Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Управління юстиції інформує
Управління юстиції інформує

Управління юстиції інформує (333)

Відповідно до розділу V Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10 червня 2016 року за № 1657/5, безоплатний доступ до відомостей з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається через портал електронних сервісів з метою перегляду, копіювання та друку відомостей щодо:

- юридичної особи;

- відокремленого підрозділу юридичної особи;

- фізичної особи - підприємця;

- громадського формування, що не має статусу юридичної особи;

- виданих витягів з Єдиного державного реєстру.

Пошук відомостей в Єдиному державному реєстрі через портал електронних сервісів здійснюється за такими критеріями:

- щодо юридичної особи - найменування або ідентифікаційний код юридичної особи;

- щодо відокремленого підрозділу юридичної особи - найменування або ідентифікаційний код відокремленого підрозділу;

- щодо фізичної особи - підприємця - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

- щодо громадського формування, що не має статусу юридичної особи, - найменування громадського формування та його вид (громадське об’єднання, постійно діючий третейський суд, відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництво, філія іноземної благодійної організації);

- щодо виданих витягів з Єдиного державного реєстру - номер та дата формування відповідного витягу.

Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області повідомляє, що наказом Міністерства юстиції України від 29.08.2018 2824/5 внесено зміни до форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сферідержавної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань”.

Згідно зазначеного наказу у новій редакції викладено наступні форми заяв:

  • форма 1 «Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи»;
  • форма 2 «Заява про державну реєстрацію переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа чи модельного статуту»;
  • форма 3 «Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
  • форма 4 «Заява про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу юридичної особи»;
  • форма 5 «Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;
  • форма 6 «Заява про державну реєстрацію припинення відокремленого підрозділу юридичної особи»;
  • форма 8 «Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації»;
  • форма 9 «Заява про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
  • форма 22 «Заява про державну реєстрацію (акредитацію) відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації»;
  • форма 23 «Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Відтепер у вищезазначених формах заяв обов’язково заповнюється інформація про наявність або відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи та відомостей про нього.

Наказ набирає чинності 24.09.2018.

Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області повідомляє, що наказом Міністерства юстиції України від 29.08.2018 2824/5 внесено зміни до форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сферідержавної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань”.

Згідно зазначеного наказу у новій редакції викладено наступні форми заяв:

  • форма 1 «Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи»;
  • форма 2 «Заява про державну реєстрацію переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа чи модельного статуту»;
  • форма 3 «Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
  • форма 4 «Заява про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу юридичної особи»;
  • форма 5 «Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;
  • форма 6 «Заява про державну реєстрацію припинення відокремленого підрозділу юридичної особи»;
  • форма 8 «Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації»;
  • форма 9 «Заява про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
  • форма 22 «Заява про державну реєстрацію (акредитацію) відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації»;
  • форма 23 «Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Відтепер у вищезазначених формах заяв обов’язково заповнюється інформація про наявність або відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи та відомостей про нього.

Наказ набирає чинності 24.09.2018.

Питання відповідальності у сфері державної реєстрації нерухомості  та бізнесу регулюється статтею 38 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та статтею 35 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Державні реєстратори, суб’єкти державної реєстрації за порушення законодавства у сфері державної реєстрації несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.

Державним реєстратором у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу 
є особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус, державний виконавець та приватний виконавець (у разі державної реєстрації обтяжень, накладених під час примусового виконання рішень відповідно до закону,
а також у разі державної реєстрації припинення іпотеки у зв’язку з придбанням (передачею) за результатом прилюдних торгів (аукціонів) нерухомого майна,
що є предметом іпотеки).

Суб’єктами державної реєстрації у сфері державної реєстрації нерухомості
та бізнесу є виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська
та Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації, акредитовані суб’єкти.

Кримінальна відповідальність державних реєстраторів передбачена розділами
XV «Злочини проти авторитету органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та злочинів проти журналістів» та XVІІ «Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг» Кримінального кодексу України.

