Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції
Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції

Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (635)

виконавчий збірЗа примусове виконання рішень суду з боржника, окрім суми, що підлягає стягненню, поверненню, або вартості майна, що підлягає передачі стягувачу, додатково стягується виконавчий збір.

Виконавчий збір стягується до Державного бюджету України на підставі постанови про стягнення виконавчого збору, у якій зазначаються розмір та порядок стягнення нарахованого виконавчого збору.

Яким є розмір виконавчого збору?

Виконавчий збір стягується державним виконавцем у розмірі:

10 відсотків від суми, що підлягає примусовому стягненню, поверненню, або вартості майна боржника, що підлягає передачі стягувачу за виконавчим документом;

2 мінімальних розміри заробітної плати з боржника - фізичної особи та в розмірі 4 мінімальних розмірів заробітної плати з боржника - юридичної особи за примусове виконання рішення немайнового характеру;

10 відсотків від суми заборгованості зі сплати аліментів, за наявності заборгованості зі сплати аліментів, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за 12 місяців.

У подальшому державний виконавець зобов’язаний нараховувати виконавчий збір щомісяця у розмірі, визначеному вище, залежно від розміру простроченого щомісячного аліментного платежу.

Постанова про стягнення виконавчого збору за виконавчими документами про стягнення аліментів виноситься державним виконавцем після погашення заборгованості зі сплати аліментів у повному обсязі або у разі повернення виконавчого документа стягувачу чи закінчення виконавчого провадження на підставі розрахунку про його нарахування.

Якщо рішення про стягнення коштів було виконано боржником частково до винесення постанови про відкриття виконавчого провадження, сума виконавчого збору зазначається в розмірі 10% від суми, яка не була сплачена боржником до відкриття виконавчого провадження.

 

У яких випадках виконавчий збір не стягується?

 

за виконавчими документами про конфіскацію майна, стягнення періодичних платежів (крім виконавчих документів про стягнення аліментів, за наявності заборгованості зі сплати аліментів, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за дванадцять місяців), накладення арешту на майно для забезпечення позовних вимог, за виконавчими документами, що підлягають негайному виконанню;

у разі виконання рішень Європейського суду з прав людини;

якщо виконання рішення здійснюється за рахунок коштів, передбачених бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду в порядку встановленому Законом "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень";

за виконавчими документами про стягнення виконавчого збору, стягнення витрат виконавчого провадження, штрафів, накладених виконавцем відповідно до вимог Закону;

у разі виконання рішення приватним виконавцем;

за виконавчими документами про стягнення заборгованості, що підлягає врегулюванню відповідно до Закону України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії", а також згідно з постановами державних виконавців, винесеними до набрання чинності цим Законом.

У разі закінчення виконавчого провадження у зв’язку зі скасуванням рішення, що підлягало виконанню, або визнання судом виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню, виконавчий збір не стягується, а стягнутий виконавчий збір підлягає поверненню.

Під час передачі виконавчого документа від органу державної виконавчої служби приватному виконавцю виконавчий збір не стягується, якщо він не був стягнутий на момент передачі, а стягнута частина виконавчого збору на момент передачі виконавчого документа поверненню не підлягає.

Виконавчий збір не стягується у разі закінчення виконавчого провадження, якщо рішення було виконано до винесення постанови про відкриття виконавчого провадження. Якщо рішення про стягнення коштів було виконано боржником частково до винесення постанови про відкриття виконавчого провадження, виконавчий збір стягується із суми, яку не було сплачено боржником до відкриття виконавчого провадження.

За примусове виконання рішень суду з боржника, окрім суми, що підлягає стягненню, поверненню, або вартості майна, що підлягає передачі стягувачу, додатково стягується виконавчий збір.

Виконавчий збір стягується до Державного бюджету України на підставі постанови про стягнення виконавчого збору, у якій зазначаються розмір та порядок стягнення нарахованого виконавчого збору.

Яким є розмір виконавчого збору?

Виконавчий збір стягується державним виконавцем у розмірі:

10 відсотків від суми, що підлягає примусовому стягненню, поверненню, або вартості майна боржника, що підлягає передачі стягувачу за виконавчим документом;

2 мінімальних розміри заробітної плати з боржника - фізичної особи та в розмірі 4 мінімальних розмірів заробітної плати з боржника - юридичної особи за примусове виконання рішення немайнового характеру;

10 відсотків від суми заборгованості зі сплати аліментів, за наявності заборгованості зі сплати аліментів, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за 12 місяців.

У подальшому державний виконавець зобов’язаний нараховувати виконавчий збір щомісяця у розмірі, визначеному вище, залежно від розміру простроченого щомісячного аліментного платежу.

