Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Соціальний захист та зайнятість населення
Соціальний захист та зайнятість населення

Соціальний захист та зайнятість населення (333)

З 13.01.17 запрацював унікальний сервіс з електронних послуг для осіб, що шукають роботу та безробітних. За допомогою Інтернету можна записатись на індивідуальний прийом до фахівця центру зайнятості без попереднього відвідування центру зайнятості. На порталі Державної служби зайнятості www.dcz.gov.ua громадянам України через рубрику «Електронні послуги» стала доступна функція «Електронна черга реєстрації безробітних» http://www.dcz.gov.ua/EReception/#/about.

Громадяни можуть записатись на:

·отримання консультації;

·перший прийом для осіб, які не перебувають на обліку в центрі зайнятості та мають бажання звернутись до центру зайнятості для пошуку роботи.

У разі якщо особа зарезервувала для себе час, їй не потрібно отримувати талон на відвідування, а необхідно безпосередньо звернутись до фахівця центру зайнятості у зарезервований час (на табло у секторі самостійного пошуку роботи відобразиться запрошення з номером талону на робоче місце, про які особа буде повідомлена під час запису на прийом засобами електронної черги).

П'ятниця, 09 грудня 2016, 11:51

ДО УВАГИ РОБОТОДАВЦІВ!

Автор Внутрішня політика

Законом України "Про зайнятість населення" (далі – Закон), передбачено соціальний захист громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, зокрема в частині, що стосується квотування робочих місць

Ст. 14 Закону визначено категорії громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, а саме:

1) один з батьків або особа, яка їх замінює і:

має на утриманні дитину (дітей) віком до шести років;

виховує без одного з подружжя дитину віком до 14 років або дитину-інваліда;

утримує без одного з подружжя інваліда з дитинства (незалежно від віку) та/або інваліда I групи (незалежно від причини інвалідності);

2) діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, особи, яким виповнилося 15 років та які за згодою одного з батьків або особи, яка їх замінює, можуть, як виняток, прийматися на роботу;

3) особи, звільнені після відбуття покарання або примусового лікування;

4) молодь, яка закінчила або припинила навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах, звільнилася із строкової військової або альтернативної (невійськової) служби (протягом шести місяців після закінчення або припинення навчання чи служби) і яка вперше приймається на роботу;

5) особи, яким до настання права на пенсію за віком відповідно до статті 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" залишилося 10 і менше років;

6) інваліди, які не досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування";

7) особи, яким виповнилося 15 років та які за згодою одного з батьків або особи, яка їх замінює, можуть, як виняток, прийматися на роботу;

8) учасники бойових дій, зазначені у пунктах 19 та 20 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту.

Відповідно до вказаної статті закону підприємствам установам та організаціям з середньообліковою чисельністю штатних працівників понад 20 осіб встановлюється квота в розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік. Роботодавці  самостійно розраховують зазначену квоту з урахуванням чисельності громадян, які на умовах повної зайнятості вже працюють на підприємствах, в установах та організаціях і належать до таких, що неконкурентоспроможні на ринку праці (крім інвалідів), та забезпечують їх працевлаштування самостійно.

Обов'язковою умовою дотримання роботодавцями квоти вважається працевлаштування таких громадян відповідно до вимог цієї статті, про що роботодавці інформують щороку, не пізніше 01 лютого після звітного року (до 1 лютого 2017 року), центр зайнятості у встановленому порядку.

Крім цього ст. 53 Закону передбачена відповідальність роботодавця у разі невиконання ним протягом року квоти для працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії зайнятості. А саме з роботодавця стягується штраф за кожну необґрунтовану відмову у працевлаштуванні таких осіб у межах відповідної квоти у двократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої на момент виявлення порушення.

Більш детальну інформацію щодо заповнення та подання інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню можна отримати в Катеринопільському районному центрі зайнятості або на сайті http://www.dcz.gov.ua в розділі "нормативно правова база".

фото 2 Вірний вибір учнями професійного майбутнього сьогодні – це гарантія якості працівників для роботодавців завтра.

06.12.2016 у приміщенні Катеринопільського районного центру зайнятості для учнів Катеринопільської ЗОШ №1 було проведено групову консультацію з питань вибору професії.