Зміст кримінальних правопорушень державних реєстраторів розкривають статті 358 («Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів»), статті 364 («Зловживання владою або службовим становищем»), статті 3652 («Зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги»), статті 367 («Службова недбалість») Кримінального кодексу України.

Процедура взяття на облік безхазяйного нерухомого майна визначена Цивільним кодексом України. Так, відповідно до частини другої статті 335 Цивільного кодексу України безхазяйні нерухомі речі беруться на облік органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, за заявою органу місцевого самоврядування, на території якого вони розміщені. Про взяття безхазяйної нерухомої речі на облік робиться оголошення у друкованих засобах масової інформації.

Згідно п. 82 Порядку про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна здійснюється за заявою заявника шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації прав або нотаріуса в установленому для державної реєстрації прав порядку. За результатом розгляду заяви державний реєстратор приймає рішення щодо взяття на облік безхазяйного нерухомого майна або рішення щодо відмови у взятті на такий облік.

У задоволенні заяви про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна може бути відмовлено у разі, коли:

- безхазяйне майно не підлягає обліку відповідно до закону;

- із заявою про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна звернулася неналежна особа;

- у Державному реєстрі прав наявні записи про державну реєстрацію прав на нерухоме майно, щодо якого подано заяву про взяття на облік,

- у Державному реєстрі прав відсутні записи про припинення права власності на нерухоме майно у зв’язку з відмовою власника від права власності на таке майно (у разі, коли підставою для взяття на облік безхазяйного нерухомого майна є відмова власника нерухомого майна від свого права власності).

Датою та часом взяття на облік безхазяйного нерухомого майна вважаються дата та час реєстрації відповідної заяви, за результатом розгляду якої державним реєстратором прийнято рішення щодо взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

Після спливу одного року з дня взяття на облік безхазяйної нерухомої речі вона за заявою органу, уповноваженого управляти майном відповідної територіальної громади, може бути передана за рішенням суду у комунальну власність.

Заява про передачу безхазяйної нерухомої речі у власність територіальної громади за умов, визначених Цивільним кодексом України, подається до суду за місцезнаходженням цієї речі органом, уповноваженим управляти майном відповідної територіальної громади.

У заяві повинно бути зазначено, яку нерухому річ заявник просить передати у власність територіальної громади, основні характеристики нерухомої речі, посилання на документи про взяття безхазяйної нерухомої речі на облік органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, друковані засоби масової інформації, в яких було зроблено оголошення про взяття відповідної нерухомої речі на облік.

Суд, встановивши, що нерухома річ є безхазяйною та взята на облік органом, який здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, а також, що сплив один рік з дня взяття на облік нерухомої речі, ухвалює рішення про передачу безхазяйної нерухомої речі у власність відповідної територіальної громади.

Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 (далі – Порядок), встановлено, що документи, які містяться в реєстраційній справі, у паперовій формі надаються за запитом про надання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної, фізичної особи – підприємця, заявника, шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг, утвореного при суб’єкті державної реєстрації, що відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) уповноважений зберігати реєстраційні справи у паперовій формі.

У разі якщо відповідно до Закону державна реєстрація проводиться Міністерством юстиції України та його територіальними органами, документи, що містяться в реєстраційній справі у паперовій формі, надаються за запитом заявника шляхом звернення до Міністерства юстиції України або його територіальних органів, що відповідно до закону уповноважені зберігати реєстраційні справи у паперовій формі.

Відповідно до пункту 2 Розділу І Порядку терміни вживаються у таких значеннях:

запит – документ установленого Міністерством юстиції України зразка, який підтверджує волевиявлення особи щодо отримання виписки, витягу з Єдиного державного реєстру або документів, що містяться в реєстраційній справі, у паперовій формі;

заявник – фізична особа, юридична особа, які бажають отримати відомості з Єдиного державного реєстру, або уповноважені ними особи.

Разом із запитом заявник подає документ, що підтверджує внесення плати за надання документа в паперовій формі, що міститься у реєстраційній справі. Плата справляється за кожен отриманий документ.