Постанова про стягнення виконавчого збору за виконавчими документами про стягнення аліментів виноситься державним виконавцем після погашення заборгованості зі сплати аліментів у повному обсязі або у разі повернення виконавчого документа стягувачу чи закінчення виконавчого провадження на підставі розрахунку про його нарахування.

Якщо рішення про стягнення коштів було виконано боржником частково до винесення постанови про відкриття виконавчого провадження, сума виконавчого збору зазначається в розмірі 10% від суми, яка не була сплачена боржником до відкриття виконавчого провадження.

У яких випадках виконавчий збір не стягується?

за виконавчими документами про конфіскацію майна, стягнення періодичних платежів (крім виконавчих документів про стягнення аліментів, за наявності заборгованості зі сплати аліментів, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за дванадцять місяців), накладення арешту на майно для забезпечення позовних вимог, за виконавчими документами, що підлягають негайному виконанню;

у разі виконання рішень Європейського суду з прав людини;

якщо виконання рішення здійснюється за рахунок коштів, передбачених бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду в порядку встановленому Законом "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень";

за виконавчими документами про стягнення виконавчого збору, стягнення витрат виконавчого провадження, штрафів, накладених виконавцем відповідно до вимог Закону;

у разі виконання рішення приватним виконавцем;

за виконавчими документами про стягнення заборгованості, що підлягає врегулюванню відповідно до Закону України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії", а також згідно з постановами державних виконавців, винесеними до набрання чинності цим Законом.

У разі закінчення виконавчого провадження у зв’язку зі скасуванням рішення, що підлягало виконанню, або визнання судом виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню, виконавчий збір не стягується, а стягнутий виконавчий збір підлягає поверненню.

Під час передачі виконавчого документа від органу державної виконавчої служби приватному виконавцю виконавчий збір не стягується, якщо він не був стягнутий на момент передачі, а стягнута частина виконавчого збору на момент передачі виконавчого документа поверненню не підлягає.

Виконавчий збір не стягується у разі закінчення виконавчого провадження, якщо рішення було виконано до винесення постанови про відкриття виконавчого провадження. Якщо рішення про стягнення коштів було виконано боржником частково до винесення постанови про відкриття виконавчого провадження, виконавчий збір стягується із суми, яку не було сплачено боржником до відкриття виконавчого провадження.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 "Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів" (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2020 року № 500 "Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України") та наказу начальника Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) від 22 червня 2020 року №539/8 "Про час роботи на період карантину" встановлено такий графік роботи для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), його підвідомчих органів та установ:

понеділок - четвер: з 08.00 до 17.00;

п'ятниця - з 08.00 до 15.45.

Обідня перерва: з 12.00 до 12.45.

 

TSMU-dlya-kantselyariyi-1024x733Декілька місяців  до початку нового навчального року  центральна юстиція пропонує використати з користю, прийшовши на стажування!

На стажування можуть прийти всі громадяни віком до 25 років, які є студентами третього і вище курсів закладів вищої освіти за спеціальностями галузі знань «Право» або ті, хто отримав вищу освіту в галузі знань «Право» і не обіймають посади державної служби.

Пройти стажування в Центральному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Київ) – чудова нагода отримати досвід роботи у професійній команді юристів та дізнатись більше про державну службу.

Стажування молоді здійснюється з метою ознайомлення з роботою центральної юстиції у структурних підрозділах Черкаської області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) строком до шести місяців. Навчальні заклади до організації стажування не долучаються.

Стажування молоді проводиться у вільний від навчання (роботи) час у межах робочого часу працівників структурних підрозділів Управління. Допуск до стажування та визначення строку його проходження здійснюються на підставі заяви особи, яка має намір пройти стажування, та оформлюються наказом начальника Управління.  До заяви стажист може додати мотиваційний лист у довільній формі. На період стажування за стажистом закріплюється керівник стажування з числа керівників структурних підрозділів центральної юстиції, в яких проводиться стажування.

Стажист має право:

1) брати участь у роботі структурного підрозділу – бази стажування та бути присутнім на нарадах такого структурного підрозділу;

2) готувати проєкти документів;

3) з дозволу керівника стажування користуватись інформаційними базами даних, необхідними для виконання завдань, передбачених індивідуальним планом.

Стажист зобов’язаний:

1) у повному обсязі та своєчасно виконувати завдання, передбачені індивідуальним планом стажування, вказівки та доручення керівника стажування;

2) дотримуватись правил етики та культури поведінки;

3) звітувати керівнику стажування про виконання поставлених завдань.