Метою даного заходу було привернення уваги учнів до необхідності у свідомому виборі професії, як гарантії успішності у майбутньому, надання інформації про стан ринку праці та актуальні потреби роботодавців. Значну увагу було звернено на змістовні зміни робітничих професій. Комп’ютеризація усіх галузей виробництва вимагає сьогодні знань комп’ютерної техніки і спеціалізованих програм і в сільському господарстві, промисловому виробництві та інших галузях економіки. А відтак кваліфікований робітник має знати особливості техніки, обладнання та вміти використовувати увесь його потенціал.

Також учнів було проінформовано про послуги, які вони можуть отримати у центрі зайнятості щодо сприяння їх професійному самовизначенню, ознайомлено з навчальними закладами області та центрами професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.

На завершення учні пройшли психодіагностичне тестування, яке дозволило виявити професійні нахили до певних професій.

Всього участь в семінарі взяли 15 осіб.Фото 1

05 грудня 2016 року спеціалістами Катеринопільського районного центру зайнятості в рамках відзначення Дня інвалідів було проведено тематичний семінар для осіб з інвалідністю, які звернулися до  служби у пошуках роботи.

День інв 2357 2 З метою ознайомлення з перспективами зайнятості осіб даної категорії та системою соціального захисту у т.ч. у трудовій діяльності до участі у семінарі було запрошено державного соціального інспектора управління соціального захисту населення Катеринопільської РДА – Радзівіл Н.М., голову лікарської консультаційної комісії Катеринопільської центральної районної лікарні – Войтенко А.Б та головного спеціаліста Катеринопільського бюро правової допомоги – Назаренко О.П.

В ході семінару учасників було проінформовано про стан роботи з працевлаштування безробітних з числа інвалідів,  організації їх професійного навчання, можливості участі у тимчасових роботах та вироблено порядок обслуговування інвалідів, які звертаються за допомогою у формування рекомендацій на МСЕК.

Представники соціальних партнерів надали вичерпну інформацію щодо послуг, які надають їх організації, механізму їх отримання, контактні особи, що займаються обслуговуванням даної категорії громадян. Наведені позитивні приклади працевлаштування громадян з інвалідністю зацікавили учасників та підвищили активність при обговоренні проблемних питань зайнятості осіб даної категорії.

Всього участь у семінарі взяли 13 осіб, які перебувають на обліку в ЦЗ.День інв 2357 1

PB100026 У житті кожної людини вибір роду трудової діяльності та місця роботи – серйозний та відповідальний крок. Від цього вибору в майбутньому залежатиме: добробут людини та її сім’ї, можливості реалізації її інтересів, перспективи творчого зростання, нові дружні й ділові контакти.

10 листопада, з метою  формування в молоді чіткої професійної спрямованості, відбулась зустріч фахівців Катеринопільського районного центру зайнятості з учнями 9 класу Кайтанівської ЗОШ на тему «Світ професій і ринок праці». Була надана всебічна й актуальна інформація про професії, які користуються попитом на сучасному ринку праці, визначення тих факторів, які впливають на вибір професії, визначення основних мотивів, якими керується людина при професійному самовизначенні, формування активної життєвої позиції та позитивного налаштування на майбутнє.

Під час зустрічі діти ознайомились з актуальними професіями на ринку праці регіону, з барометром професій, з паспортами підприємств та інформаційними папками з описом професій, із формулою вибору професій, з послугами служби зайнятості та можливістю отримати робітничі професії у центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.

Всього участь у заході взяли 12 дев’ятикласників.PB100024

PB080023 08 листопада 2016 року гостями Катеринопільського районного центру зайнятості стали учні випускного класу Катеринопільського економіко-математичного ліцею. Цього дня спеціалістами центру для учнів було проведено профорієнтаційний захід «День відкритих дверей центру зайнятості».

Метою зустрічі було не тільки інформування про діяльність центру та його послуги, але й допомога у пізнанні змісту обраних професій. Діти з цікавістю розпитували про  сучасні професії, підприємства, де можна працевлаштуватися, як здобути бажаний досвід після закінчення навчального закладу та інше. Інформація про вплив науково технічного прогресу на зміст багатьох робітничих професій та необхідність постійної самоосвіти як запоруки професійного зростання, змусили багатьох задуматися про важливість виваженого вибору професійного майбутнього.

На завершення учні отримали змогу самостійно попрацювати з описами професій, паспортами навчальних закладів, професіограмами тощо.