Запит не підлягає реєстрації у Єдиному державному реєстрі у разі відсутності документа про внесення плати за надання документів, що містяться у реєстраційній справі.

Кількість документів, щодо яких подається запит, не обмежується.

Частиною 4 статті 36 Закону встановлено, що за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі справляється плата в розмірі 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Частиною 3 статті 29 Закону передбачено, що реєстраційна справа в паперовій формі зберігається у суб’єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи, громадського формування, фізичної особи – підприємця:

щодо юридичної особи (крім громадського формування) та фізичної особи – підприємця – у виконавчих органах міської ради міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київській, Севастопольській міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях;

щодо громадського формування, професійних спілок, їх організацій, об’єднань профспілок – у Міністерстві юстиції України, територіальних органах Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Інформація про адреси суб’єктів державної реєстрації Черкаської області знаходиться на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Черкаській області за посиланням:

http://uprav.ck.minjust.gov.ua/cub-iekty-derzhavnoi-reiestratsii-cherkaskoi-oblasti/.

Громадське об'єднання із статусом юридичної особи може мати власну символіку (емблему, прапор), яка підлягає реєстрації суб’єктом державної реєстрації - Міністерством юстиції України.

Статтею 18 Закону України «Про громадські об'єднання передбачено, що символіка громадського об’єднання не повинна відтворювати:

- державні символи України;

- інші офіційні символи чи знаки, які використовуються державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування, державні та інші нагороди, печатки та інші відмінні знаки цих органів;

- державні герби, прапори або офіційні назви інших держав,

Ім’я або зображення фізичної особи без письмової згоди такої, особи або спадкоємців, засвідченої в установленому законом порядку, якщо інше не передбачено;

– інші символи та знаки, використання яких обмежено законом.

Символіка громадського об’єднання має відрізнятися від зображення вже зареєстрованої символіки іншого громадського об'єднання.

Символіка громадського об’єднання затверджується уповноваженим статутним органом громадського об'єднання в порядку, визначеному його статутом. Рішення про затвердження символіки має містити: вид символіки, зображення  та опис. Опис символіки повинен містити інформацію про кольори, масштаби та пропорції елементів символіки. Зображення символіки повинно містити повне або скорочене найменування громадського об’єднання.

Стаття 23 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» визначає перелік документів, що подаються заявником для державної реєстрації символіки, а саме:

- заява про державну реєстрацію символіки;

- копія установчого документа юридичної особи;

- примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про затвердження символіки, визначення виду символіки, її опис;

- зображення символіки у паперовій та електронній формі;

- опис символіки у паперовій та електронній формі;

Громадське об’єднання має право на використання власної символіки громадського об’єднання та для цілей , не пов’язаних з діяльністю такого громадського об’єднання.

Відповідно до статті 7 Закону України «Про громадські об’єднання» засновниками громадської організації можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, які досягли 18 років, а молодіжної та дитячої громадської організації -14 років.

Засновниками громадської спілки можуть бути юридичні особи приватного права, у тому числі громадські об’єднання зі статусом юридичної особи. Засновниками громадської спілки не можуть бути політичні партії, а також юридичні особи, щодо яких прийнято рішення щодо їх припинення або ЯКІ перебувають у процесі припинення.

Кількість засновників громадського об’єднання не може бути меншою, ніж дві особи.

Засновниками громадської спілки не можуть бути юридичні особи приватного права, єдиним засновником яких є одна і та сама особа.

Засновником громадської спілки не може бути юридична особа приватного права, якщо засновник (власник Істотної участі) цієї юридичної особи внесений до переліку осіб, пов'язаних зі здійсненням терористичної діяльності, або щодо яких застосовано міжнародні санкції.

Під істотною участю у цьому Законі слід розуміти пряме та опосередковане, самостійне або спільно з іншими особами володіння 10 і більше відсотками статутного (складеного) капіталу або голосів за придбаними акціями (частками) юридичної особи або незалежно від формального володіння можливість значного впливу на управління чи діяльність юридичної особи.