Скористайтесь своїм правом отримати нові знання для подальшої реалізації себе як успішного юриста!
Організація і координація проходження стажування в структурних підрозділах Черкаської області Центрального міжрегіонального управління  Міністерства   юстиції (м.Київ) здійснюється відділом організації роботи та розвитку персоналу у Черкаській області Центрального міжрегіонального управління  Міністерства   юстиції (м.Київ).
Адреса: місто Черкаси, бульвар Шевченка, 185, каб. 256.
Відповідальна особа: головний спеціаліст відділу – Чернова Інна Анатоліївна, контактний телефон (0472) 544134.

кавер ЦМУ 09 січня 2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2019 року № 1150, якою внесено зміни до Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1128.  Відтепер розгляд скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації, територіальних органів Мін’юсту здійснюватиметься постійно діючими колегіями, утвореними Мін’юстом та його територіальними органами. Новелою є те, що Мін’юсту надано можливість здійснювати розгляд скарги невідкладно без колегії у разі встановлення наявності очевидних порушень законодавства в рішеннях, діях або бездіяльності суб’єктів оскарження.

Порядком встановлено перелік підстав для відмови в задоволенні скарги, на предмет встановлення яких Мін’юст та його територіальні органи розглядають скаргу не пізніше наступного робочого дня з дня її реєстрації.  Зміни також відбулись у процедурі розгляду скарги:

- передбачено можливість участі скаржника, суб’єкта оскарження, інших заінтересованих осіб у розгляді скарги колегією, які повідомляються завчасно, але не пізніше, ніж за два дні до розгляду скарги;

- передбачено надання запрошеним особам в день розгляду скарги колегіально копії скарги та доданих до неї документів, забезпечено їхнє право на подання письмових пояснень;

- встановлено відкладення, але не більше, ніж на одну годину, розгляду скарги колегією для можливості ознайомлення запрошених осіб з матеріалами скарги;

- закріплено обов’язок надсилання копій рішень суб’єкта розгляду скарги і висновків колегії скаржнику та їх розміщення на офіційному веб-сайті Мін’юсту чи відповідного територіального органу.

Водночас повідомляємо, що при Центральному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Київ) діє Колегія з розгляду скарг у сфері державної реєстрації, куди Ви можете подати скаргу на дії чи бездіяльність державного реєстратора (адреса: 01001, м. Київ, вул. Є. Сверстюка, 15).

Додатково: інформацію про стан розгляду скарги можна дізнатись за допомогою viber-оповіщення. Надсилайте запитання на номер (066) 693-45-43 та отримуйте швидку відповідь про стан розгляду Вашої скарги».

Заздалегідь вдячні за співпрацю!

iban Для отримання коштів стягнутих з боржників в межах виконавчих проваджень, всім стягувачам необхідно до відділів державної виконавчої служби надати заяви з оновленими банківськими реквізитами в форматі IBAN.

➡Де дізнатися номер рахунка?

Інформацію щодо номеру рахунку в форматі IBAN клієнти можуть отримати в банку.

➡Чим зумовлені зміни?

Постановою Правління НБУ від 28.12.2018 № 162 (зі змінами) з 05 серпня 2019 року в Україні запроваджено міжнародний номер банківського рахунку (IBAN), до структури якого входить реквізит «Код банку». Починаючи з 01 листопада 2019 року застосування IBAN стало обов’язковим для усіх клієнтів банків під час здійснення переказів коштів як у національній, так і в іноземних валютах. Тобто, всі перекази будуть здійснюватися лише з використанням IBAN.

➡Чи потрібно укладати нові договори чи переоформлювати рахунки?

Ні, не потрібно. Зміни стосуються тільки номерів банківських рахунків. Усі платіжні картки, емітовані банками до рахунку клієнта, залишаються чинними. Укладати нові договори або переоформлювати рахунки клієнтів не потрібно.

Ненадання оновлених банківських реквізитів призведе до унеможливлення перерахування виконавцями стягнутих з боржників коштів.

 

Відповідно до статті 24 Закону України «Про громадські об'єднання», громадське об’єднання зі статутом юридичної особи для виконання своєї статутної мети (цілей) має право володіти, користуватися і розпоряджатися коштами та іншим майном, яке відповідно до закону передане такому громадському об’єднанню його членами (учасниками) або державою, набуте як членські внески, пожертвуване громадянами, підприємствами, установами та організаціями, набуте в результаті підприємницької діяльності такого об'єднання, підприємницької діяльності створених ним юридичних осіб (товариств, підприємств), а також майном, придбаним за рахунок власних коштів, тимчасово наданим у користування (крім розпорядження) чи на інших підставах, не заборонених законом.

