулого місяця повернувся з АТО. Чи я маю я право за земельну ділянку?

Владислав Хоменчук

На які наділи мають право захисники вітчизни?

Учасники бойових дій та особи прирівняні до них мають право на першочергове відведення у власність або користування земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва  і городництва (для городництва у користування). У межах норм безплатної приватизації (передачі) земельні ділянки передаються у власність  у  таких розмірах:

1) для ведення садівництва – не більше 0,12 га;

2) для ведення особистого селянського господарства – не більше 2,0 га;

3) для будівництва і обслуговування жилого будинку в селах – не більше 0,25 га, в селищах – не більше 0,15 га, в містах – не більше 0,10 га.

Куди звертатися для отримання земельної ділянки?

Учасникам АТО необхідно звернутися з клопотанням до органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки у власність                         або користування:

- сільської, селищної, міської ради (якщо питання стосуються земель комунальної власності відповідних територіальних громад);

- обласні, районні ради передають земельні ділянки у власність або у користування з відповідних земель спільної власності територіальних громад для всіх потреб;

- районні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб (за межами населених пунктів земельні ділянки для городництва, ведення садівництва, ОСГ та будівництва індивідуального житлового будинку вони не передають);

- обласні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів, а також земельні ділянки, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, для всіх потреб;

- Головного управління Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру в області (якщо питання стосується земельних ділянок для ведення садівництва або особистого селянського господарства державної власності).

Кабінет Міністрів України приймає рішення щодо передачі (надання) земель державної власності, зокрема ріллі, багаторічних насаджень для несільськогосподарських потреб, лісів для нелісогосподарських потреб, а також земельних ділянок природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного призначення та особливо цінних земель.

Як виглядає клопотання?

У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри (в межах норм).

До клопотання додаються:

1) графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (наприклад, викопіювання з кадастрової карти);

2) копія паспорта та копія ідентифікаційного номера;

3) документ, що посвідчує участь в АТО (посвідчення, довідка).

Чиновникам забороняється вимагати додаткові матеріали та документи.

Рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою або про мотивовану відмову має бути прийнято в місячний строк.

Що може бути підставою для відмови?

Лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою, техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у визначеному порядку.

Як проходить відведення земельної ділянки?

У разі прийняття уповноваженим органом рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки потрібно замовити в землевпорядній організації виготовлення такого проекту.

Виконавцем робіт може бути тільки особа з сертифікатом інженера-землевпорядника. Проект відведення земельної ділянки розробляється на підставі укладеного із замовником договору. Термін виконання робіт – не може перевищувати 6 місяців.

Проект підлягає погодженню з територіальним органом Держгеокадастру. У випадку розташування земельної ділянки у межах населеного пункту, або якщо на ділянці планується розташування об'єкта будівництва, потрібно отримати погодження з управлінням з питань містобудування та архітектури місцевої державної адміністрації або місцевої ради.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки залежно від  її призначення, цінності  та місця розташування може підлягати також погодженню з: структурним підрозділом обласної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони навколишнього природного середовища; центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини, відповідним структурним підрозділом обласної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони культурної спадщини; центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства; центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства.

Строк розгляду: протягом 10 робочих днів з дня одержання проекту ( двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом -- після отримання позитивного висновку такої експертизи).

Підстава для відмови – лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою  або містобудівній документації.

Як зареєструвати земельну ділянку в Державному земельному кадастрі?

Необхідно звернутися до територіального органу Держгеокадастру за місцем розташування земельної ділянки та надати наступні документи:

1) заяву про внесення відомостей до Державного земельного кадастру;

2) оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (погоджений проект землеустрою, за потреби, позитивний висновок експертизи);

3) документацію із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки, у формі електронного документа.

Строк розгляду такої заяви – 14 днів. Внесення відомостей до Державного земельного кадастру здійснюється безоплатно.

Як провести затвердження проекту землеустрою?

Рішенням про надання земельної ділянки за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюється затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

 

Чи потрібно реєструвати право на земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно Мін’юсту?

Так, потрібно. Для цього слід звернутися до суб’єкта, уповноваженого на проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, а саме до виконавчого органу сільської, селищної чи міської ради або до місцевої державної адміністрації, в тому числі через центри надання адміністративних послуг. Державну реєстрацію речових прав на землю здійснюють також юридичні особи, акредитовані Мінюстом, та нотаріуси.