Всього участь у заході взяли 17 учнів.PB080014

П'ятниця, 28 жовтня 2016, 14:37

Цікавий світ інженерії

Автор Внутрішня політика

Фото інженерні професії 4 В рамках проведення акції «Випускник - 2016» та співпраці з Катеринопільською центральною районною бібліотекою 26.10.2016 Катеринопільським районним центром зайнятості було проведено профорієнтаційний захід з випускниками Катеринопільського економіко-математичного ліцею.

Метою проведення такого спільного заходу було надання випускникам інформації про стан ринку праці та професії, які використовуються на підприємствах району, ознайомлення з навчальними закладами, їх акредитаційним поділом. Коротко учнів ознайомлено зі  структурою вимог професії. Крім цього, з випускниками було проведено інформаційну роботу з питань захисту їх трудових прав при працевлаштуванні. Учні отримали інформаційні буклети «Знай свої права» розроблені працівниками центру зайнятості.

Представники бібліотеки ознайомили з постійно діючим клубом «Правової освіти», його інформаційним насиченням та діяльністю.

На завершення заходу учні мали змогу переглянути відеофільм про інженерні професії. Під час перегляду учні отримали загальне уявлення про цю професію, умови роботи, вимоги професії, завдання, які вирішують дані фахівці, предмети праці та інше.

Всього участь у заході взяли 20 учнів.Фото інженерні професії 3

PA200062 20.10.2016 у приміщенні Катеринопільського районного центру зайнятості фахівці провели профорієнтаційний семінар «Легальна зайнятість». Захід проводився в рамках відзначення «Всесвітнього дня дій за гідну працю», який відзначали 07.10.2016р. та «Міжнародного дня боротьби з бідністю», який увесь світ відзначає 17.10.2016 р.

Метою заходу було ознайомлення шукачів роботи з поняттям «гідна праця» за визначенням Міжнародної організації праці, станом організації правового забезпечення дотримання трудового законодавства України.

В семінарі прийняв участь начальник відділу соціально-трудових відносин Управління соціального захисту населення Катеринопільської райдержадміністрації – Уманець Михайло Михайлович. Він ознайомив учасників з переліком організацій, які здійснюють нагляд за дотриманням законодавства у сфері охорони праці, законами та нормативно-правовими актами. Також ним було надано ряд корисних порад та рекомендацій щодо дій працівника у разі порушення його трудових прав, і які дозволять уникнути травматизму чи запобігти профзахворюванню.

Учасники проявили неабияку зацікавленість та активність, адже в своїй діяльності більшість неодноразово зустрічалися з порушенням норм законодавства з охорони праці.

Участь у заході взяли 15 безробітних.PA200069

Четвер, 20 жовтня 2016, 14:48

Про субсидії

Автор Внутрішня політика

_subs Розпочався опалювальний період, і у жителів нашого району – одержувачів житлової субсидії закономірно виникає питання, як буде призначена субсидія на наступний термін, які відбулись зміни в законодавстві щодо призначення субсидій.

Одержувачам субсидії, термін дії яких закінчується буде зроблено нове призначення субсидії з врахуванням доходів за 2015 рік, на новий термін, до закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців,  без особистого звернення заявника.

Для осіб, які проживають в приміщенні без реєстрації на підставі договору найму, субсидія на наступний термін призначається лише за особистим зверненням на строк дії договору найму (оренди) житла, але не більше, ніж на 12 місяців з місяця звернення, до закінчення опалювального сезону.

За результатами проведеного аналізу надання пільг і субсидій в минулий опалювальний період Урядом переглянуто соціальні нормативи споживання житлово-комунальних послуг та прийнято постанову Кабінету Міністрів України  від 27 квітня 2016 р. № 317, якою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 року № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування».

З 1 травня 2016 р. для одержувачів пільг і субсидій норма використання природного газу для індивідуального опалення становить 5,5 куб. метрів природного газу на 1кв. метр опалювальної площі на місяць(було –7 куб. метрів).

Норма газу лише для газової плити становить 7,1 куб. метра на одну особу на місяць (було – 9 куб. метрів), а за наявності газової плити та газового водонагрівача – 14 куб. метрів на одну особу на місяць (було – 18 куб. метрів).

Інші нормативи не змінено, зокрема соціальна норма житла для надання субсидій

13,65 м2 на особу + 35,22 м2 на сім’ю

48,87 м2

Норма на сім’ю з однієї особи

62,52 м2

Норма на сім’ю з двох осіб

76,17 м2

Норма на сім’ю з трьох осіб

89,82 м2

Норма на сім’ю з чотирьох осіб

 

Коригуючі коефіцієнти для розрахунку розміру витрат теплової енергії, електричної енергії, природного газу та інших видів палива на потреби опалення

1-2-поверхові будівлі

3-4-поверхові будівлі

будівлі на 5 і більше поверхів

1,091

0,636

0,429

Також удосконалено порядок надання пільг і субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.