Право власності громадського об'єднання зі статусом юридичної особи реалізовує його вищий орган управління в порядку, передбаченому законом та статутом громадського об'єднання. Окремі функції щодо управління майном за рішенням вищого органу управління громадського об'єднання можуть бути покладені на створені ним відповідно до статуту керівні органи, юридичні особи (товариства, підприємства), відокремлені підрозділи таких об'єднань або передані громадським спілкам, утвореним цими громадськими об'єднаннями.

У разі саморозпуску громадського об'єднання його майно та кошти після задоволення вимог кредиторів передаються за рішенням такого об'єднання на статутні або благодійні цілі іншому (кільком іншим) громадському об'єднанню, а в разі неприйняття такого рішення - зараховуються відповідно до закону до державного або місцевого бюджету.

У разі реорганізації громадського об’єднання його майно, активи та пасиви передаються правонаступнику.

Найменування юридичної особи повинно містити інформацію про її організаційно-правову форму (крім державних органів, органів місцевого самоврядування, органів влади Автономної Республіки Крим, державних, комунальних організацій, закладів, установ, а також випадку, передбаченого абзацом другим цієї частини) та назву.

Найменування релігійної організації може містити інформацію про її організаційноправову форму виключно за бажанням такої юридичної особи. Організаційно-правова форма юридичної особи визначається відповідно до класифікації організаційно-правових форм господарювання, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері технічного регулювання.

Назва юридичної особи може складатися з власної назви юридичної особи, а також містити інформацію про мету діяльності, вид, спосіб утворення, залежність юридичної особи та інші відомості згідно з вимогами до найменування окремих організаційно-правових форм юридичних осіб, установленими Цивільним, Господарським кодексами України та цим Законом.

Найменування юридичної особи не може бути тотожним найменуванню іншої юридичної особи (крім органів місцевого самоврядування). У найменуванні юридичних осіб забороняється використовувати: повне чи скорочене найменування державних органів або органів місцевого самоврядування, або похідні від цих найменувань, або історичні державні найменування, перелік яких установлює Кабінет Міністрів України, - у найменуваннях юридичних осіб приватного права; символіку комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, заборона використання яких встановлена Законом України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки"; терміни, абревіатури, похідні терміни, заборона використання яких передбачена законом.

Законами можуть бути встановлені особливості найменування товариств, холдингових компаній, банків, пенсійних фондів, корпоративних інвестиційних фондів, торгово-промислової палати, навчальних закладів, юридичних осіб, які мають ліцензію на здійснення страхової діяльності, волонтерських організацій, адвокатських бюро, операторів державних лотерей, асоціацій органів місцевого самоврядування та їх добровільних об’єднань, політичних партій, громадських об’єднань, профспілок, їх організацій та об’єднань, організацій роботодавців, їх об’єднань. Вимоги до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки, встановлюються Міністерством юстиції України.

Кодексом України про адміністративні правопорушення (далі-Кодекс) передбачена адміністративна відповідальність за правопорушення у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу.

До винних осіб застосовується адміністративна відповідальність у вигляді штрафу.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту права власності» від 03.10.2019, який набув чинності 02.11.2019 змінено розмір штрафних санкцій за вчинення адміністративного правопорушення у сфері державної реєстрації бізнесу та нерухомості.

Відтепер відповідно до ст. 16611 Кодексу порушення встановлених законом строків для проведення державної реєстрації юридичної особи, фізичної особи - підприємця або громадського формування, вимагання не передбачених законом документів для проведення державної реєстрації, а також інші порушення встановленого законом порядку проведення державної реєстрації юридичної особи, фізичної особи - підприємця або громадського формування тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від чотирьохсот до шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі самі порушення, тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно із ст. 16623 Кодексу порушення порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень тягне за собою накладення штрафу від чотирьохсот до шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, тягне за собою накладення штрафу від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

У разі виявлення у відомостях Єдиного державного реєстру помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки), допущеної суб'єктом державної реєстрації, заявник письмово в паперовій або електронній формі повідомляє про це суб'єкта державної реєстрації, який перевіряє відповідність відомостей Єдиного державного реєстру інформації, що міститься в документах, що стали підставою для внесення цих відомостей. Якщо факт невідповідності підтверджено, суб'єкт державної реєстрації безоплатно виправляє допущену помилку в день надходження повідомлення.

Виправлення помилки у відомостях Єдиного державного реєстру, допущеної не з вини суб'єкта державної реєстрації, здійснюється за плату, розмір якої складає ЗО відсотків адміністративного збору, встановленого частиною 1 статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру внаслідок наявності помилок у документах, на підставі яких були внесені такі відомості, здійснюється після виправлення помилок у зазначених документах. Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру може здійснюватися також на підставі судового рішення.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 46