Які документи потрібні:

1) заява встановленої форми, яку формує державний реєстратор;

2) документ, що посвідчує особу;

3) засвідчена копія рішення про безоплатну передачу земельної ділянки у власність або надання у користування;

4) витяг із Державного земельного кадастру про земельну ділянку (подається  у разі, коли в документі, що подається для державної реєстрації, відсутні відомості про її кадастровий номер, а також у разі, коли в результаті доступу до Державного земельного кадастру державним реєстратором встановлено відсутність відомостей про відповідну земельну ділянку);

5) документ, що підтверджує внесення плати за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно - в розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Куди звернутися, щоб отримати детальну консультацію?

 

З метою вирішення питання щодо отримання земельної ділянки як учасника антитерористичної операції, Вам необхідно звернутися до Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області за адресою  м. Черкаси, вул. Смілянська, 131, 18000, тел. (0472) 36-07-32 (з переліком структурних підрозділів Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області можна ознайомитися на офіційному веб-сайті за посиланням: http://cherkaska.land.gov.ua/info/terytorialni-orhany-derzhheokadastru-cherkaskoi-oblasti/).

Поряд з цим, при Головному територіальному управління юстиції у Черкаській області працює громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги та пряма телефонна лінія для громадян, які проживають у віддалених населених пунктах та не мають фізичної змоги безпосередньо звернутись для надання правової допомоги за місцезнаходженням приймальні. Громадська приймальня здійснює прийом громадян  за адресою: м. Черкаси, бул. Шевченка, 185, каб. 239, тел. (0472) 33-00-29. Прийомні дні: вівторок, четвер з 10.00 до 16.00.

Також, у Черкаській області функціонує мережа центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Для вирішення питання надання безоплатної правової допомоги, Ви маєте право звернутися до Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Черкаській області (18000, м. Черкаси, бул. Шевченка, 185, телефон (0472) 54-68-31).

Додаткову інформацію про діяльність центрів з надання безоплатної вторинної допомоги у Черкаської області та їх місцезнаходження, Ви можете отримати  на офіційному веб-сайті Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Черкаській області http://cherkasy.legalaid.gov.ua/ua/.

Державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться незалежно від місцезнаходження нерухомого майна в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя.

Державна реєстрація прав у результаті вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва проводиться нотаріусом, яким вчинено таку дію.

Державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень проводять державні реєстратори, що перебувають у трудових відносинах з суб'єктом державної реєстрації прав, нотаріуси шляхом внесення запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Суб’єктами державної реєстрації прав є: виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації; акредитовані суб'єкти.

Заява про державну реєстрацію прав подається заявником шляхом звернення до: суб'єкта державної реєстрації прав; нотаріуса; центру надання адміністративних послуг.

Кожна особа має право оскаржити рішення, дію або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації не тільки через суд, а й звернувшись з відповідною скаргою до Міністерства юстиції України або його територіальних органів.

Територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги стосовно державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють свою діяльність лише у межах території, на якій діє відповідний територіальний орган.

Розгляд скарг громадян у Черкаській області забезпечує постійно діюча Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації при Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області (далі - Комісія), головною метою якої, є захист конституційних прав та порушених інтересів фізичних та юридичних осіб.

Діяльність Комісії здійснюється виключно на безоплатній основі, що є відмінним від оскарження наведених дій в судовому порядку, де необхідно сплачувати судовий збір.

Вимоги та порядок оскарження рішень, дій або бездіяльності державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації визначені Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», а також Порядком розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №1128 від 25.12.2015.м

Середа, 14 листопада 2018, 10:08

День народження кохання

Автор Внутрішня політика

1083885586_w640_h640_dsc_1128Весілля – особлива та радісна подія в житті кожного. Весілля позаду, а спогади зігрівають! Зазвичай, звикли відзначати тільки ювілейні дати весілля, не надаючи значення проміжним, хоч насправді кожен рік шлюбу має свою назву та традиції. 
Катеринопільський районний відділ ДРАЦС запрошує всіх бажаючих скористатися послугою, яку надають працівники відділу - організація та проведення «Ювілейного весілля». Кожному зрозуміло, що в щасливій родині, в якій батьки раді кожному рокуспільного життя, щасливими відчуватимуть себе й діти.
Шановні чоловіки та дружини, діти та онуки, зробіть свято–сюрприз для своїх рідних, відновіть спогади радісної події у житті своїх близьких, а ми Вам в цьому допоможемо. Чекаємо на Вас!

