Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Центр надання адміністративних послуг
Мінцифри запускає національну онлайн-платформу з цифрової грамотності

Відповідно до Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29 вересня 2019 року № 849, Мінцифри, зокрема, має забезпечити виконання цілі: «Українець, який хоче мати цифрові навички, може їх вільно набути».

Показниками ефективності виконання зазначеної цілі визначено: понад 6 мільйонів українців охоплені програмою розвитку цифрових навичок; 70 % громадян, які пройшли програму, володіють навичками на базовому рівні. Для досягнення вказаної цілі Мінцифри запускає національну онлайн-платформу з цифрової грамотності, яка буде доступною в мережі Інтернет за посиланням: osvita.diia.gov.ua. На онлайн-платформі кожен громадянин зможе безкоштовно опанувати цифрові навички. Тут представлений сучасний формат навчання – освітні серіали за участю експертів та українських зірок. Вже найближчим часом на платформі будуть доступні три освітні серіали: базовий серіал із цифрової грамотності, цифрова грамотність для вчителів і освітній серіал для батьків «Онлайн - безпека для дітей». Протягом 2020 року на онлайн - платформі з’являтимуться нові освітні серіали.

Належного користувача автотранспорту відтепер можна реєструвати онлайн

В Електронному кабінеті водія з’явилася нова безкоштовна послуга «Керування належним користувачем».

Належний користувач – це особа, яка на законних підставах користується транспортним засобом, що їй не належить. Можливість зазначати належного користувача транспортного засобу (ТЗ) стане у нагоді автомобілістам у зв’язку з появою нових правил та налагодженням системи фото- і відеофіксації та паркування. Адже нести відповідальність за свою поведінку на дорозі має безпосередньо водій авто, а не його власник (отримувати сповіщення про нові штрафи, сплачувати їх тощо).

Замовником послуги може бути фізична або юридична особа, яка хоче стати належним користувачем. Для цього необхідно:

1. Авторизуватися в Електронному кабінеті водія за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП, раніше ЕЦП), BankID або MobileID.

2. Обрати з переліку послугу «Керування належним користувачем».

3. Ввести VIN-код автомобіля, для якого особа хоче стати належним користувачем. Система видасть деперсоніфіковану інформацію про автомобіль, не про його власника.

4. Обрати підставу для належного користування:

- домовленість із власником;

- довіреність на право користування ТЗ;

- договір оренди, найму чи позики;

- договір фінансового або оперативного лізингу.

5. Ввести e-mail і телефон власника авто.

6. Перевірити свої дані та за необхідності прикріпити скан-копії довіреності чи договору, що є підставою для належного користування.

7. Підписати створену заявку за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Після цього власник отримує листа з посиланням на онлайн-заяву. Для успішного завершення процедури власник авто має перейти за посиланням і дати згоду на це призначення. Якщо підставою для призначення є лише домовленість, власник автомобіля має підписати заяву за допомогою КЕПу. Перевірити статус підтвердження заявки особа, яка замовила послугу належного користувача, може у е-Кабінеті водія. Повний цикл надання послуги онлайн триває один робочий день.

Стати належним користувачем може лише особа, яка є власником національного посвідчення водія або посвідчення водія іноземної держави, що відповідає вимогам Конвенції про дорожній рух 1968 року. У випадках, якщо підставою для належного користування є оформлення на особу тимчасового реєстраційного талона або призначення працівника належним користувачем безпосередньо керівником юридичної особи, послуга надається лише у територіальних сервісних центрах МВС і за умови присутності власника ТЗ та особи, яка планує стати належним користувачем.

Онлайн-сервіс доступний на сайті e-driver.hsc.gov.ua та на Урядовому порталі kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги».

 

Служба зайнятості запускає сучасний освітній портал

У державній службі зайнятості стартував новий проект для успішного працевлаштування українців – Освітній портал державної служби зайнятості (http://skills.dcz.gov.ua/).

Новий сервіс допоможе безробітним розвивати власні навички, необхідні для вдалого працевлаштування, отримати нові компетенції та пройти професійне навчання.