Засновником громадської організації не може бути особа, яку визнано судом недієздатною.

Повноваження засновника громадського об’єднання закінчуються після державної реєстрації громадського об’єднання в установленому законом порядку.

За перешкоджання у побаченні з дитиною – штраф та кримінальна відповідальність

Невиконання рішень суду та створення перешкод у побаченні з дитиною того з батьків, хто не проживає з нею, карається штрафом, накладенням тимчасового обмеження на керування автомобілем, на виїзд за кордон та навіть кримінальною відповідальністю.

Другим пакетом законів #ЧужихДітейНеБуває передбачено ряд нововведень щодо порядку виконання рішень про встановлення побачення з дитиною або усунення перешкод у побаченні.

– Державні виконавці контролюють виконання рішень судів про побачення з дитиною. Якщо рішенням про встановлення побачення з дитиною не визначено час та (або) місце побачення, державний виконавець визначає їх, враховуючи позицію сторін виконавчого провадження, інтереси дитини та виносить відповідну постанову, – розповідає начальник Головного територіального управління юстиції у Черкаській області Олександр Свіренюк.

Якщо той з батьків, з яким проживає дитина, ухиляється від виконання рішення про забезпечення права іншого з батьків на побачення з дитиною, державний виконавець виконує такі дії:

- накладає на боржника штраф в розмірі 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (у разі повторного штрафу, сума подвоюється) з одночасним внесенням до Єдиного реєстру боржників;

- надсилає до органу досудового розслідування повідомлення про вчинення боржником кримінального правопорушення;

- звертається з поданням про тимчасове обмеження боржника у праві покидати територію України до суду;

- виносить постанову про заборону керувати автомобілем;

- вживає інші заходи примусового виконання рішення, передбачені законом.

У разі виконання рішення батьком чи матір’ю, який проживає з дитиною, виконавець складає акт та виносить постанову про закінчення виконавчого провадження. Якщо ж у подальшому виникають перешкоди побаченням з дитиною іншого з батьків, той має право звернутися до державного виконавця із заявою про відновлення виконавчого провадження. Після цього державний виконавець повторно здійснює перераховані вище заходи.

Цигани – один з найбільш незрозумілих і міфологізованих народів на нашій планеті, і так було протягом багатьох століть.

По всьому світу ходять чутки, що коли цигани приходять в місто, вони спокушають чоловіків і жінок, а потім крадуть все, що потрапляє їм на очі, в тому числі дітей.

Існує також багато міфів про хитрих і загадкових Циганка-ворожок і циганських таборах.

У будь-якому випадку, навіть, якщо відставити всі міфи в сторону, роми залишаються однією з найцікавіших етнічних груп в історії.

Походження циган оповите таємницею. Часом здавалося, що вони з’явилися на планеті якимось таємничим чином.

Це само по собі, можливо, викликало почуття страху у європейців і сприяло виникненню атмосфери таємничості навколо циган. Сучасні вчені припускають, що цигани спочатку масово мігрували з Індії в п’ятому столітті.

Ця теорія припускає, що їхня втеча була пов’язана з поширенням ісламу, якого цигани відчайдушно намагалися уникнути, щоб захистити свою свободу віросповідання.

Ця теорія стверджує, що цигани мігрували з Індії в Анатолію і далі в Європу, де розділилися на три окремі гілки: домари, ломаврени і власне самі цигани. Інша теорія припускає, що було цілих три окремих міграції протягом декількох століть.

Навколо циган вже давно сформувалося безліч стереотипів. Хто не знає фрази “циганська душа” (яка застосовується щодо волелюбних людей). Згідно цих стереотипів, цигани вважають за краще жити, що називається, не в “мейнстрімі” і цураються соціальних норм, щоб мати можливість вести кочовий спосіб життя, що буяє веселощами і танцями.

Правда ж набагато сувора.

Протягом багатьох століть циган часто насильно виганяли з країн, в яких вони жили. Подібне примусове виселення триває донині. Багато істориків припустили, що справжня причина кочового способу життя циган дуже проста: виживання.
У циган немає батьківщини.

