Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Відділ Держгеокадастру в Катеринопільському районі інформує
Відділ Держгеокадастру в Катеринопільському районі інформує

Відділ Держгеокадастру в Катеринопільському районі інформує (68)

скачанные файлы Питання стосовно активізації проведення земельних торгів на сьогодні набуло особливої ваги. З  прийняттям Закону України "Про внесення змін до Земельного кодексу Украни щодо порядку проведення земельних торгів у формі аукціону" на законодавчому рівні врегульовано пороцедуру проведення  продажу земельних ділянок та прав на них на земельних торгах.

Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення порядку державної реєстрації речових прав на земельні ділянки державної та комунальної власності у зв'язку з їх розмежуванням" скасовано плату для органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за адміністративні послуги під час проведення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на земельні ділянки при підготовці їх до продажу на земельних торгах.

Активізація проведення земельних торгів є одним з пріоритетних напрямків діяльності Держгеокадастру України.

Отже, на сьогодні створені сприятливі законодавчі умови для проведення земельних торгів та відповідного наповнення бюджетів.

Враховуючи актуальність цього питання та його соціальну значимість у частині поповнення Державного бюджету України та місцевих бюджетів, з метою активізації роботи з проведення земельних торгів на місцях, для своєчасного розміщення на офіційному веб сайті Держгеокадастру України оголошень про проведення конкурсу  з відбору виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів та проведення земельних торгів щодо продажу земельних ділянок та прав на них, органам місцевого самоврядування необхідно підтвердити листом Ваші наміри щодо планування відповідних земельних ділянок комунальної власності  на земельні торги (аукціони) у 2016 році .

До відома: інформація про проведення конкурсу  повинна містити:

-          найменування організатора земельних торгів (сільська,селищна рада,район, область)

-          мету проведення робіт;

-          дані про земельні ділянки: місце розташування; площа земельної ділянки; кадастровий номер; орієнтовний розмір; цільове призначення;

-          умови конкурсу;

-          перелік підтверджуючих документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців;

-          строк подання конкурсної документації;

-          поштову адресу, за якою подаються документи;

-          інформацію про проведення конкурсу: дата, час і місце проведення конкурсу;

-          відомості про місцезнаходження комісії, контактні телефони;

-          щодо лота продажу земельної ділянки, або продажу права оренди подавати скановані у відповідному порядку: розроблений проект землеустрою; рішення про затвердження проекту землеустрою; витяг з Державного земельного кадастру про реєстрацію земельної ділянки; витяг з Державного реєстру речових прав на земельну ділянку; витяг про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, звіт про експертну грошову оцінку земельної ділянки;рішення про проведення земельних торгів(стартова ціна продажу, стартова ціна орендної плати. Умови купівлі-продажу, оренди, суперфіцію, емфітевзису);текст договору, що пропонується укласти; містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки (при наявності); висновок органу з питань містобудування та архітектури; фотографічні матеріали місця розташування земельної ділянки (декілька ракурсів);

-          всі матеріали подаються на електронну адресу відділу Держгеокадаст у районі: за 40 днів до розміщення на офіційному веб сайті Держгеокадастру України оголошень про проведення конкурсу.

 

 

В.о.начальника Відділу                                          Л.Г.Сидоренко

nove-v-zemelnomu-zakonodavstvi Одне з завдань органів місцевого самоврядування в земельній сфері є внесення відомостей про межі населених пунктів до Державного земельного кадастру (ДЗК). Відповідно до Земельного кодексу України (глава 29, ст. 173) межі району, села, селища, міста, району в місті встановлюються і змінюються за проектами землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць. Ці проекти розробляються з урахуванням генеральних планів населених пунктів. Земля державної власності, що включена в межі населеного пункту (крім тієї, яка не може передаватися в комунальну власність), переходить у власність територіальної громади.

Рішення про встановлення й зміну меж районів і міст ухвалює Верховна Рада України за поданням обласної ради. А рішення про встановлення й зміну меж сіл, селищ, які входять до відповідного району, ухвалює районна рада за поданням сільських, селищних рад.