Новий сервіс дозволить:

·         розвивати особисті компетенції, затребувані на ринку праці;

·         отримати актуальну інформацію щодо пошуку роботи та підбору персоналу;

·         навчитися складати резюме сучасного формату;

·         підготуватися до співбесіди з роботодавцем;

·         обрати освітні курси та вебінари для безробітних, зокрема ті, які проводяться центрами професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.

На сайті будуть впроваджуватися нові освітні програми, розроблені спільно з роботодавцями, проводитимуться вебінари та дистанційне навчання. Більшість матеріалів буде розміщуватися у відеоформаті.

Завдяки новому сервісу зможуть також підвищувати свою кваліфікацію і працівники державної служби зайнятості. Це буде найбільша база можливостей.

 

В Україні запровадили  послугу «Електронна трудова книжка»

Пенсійний фонд України створив новий сервіс на вебпорталі електронних послуг, який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність.

У «Електронній трудовій книжці» інформація відображаєтьсь про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця. Також міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998 року.

Для громадян – це зручний сервіс, який дозволяє дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.

ДАБІ забезпечила доступ до інформації з Єдиного реєстру дозвільних документів у формі відкритих даних

Єдиний реєстр дозвільних документів на будівництво відтепер доступний у формі відкритих даних. Держархбудінспекція опублікувала відповідний набір на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних https://data.gov.ua/.

Це означає, що будь-яка особа – від розробників вебресурсів, аналітиків, журналістів до активістів та громадян – зможе вільно використовувати наявну у реєстрі інформацію для проведення власних досліджень, розслідувань, створення аналітичних матеріалів, сучасних вебсервісів, а також для контролю за містобудівною ситуацією в регіонах та у країні в цілому.

У наборі даних опубліковано Єдиний реєстр документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, за 2019 рік. А також приведено у відповідність інформацію за 2013-2018 роки. Адже раніше ця інформація публікувалася на https://data.gov.ua/ лише у вигляді посилання на Єдиний реєстр дозвільних документів у будівництві, що не відповідало вимогам до машиночитаних даних та не давало можливості користувачам якісно працювати з ними.

Наразі реєстр завантажено та опубліковано у форматі CSV, тобто інформація може бути оброблена технічними засобами програмного забезпечення.

Важливо й те, що інформація у наборі даних оновлюватиметься щотижнево, а це означає, що кожен зможе отримати максимально актуальні дані для подальшого використання.

У тестовому режимі запрацював онлайн-сервіс Держлікслужби з видачі ліцензій для фармацевтичного ринку

У тестовому режимі запрацював онлайн-сервіс Держлікслужби з отримання дозвільних документів, а саме – щодо ліцензування діяльності з виробництва та імпорту лікарських засобів, а також – роздрібної та оптової торгівлі. Одна серед найбільш затребуваних функцій Держлікслужби стала доступною для тестування представниками бізнесу: промисловими виробниками, аптечними закладами, імпортерами та дистриб’юторами. Онлайн-сервіс покликаний забезпечити оптимізацію процедури отримання ліцензій, зменшити кількість відмов через суб’єктивні технічні помилки, а головне – забезпечити більшу прозорість процесів та усунення ризиків корупції.

Як зазначається на сайті Держлікслужби, за допомогою нового онлайн-сервісу користувачі кабінету матимуть можливість подати заяву на отримання ліцензії на здійснення діяльності або анулювати її, створити чи закрити аптеку (аптечний склад), розширити або звузити вид діяльності та перелік лікарських форм, внести зміни чи доповнення до переліку лікарських засобів, які імпортуються, та до форм випуску лікарських засобів, а також змінити уповноважену особу, контрактних виробників та інформацію про фахівців.

Наразі у тестовому режимі стануть доступними три онлайн-послуги з видачі ліцензії щодо провадження діяльності з:

1) виробництва (промислового);

2) імпорту (крім активних фармацевтичних інгредієнтів);

3) виготовлення лікарських засобів в умовах аптеки, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами.

Онлайн-сервіс доступний на порталі Держлікслужби за лінком: http://e-services.dls.gov.ua/. Доступ до кабінету здійснюється лише за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП/КЕПу) однаково для фізичних та юридичних осіб. Зручним сервіс буде як для заявників, які вперше отримуватимуть ліцензію, так і для наявних ліцензіатів, які отримали ліцензію раніше.