Цигани – люди без певного громадянства. Більшість країн відмовляються надавати їм громадянство, навіть якщо вони народилися в цій країні. Століття переслідувань і їх замкнуте співтовариство призвели до того, що у циган просто немає батьківщини. У 2000 році цигани були офіційно оголошені позатеріторіальною нацією. Це відсутність громадянства робить циган юридично “невидимими”.

Хоча вони не підпадають під дію законів жодної країни, де вони можуть отримати доступ до освіти, охорони здоров’я та інших соціальних послуг. Більш того, роми не можуть навіть отримати паспорта, що робить їх подорожі дуже утрудненим або неможливими.

Гоніння циган.

Почати варто з того, що цигани  були фактично поневоленими людьми в Європі, особливо в 14 – 19 століттях. Їх обмінювали і продавали, як товар, і вони вважалися “недолюдьми”. У 1700-х роках імператриця Австро-Угорської імперії Марія Терезія прийняла закон, який ставив циган поза законом. Це було зроблено, щоб змусити циган інтегруватися в суспільство.

Аналогічні закони були прийняті в Іспанії, а багато європейських країн заборонили ромам в’їжджати на їх територію. Нацистський режим також переслідував і знищував циган десятками тисяч. Навіть сьогодні циган переслідують.

Ніхто не знає чисельності циган.

Ніхто не знає, скільки сьогодні живе циган у всьому світі. Через дискримінацію з якою часто стикаються роми, багато хто з них публічно не реєструються і не ідентифікують себе як цигани. Крім того, з огляду на їх “правову невидимість”, народження дітей без документів і часті переїзди, чимало ромів вважаються зниклими без вести.

Цигани-образливе слово.

Для багатьох людей термін “циган” означає кочівника і не вважається расовими образливим натяком. Але для самих “рома” (або “ромале” – самоназва циган) це слово має зловісні оберти. Наприклад, за даними Оксфордського словника англійське слово “gypped” ( “утворене від gypsie” – циган) означає кримінальну дію.

Рома, яких часто називають циганами, вважали невдахами і злодіями, а це слово їм випалювали на шкірі під час нацистського режиму. Як і багато інших расові образи, слово “циган” використовувалося протягом багатьох століть, щоб пригнічувати представників народності рома.

Є багато міфів про циган. Одним з таких міфів свідчить про те, що у циган є своя магія, яка передається століттями з покоління в покоління. Міф пов’язаний з картами таро, кришталевими кулями і наметами ворожок, а також з іншими стереотипами. Література рясніє посиланнями на циганську мову і магічні мистецтва цього народу.

Крім того, є багато фільмів, в яких показують прокляття циган. Навіть в мистецтві, є багато картин, що описують рому, як містичних і магічних людей. Проте, багато вчених вважають, що ця вся магія – вигадки, що відбулися від того, що люди просто взагалі нічого не знали про циган.

Відсутність формальної релігії.

Хоча циганські весілля часто супроводжуються масовими гуляннями і розкішними шатами, в повсякденному одязі циган відбивається один з головних їхніх життєвих принципів – скромність. Циганські танці найчастіше асоціюється з жіночим танцем живота. Тим не менш, багато циганські жінки ніколи не виконували те, що прийнято вважати сьогодні танцем живота.

Замість цього вони виконують традиційні танці, в яких для рухів використовуються тільки животи, але не стегна, оскільки рухи стегнами вважаються нескромними. Крім того, довгі хвилясті спідниці, які зазвичай носять циганки, служать для того, щоб закривати їх ноги, оскільки оголення ніг також вважається нескромним.
Циганий зробили вагомий внесок у світову культуру.

З самого початку свого існування цигани були тісно пов’язані зі співом, танцями і акторською грою. Вони пронесли цю традицію протягом століть, істотно вплинула на світове мистецтво. Багато ромів асимілювалися в різні культури, вплинувши на них. У багатьох співаків, акторів, художників і т. д. були циганські корені.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 24

Адміністративні послуги