Як ідеться в ст. 46 Закону України «Про землеустрій», проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних утворень «розробляються для створення повноцінного життєвого середовища та створення сприятливих умов їхнього територіального розвитку, забезпечення ефективного використання потенціалу територій із збереженням їхніх природних ландшафтів та історико-культурної цінності, з урахуванням інтересів власників земельних ділянок, землекористувачів, у тому числі орендарів, і затвердженої містобудівної документації».

Проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці підлягає погодженню сільськими, селищними, міськими, районними радами, райдержадміністраціями, за рахунок території яких планується здійснити розширення її меж. У разі розширення меж населеного пункту за рахунок території, яка не входить до складу відповідного району, проект погоджує обласна державна адміністрація. Проект установлення меж міст погоджує обласна рада.

Рішення про встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць є одночасно рішенням про затвердження проектів землеустрою щодо їх встановлення (зміни). Проект землеустрою про встановлення меж складається в паперовій та електронній формах.

Рішення про встановлення меж населеного пункту й витяги з Державного земельного кадастру про межу відповідної адміністративно-територіальної одиниці та про відповідні земельні ділянки, право власності на які переходить до територіальної громади, є підставою для державної реєстрації права комунальної власності на такі земельні ділянки.

 

Інформація про встановлення (зміну) меж адміністративно-територіальних одиниць вноситься до Державного земельного кадастру. Відомості про встановлені (змінені) межі адміністративно-територіальних одиниць зазначають у витязі з Державного земельного кадастру, який безоплатно видається відповідній сільській, селищній, міській, районній, обласній раді.

 

Прес-служба Головного управління

Держгеокадастру у Черкаській області

 

 

В.о.начальника Відділу                                                 Сидоренко Л.Г.

nove-v-zemelnomu-zakonodavstvi Одне з завдань органів місцевого самоврядування в земельній сфері є внесення відомостей про межі населених пунктів до Державного земельного кадастру (ДЗК). Відповідно до Земельного кодексу України (глава 29, ст. 173) межі району, села, селища, міста, району в місті встановлюються і змінюються за проектами землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць. Ці проекти розробляються з урахуванням генеральних планів населених пунктів. Земля державної власності, що включена в межі населеного пункту (крім тієї, яка не може передаватися в комунальну власність), переходить у власність територіальної громади.

Рішення про встановлення й зміну меж районів і міст ухвалює Верховна Рада України за поданням обласної ради. А рішення про встановлення й зміну меж сіл, селищ, які входять до відповідного району, ухвалює районна рада за поданням сільських, селищних рад.

Як ідеться в ст. 46 Закону України «Про землеустрій», проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних утворень «розробляються для створення повноцінного життєвого середовища та створення сприятливих умов їхнього територіального розвитку, забезпечення ефективного використання потенціалу територій із збереженням їхніх природних ландшафтів та історико-культурної цінності, з урахуванням інтересів власників земельних ділянок, землекористувачів, у тому числі орендарів, і затвердженої містобудівної документації».

Проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці підлягає погодженню сільськими, селищними, міськими, районними радами, райдержадміністраціями, за рахунок території яких планується здійснити розширення її меж. У разі розширення меж населеного пункту за рахунок території, яка не входить до складу відповідного району, проект погоджує обласна державна адміністрація. Проект установлення меж міст погоджує обласна рада.

Рішення про встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць є одночасно рішенням про затвердження проектів землеустрою щодо їх встановлення (зміни). Проект землеустрою про встановлення меж складається в паперовій та електронній формах.

Рішення про встановлення меж населеного пункту й витяги з Державного земельного кадастру про межу відповідної адміністративно-територіальної одиниці та про відповідні земельні ділянки, право власності на які переходить до територіальної громади, є підставою для державної реєстрації права комунальної власності на такі земельні ділянки.