На Черкащині запрацювали ще три ЦНАПВ 2019 році до загального переліку діючих Центрів надання адміністративних послуг Черкаської області додалися ще три ЦНАП при Леськівській, Сагунівській та Матусівській ОТГ. Загалом на території Черкаської області функціонують 34 ЦНАП та 6 віддалених робочих місць адміністраторів ЦНАП, що в свою чергу поступово вирішує питання доступності, адже кожен мешканець громади буде отримувати послуги швидко, якісно та у комфортних умовах у відкритому просторі основного офісу ЦНАП, без кабінетів, черг та інших негативних пережитків радянської системи.

Для економії часу та задля максимального спрощення процесу отримання адміністративних послуг через обраний ЦНАП на Порталі адміністративних послуг Черкаської області розміщено детальну інформацію про графіки роботи, контакти, розташування на карті  усіх 34-ох ЦНАП області та розміщено актуальні переліки адміністративних послуг, які можливо отримати в обраному ЦНАП.

карт

Протягом десяти місяців 2019 року Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області надало громадянам і юридичним особам 166921 адміністративну послугу, із якої більшість – 85,4% (142 526 шт.) – безоплатно.

За платні послуги (24395 шт.) до бюджетів різних рівнів землевпорядники спрямували більше як 2,5 млн грн. Найбільше коштів, понад 2,2 млн грн, сплачено за надання 23145 відомостей із Державного земельного кадастру. Також 268 тис. грн надійшло до бюджету за державну експертизу землевпорядної документації (915 об’єктiв).

Серед безоплатних – найпоширеніша державна реєстрація земельної ділянки: 41083 послуги.

Нагадуємо, що відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» з 1 січня 2015 року на всій території України органи земельних ресурсів надають послуги через Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП), які утворені при місцевих державних адміністраціях та органах місцевого самоврядування. Громадяни можуть ознайомитися з адресами ЦНАПів у Черкаській області на Порталі адміністративних послуг Черкаської області.

^AE2440D4CA63F820E4D61BCD6BBB12F479717975E8F30C8879^pimgpsh_fullsize_distr Єдиний регіональний портал адміністративних послуг запрацював на Черкащині. Сьогодні його презентували в ОДА.

Завдяки новому сервісу черкащани матимуть доступ до повної та актуальної інформації про адміністративні послуги, зможуть подавати заяви в режимі реального часу, а також отримувати послуги онлайн. Наразі доступні для замовлення вже 30 послуг. Навігація сервісу максимально зручна. Його розроблено з урахуванням потреб людей із порушеннями зору.

– Нашою метою є створення єдиної точки доступу, де громадяни та бізнес можуть отримати вичерпну інформацію про адміністративні послуги та замовити їх онлайн, – сказав голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко. – Ми рухаємося до європейських стандартів якості надання адміністративних послуг. Це пріоритет, визначний Президентом і Урядом, а також передбачений нашою «Стратегією-2020». Для громадян і бізнесу Єдиний портал – це пришвидшення та спрощення отримання адмінпослуг і зменшення можливості для проявів корупції, а для органів влади –  це підвищення ефективності їхньої роботи та збільшення довіри громадян.

Як наголосив очільник області, створення Єдиного регіонального порталу адмінпослуг стало можливим завдяки впровадженню на Черкащині електронного документообігу. У системі вже працюють обласна державна адміністрація, 10 районних адміністрацій, міськвиконкоми Умані та Канева.

– Під’єднання до системи електронного документообігу не вимагає великого фінансового ресурсу, але це та реформа, яку ми маємо максимально здійснити до кінця цього року, – зауважив Юрій Ткаченко. – У ній мають працювати всі органи влади, зокрема і об’єднані територіальні громади. Завдяки цьому збільшуватимуться і можливості Єдиного регіонального порталу адмінпослуг.

 

Єдиний регіональний портал адміністративних послуг Черкаської області:

https://admin-portal.ck.gov.ua/portal

<< Початок < Попередня 1 2 3 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 3