 

 

Назви весіль:

1-а річниця— ситцеве весілля
2-а річниця— паперове весілля
3-я річниця— шкіряне (пшеничне) весілля
4-а річниця— воскове (лляне) весілля
5-а річниця— дерев'яне весілля
6-а річниця— чавунне (горобинове, кипарисове) весілля
7-а річниця— мідне (вовняне) весілля
8-а річниця— жерстяне весілля
9-а річниця— фаянсове весілля
10-а річниця—рожеве (олов'яне, день троянд) весілля
11-а річниця—сталеве весілля
13-а річниця—мереживне (конвалійне) весілля
14-а річниця—агатове весілля
15-а річниця—скляне весілля
20-а річниця—порцелянове весілля
25-а річниця—срібне весілля
30-а річниця—перлове весілля
35-а річниця—полотняне весілля
40-а річниця—рубінове весілля
45-а річниця—сапфірове весілля
50-а річниця—золоте весілля
55-а річниця—смарагдове весілля
60-а річниця—брильянтове весілля
65-а річниця—залізне весілля
70-а річниця—благодатне весілля
75-а річниця—коронне весілля
80-а річниця—дубове весілля

Емфітевзис - це право користування чужою земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб. Це право виникає на підставі договору між власником земельної ділянки та особою, яка виявила бажання користуватися цією земельною ділянкою для таких потреб (землекористувач), відповідно до Цивільного кодексу України.

Треба зазначити, що на відміну від Типового договору оренди землі типового договору емфітевзису в Україні не затверджено. Такий договір укладається в письмовій формі та, за домовленістю сторін, може бути нотаріально посвідчений.

За бажанням сторін договір емфітевзису може бути строковим або безстроковим. Законодавчо визначено, що строк дії договору про встановлення емфітевзису щодо сільськогосподарських земельних ділянок державної або комунальної власності не може перевищувати 50 років. А строк договору про надання права користування чужою сільськогосподарською земельною ділянкою приватної власності законом не обмежується і встановлюється сторонами договору за домовленістю.

Таким чином, власник земельної ділянки сільськогосподарського призначення може передати ЇЇ в користування землекористувачу на будь-який строк. Але у випадку укладення договору емфітевзису на невизначений строк, будь-яка ЗІ сторін, яка має намір відмовитися від договору, повинна попередньо попередити про це другу сторону не менш як за один рік.

Основною перевагою договору емфітевзису над договором оренди є те, що власник земельної ділянки може отримати плату за весь термін користування земельною ділянкою одноразово, а не шляхом отримання щорічних платежів, як це відбувається при передачі земельних ділянок в оренду.

Однак,    за    домовленістю    між сторонами оплата може здійснюватися

періодично.

Важливою особливістю емфітевзису є те, що право користування чужою земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб може відчужуватися і передаватися у спадок, за винятком права користування земельною ділянкою державної або комунальної власності для сільськогосподарських потреб, яке не може бути відчужено її землекористувачем іншим особам, внесено до статутного фонду, передано у заставу,

Таким чином, землекористувач, набувши на підставі договору право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб, набуває ще право відчуження емфітевзису іншій особі шляхом укладення з нею договору купівлі-продажу, дарування тощо, а також право передачі користування земельною ділянкою у порядку спадкування.

У разі продажу права користування земельною ділянкою землекористувачем власник земельної ділянки може скористатись своїм переважним правом на його придбання і тим самим поєднати в одній особі власника і користувача земельної ділянки. Якщо власник земельної ділянки не здійснює викупу емфітевзису, то він не зможе запобігти його продажу іншій особі.

Водночас, якщо землекористувач продаватиме своє право емфітевзису іншій особі, то власник земельної ділянки матиме право на отримання певного відсотку від ціни продажу, розмір якого має бути визначений договором.

Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визначено, що право емфітевзису є речовим правом, яке підлягає державній реєстрації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно і виникає саме із дня такої реєстрації. Лише з моменту такої реєстрації власник земельної ділянки вважатиметься таким, що передав право емфітевзису землекористувачу, а землекористувач - його набув.

Законодавчо визначено випадки, за яких право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб може бути припинено:

поєднання     в     одній     особі     власника     земельної    ділянки    та землекористувача;

- сплив строку, на який було надано право користування;

- викуп земельної ділянки у зв'язку із суспільною необхідністю;

- припинення дії договору, укладеного в рамках державно-приватного партнерства (щодо договорів емфітевзису, укладених у рамках такого партнерства).

Треба зазначити, що припинення права користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб також підлягає обов'язковій державній реєстрації.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 3 з 30