 

Інформація про встановлення (зміну) меж адміністративно-територіальних одиниць вноситься до Державного земельного кадастру. Відомості про встановлені (змінені) межі адміністративно-територіальних одиниць зазначають у витязі з Державного земельного кадастру, який безоплатно видається відповідній сільській, селищній, міській, районній, обласній раді.

 

Прес-служба Головного управління

Держгеокадастру у Черкаській області

 

 

В.о.начальника Відділу                                                 Сидоренко Л.Г.

інвентариз В межах населених пунктів, нині зарезервовано вільні земельні ділянки  загальною площею 29,63 га:

с.Гончарисьха - 7,7000га (3 масиви:3,52га, 1,28га, 2,90га ); с.Єлизаветка - 5,0000га (2 масиви:2,80га, 2,20га); с.Кайтанівка - 3,9500га (2 масиви: 1,15га, 2,80га); с.Пальчик - 6,5000га (2 масиви 3,50, 3,00га; с.Ярошівка - 6,4800га(4масиви: 2,800га,1,15га,1,28га, 1,25га), які можуть бути надані для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка).

За межами населених пунктів із земель державної власності сільськогосподарського призначення зарезервовано вільні  земельні ділянки загальною площею 20,00 га:

с.Кайтанівка - 4,00га ріллі (2 ділянки до 2,00га); с.Вербовець - 16,00га ріллі (8 ділянок до 2,00га), які можуть бути надані для ведення особистого селянського господарства

 

В.о.начальника Відділу                                                 Сидоренко Л.Г.

Але для цього виконавчі органи місцевого самоврядування мають установити відповідне програмне забезпечення, а вповноважені посадові особи успішно пройти стажування, щоб відповідати кваліфікаційним вимогам, зазначеним у п. 3 ст. 6 Закону України «Про Державний земельний кадастр», повідомляють в ГУ Держгеокадасту в Черкаській області.

Такі нововведення зумовлені тим, що з 1 березня 2016 року набере чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10 грудня 2015 року № 888-VIII. Відтоді до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин входитимуть надання відомостей із Державного земельного кадастру, а також вирішення інших земельних питань.

– Райдержадміністрації, сільські, селищні, міські ради визначають можливість надання відомостей із Державного земельного кадастру з урахуванням організаційного та технічного забезпечення, – роз’яснила начальник управління державного земельного кадастру Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Ольга Пазинич. – Робочі місця повинні відповідати нормативно-правовим актам і документам системи захисту інформації, зокрема Законам України «Про інформацію», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про захист персональних даних» та іншим.

За словами Ольги Пазинич, стажування особи у сфері земельних відносин проводиться безоплатно державним кадастровим реєстратором терміном не більше одного місяця. За результатами успішного навчання державний кадастровий реєстратор видає стажеру відповідну довідку.

 

Не потребує проходження стажування особа, яка перед призначенням на посаду адміністратора центру надання адміністративних послуг чи на посаду у виконавчий орган місцевого самоврядування працювала державним кадастровим реєстратором протягом останніх двох років.

На виконання доручення голови Держгеокадастру Максима Мартинюка та з метою здійснення необхідних підготовчих заходів із забезпечення реалізації положень закону, зібрано відомості про організаційну й технічну готовність районних державних адміністрацій, сільських, селищних, міських рад до облаштування відповідних робочих місць і встановлення відповідного програмного забезпечення Державного земельного кадастру в центрах надання адміністративних послуг і виконавчих органах місцевого самоврядування.

За результатом аналізу зібраної інформації встановлено, що із 516-ти органів місцевого самоврядування та міських державних адміністрацій у Черкаській області:

155 (30,0 %) – не визначилися зі шляхами й методами реалізації цього нововведення;

95 (18,4%) – не готові реалізовувати зазначені повноваження;

86 (16,8 %) – повідомили про відсутність організаційного (посадова особа з кваліфікаційними вимогами) та технічного забезпечення;

102 (19,7 %) – зможуть реалізовувати такі повноваження в І півріччі 2016 року (після проходження відповідних осіб стажування, облаштування робочих місць, забезпечення відповідним програмним забезпеченням);

78 (15,1%) – готові реалізовувати повноваження не раніше ІІ півріччя 2016 року.