Внесені суттєві зміни стосовно обрахування доходу для призначення субсидії:

-       при призначенні субсидії до сукупного доходу не буде враховуватися державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;

-       субсидія призначається, виходячи з розміру середньомісячного сукупного доходу осіб за попередній календарний рік. Виключено право призначати субсидію на основі середньомісячного сукупного доходу осіб за три місяці, що передують місяцю, з якого призначається субсидія;

-       якщо  в  особи, яка досягла 18-річного віку станом на 1 січня року,  за  який  враховуються  доходи  для  призначення  субсидії, середньомісячний  сукупний дохід менший відпрожиткового мінімуму, встановленого  для  працездатних  осіб станом на 31 грудня цього жроку,  або  в  якої  відсутні доходи, але вона навчалася за денною формою   навчання   у  загальноосвітньому,  професійно-технічному, вищому    навчальному    закладі,    длярозрахунку    субсидії середньомісячний  дохід  такої  особи визначається на рівні одного прожиткового  мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на  31  грудня  року,  за який враховуються доходи для призначення субсидії;

-       якщо  в  особи, яка досягла 18-річного віку станом на 1 січня року,  за  який враховуються  доходи  для  призначення  субсидії, середньомісячний  сукупний дохід менший від прожиткового мінімуму, встановленого  для  працездатних  осіб станом на 31 грудня цього ж року,  але яка протягом зазначеного періоду отримувала хоча б один з наступних   видів  доходу:  пенсію,  стипендію,  допомогу  при народженні (усиновленні) дитини, допомогу по догляду за дитиною до досягнення  нею трирічного віку, допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам,  допомогу  по  догляду за інвалідом I та II групи внаслідок  психічного розладу, допомогу особам, які не мають права на  пенсію  та  інвалідам,  допомогу  по  безробіттю  або будь-які доходи,  отримані особою, яка не досягла 18-річного віку станом на 31  грудня року, за який враховуються такі доходи, то у розрахунок субсидії  включаються  фактичні  розміри  отриманих такими особами доходів;

-              якщо  в  особи, яка досягла 18-річного віку станом на 1 січня року,  за  який враховуються  доходи  для  призначення  субсидії, відсутні  доходи,  для  розрахунку субсидії середньомісячний дохід такої  особи  визначається  на  рівні  двох  розмірів прожиткового мінімуму,  встановленого для працездатних осіб станом на 31 грудня року,  за  який  враховуються  доходи  для призначення субсидії;
Для фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку:

– першої групи, незалежно від отриманих (неотриманих) доходів, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, (було – один прожитковий мінімум);

–  другої групитрьох розмірів  прожиткового мінімуму (було – 2 прожиткових мінімумів);

третьої групи – чотирьох прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб (було – 3 прожиткових мінімумів).

З 1 травня 2016 року розмір прожиткового мінімуму на особу в розрахунку на місяць становить 1399,00 грн. Це впливатиме  на визначення розміру обов'язкового відсотку платежу при призначенні субсидії.

Нагадуємо, що обов'язковий відсоток розраховується індивідуально для кожної сім'ї за встановленою формулою і залежить виключно від доходів сім’ї:

-       середньомісячний дохід на одну особу за попередній календарний рік ділиться на прожитковий мінімум на одну особу (з 1 травня 2016 року – 1399,00 грн);

-       результат ділиться на базовий коефіцієнт 2;

-       після чого отримана цифра множиться на базовий коефіцієнт 15 %.

Після цього розраховується розмір обов’язкового платежу: обов’язковий відсоток платежу множиться на середньомісячний сукупний дохід домогосподарства.

Наприклад:

1. За призначенням субсидії звернулась сім’я (чоловік, жінка і неповнолітня дитина), яка проживає у сільській місцевості в житловому будинку з опалювальною площею 90 м2 і дохід якої в місяць становить  4000 грн. Вартість комунальних послуг згідно затверджених норм  в опалювальний період становить 3406,27 грн.: газопостачання (норма площі на сім’ю із трьох чоловік ((76,17 м2*5,5м3)*коригуючий коефіцієнт 1,091)+газ до плити 7,1м3*3 особи = 478,35 м3*6,897 грн.(вартість 1м3 газу)=3299,17 грн. та електропостачання (90 кВт+30 кВт на кожного члена сім’ї) 150 кВт*0,714 (вартість 1 кВт електроенергії)=107,10 грн. щомісячно.

Визначаємо обов’язковий відсоток платежу:

4000 : 3 особи = 1333 грн.

1333: 1399 : 2*15= 7,15 %

Визначаємо розмір обов’язкової плати сім’ї:

4000 * 7,15% = 286,00 грн.

Розмір субсидії у межах норм споживання становитиме

3406,27 – 286,00 = 3120,27 грн.

Субсидія для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається один раз на календарний рік за особистим зверненням громадян.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення мінімальних норм забезпечення населення твердим паливом і скрапленим газом та граничних показників їх вартості для надання пільг і житлових субсидій за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» зі змінами які внесені постановою КМУ №540 від 08.08.2016 затверджено натуральні норми забезпечення населення твердим паливом і скрапленим газом та їх вартість, відповідно до яких населенню надаються житлові субсидії готівкою.

При призначенні житлової субсидії готівкою в 2016 році застосовується ціна твердого палива – 2000 грн. за одну тонну, при нормі використання 2 тонни на домогосподарство; ціна скрапленого газу – 200 грн.. за один балон, при нормі

-       два балони на рік для сімей, що складаються з однієї-двох осіб;

-       три балони для сімей з трьох-чотирьох осіб;

-       чотири балони для сімей з  п’яти і більше осіб.

За бажанням громадян призначена сума субсидії виплачується у відділенні поштового зв'язку чи перераховується на їх рахунок у банківській установі.

Ще раз звертаємо Вашу увагу! Звертатись за перерахунком субсидії необхідно тільки у разі, якщо у Вас  відбулись зміни у складі зареєстрованих в приміщенні, зміни у наданні житлово-комунальних послуг, купівлі товарів на суму понад 50 тис. грн.

За відсутності зазначених змін особисто звертатися за призначенням субсидії на новий період не потрібно. Управління зробить призначення субсидії без Вашого звернення, на підставі попередньої заяви. Всі дані про розмір Ваших доходів за 2015 рік та про розмір платежів за житлово-комунальні послуги будуть отримані управлінням  на запити.

Під час призначення субсидії без звернення громадян на наступний період, сім’ям, яким субсидія призначалась на підставі рішення комісії, переглядатись зазначені рішення комісії не будуть.

Заява та декларація на призначення субсидії вперше можуть бути надіслані поштою або в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису. Якщо відсутній електронний цифровий підпис громадянина, субсидія розраховується лише після особистого підпису заявником зазначених документів у місячний строк.

Щодо повернення залишків невикористаних сум субсидій

Постановою КМУ  від 27.04.2016 №317 передбачено повернення до державного бюджету після закінчення опалювального сезону (до 01.05.2016 року) виробниками/виконавцями послуг сум невикористаних субсидій на оплату опалення, що і було зроблено Катеринопільським РЕМом та ТОВ «Черкасигаззбут» у вересні 2016 року. Нагадаємо, через те, що соціальні нормативи споживання послуг, на які надається субсидія, не відповідали реальному споживанню послуг, в минулий опалювальний період (2015-2016рр.) на рахунках отримувачів субсидій по Україні утворилася сума невикористаних субсидій у розмірі понад 10 млрд. грн. Через це Уряд був вимушений відкоригувати соціальний норматив, наблизивши його до реального споживання (5,5 м3 газу на кожен м2 опалювальної площі). Враховуючи обмеженість бюджетних коштів, невикористані суми субсидії – все що перевищувало вартість 100 м3 газу або 150 кВт електроенергії  (у разі наявності електроопалення) – у цьому році було повернуто до Державного бюджету, тому фактично з 01 травня цього року на рахунках абонентів як РЕМу так і по газопостачанню відсутні суми з накопиченими «мінусами».

Також слід зазначити, що відповідальність за правильність та своєчасність передачі показників за спожите світло та природний газ несе особисто Споживач (Абонент), а питання щодо ведення обліку та правильності виставлених до оплати рахунків за надані послуги, зокрема за вересень 2016 року, вирішуються виключно у площині Споживач – Організація-надавач послуг (РЕМ, «Черкасигаззбут») та відповідно до умов договору, укладених між обома сторонами.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 8 з 24