– Надання послуг у сфері земельних відносин на місцях запроваджується задля зручності громадян, – зазначив в. о. начальника Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Дмитро Мироненко. – Адже це значно зекономить час і кошти людей, а надто селян, яким не потрібно буде їхати в ЦНАП, що знаходиться в районному центрі. Такі послуги надаватимуть у сільській раді.

 

 

Прес-служба Головного управління

Держгеокадастру у Черкаській області

1407322146-2932-znuaЗа інформацією Державної служби статистики України, індекс споживчих цін за 2015 рік становив 143,3 %. Державна  служба України з питань геодезії, картографії та кадастру повідомляє, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, розрахований відповідно до пункту 289.2 статті 289 Податкового кодексу України, станом на 1 січня 2016 року становить 1,433.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель становлять: 1996 рік – 1,703, 1997 рік – 1,059, 1998 рік – 1,006, 1999 рік – 1,127, 2000 рік – 1,182, 2001 рік – 1,02,  2005 рік – 1,035, 2007 рік – 1,028, 2008 рік – 1,152, 2009 рік – 1,059, 2010 рік – 1,0, 2011 рік – 1,0, 2012 рік – 1,0, 2013 – 1,0, 2014 рік – 1,249, 2015 рік – 1,433. Нормативна грошова оцінка земель за 2002, 2003, 2004 та 2006 роки не індексувалася.

Разом з тим, відповідно до пункту 6 підрозділу 6 Перехідних положень Податкового кодексу України (в редакції Закону України від 24.12.2015 № 909 – VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році») встановлено, що індекс споживчих цін за 2015 рік, який використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ і перелогів), застосовується зі значенням 120 відсотків.

Враховуючи викладене, значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ  та  перелогів) за 2015 рік становить 1,2.

 

 

В.о.начальника Відділу

Держгеокадастру у районі                                           Л.Г.Сидоренко

На виконання доручення голови райдержадміністрації №53-Д п.7  від 18.08.2015 оку,  Відділ  Держгекадастру у Катеринопільському районі надає   інформацію про роботу відділу за тиждень .

 

Відділом Держгеокадастру у Катеринопільському районі Черкаської області через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), який розміщено в районній державній адміністрації, протягом тижня було надано фізичним та юридичним особам 145 послуг із земельних питань.

Найбільше послуг стосувалося внесення відомостей до Державного земельного кадастру (64), надання відомостей із Державного земельного кадастру у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку (58) та державної реєстрації земельних ділянок з видачею витягу з Державного земельного кадастру (14), видача довідки  з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за  власниками земель, землекористувачами, угіддями (7), видача витягу з технічної документації із землеустрою про нормативну грошову оцінку (2).

Відділом проводиться робота  (відповідно плану-графіку) в національній кадастровій системі (НКС) ведення Держаного земельного кадастру( ДЗК):

з відкриття Поземельних книг на земельні ділянки, які зареєстровані в Державному земельному кадастрі (327), внесення відомостей про земельні ділянки зареєстровані в Державному земельному кадастрі , але  відомості про які відсутні в Державному земельному кадастрі (64).

Відділом надано висновки про погодження документації із землеустрою (6) та інформація на запити в кількості 21 про наявність зареєстрованих земельних ділянок  в ДЗК за фізичними (юридичними)  особами  вказаними у запитах загальною кількістю 840.

Для надання практичної допомоги й роз’яснення населенню земельного законодавства проводиться особистий прийом громадян керівництвом землевпорядної служби Катеринопільщини. Так, на особистому прийомі в. о. начальника відділу Держгеокадастру у Катеринопільському районі Любові Сидоренко побувало шість громадян, із них: особисто один часник АТО та дружина загиблого учасника АТО. Відвідувачів цікавили питання щодо надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства за межами населеного пункту.

 

В.о. начальника Відділу                                     Л.Г.Сидоренко

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>
Сторінка 2 з 5