Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Соціальний захист та зайнятість населення
Соціальний захист та зайнятість населення

Соціальний захист та зайнятість населення (370)

Сума допомоги по вагітності та пологах від Фонду соціального страхування України обчислюється, виходячи з середньоденної заробітної плати застрахованої особи. За місцем роботи за сумісництвом допомога обчислюється зі 100% фактично нарахованої заробітної плати, включаючи утримані з неї податки, незалежно від тривалості страхового стажу. Мінімальні гарантії щодо розміру допомоги по вагітності та пологах за місцем роботи за сумісництвом не застосовуються.

При цьому за основним місцем роботи зазначене матеріальне забезпечення не може бути меншим за обчислене, виходячи з мінімальної заробітної плати.

Нагадаємо, розмір допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами у розрахунку на місяць не повинен перевищувати розміру максимальної величини бази нарахування ЄСВ, що дорівнює 15 розмірам мінімальної зарплати.

Для отримання допомоги по вагітності та пологах за місцем роботи за сумісництвом надається копія листка непрацездатності, засвідчена підписом керівника і печаткою за основним місцем роботи.  На підставі здійснених розрахунків роботодавцем заповнюється заява-розрахунок за встановленою формою і передається до робочого органу Фонду за місцем обліку страхувальника.

У разі хвороби дитини до 14 років або необхідності догляду за хворим членом сім’ї, Фондом соціального страхування України здійснюється надання допомоги, що компенсує застрахованій особі втрачений за період перебування на лікарняному заробіток. За оперативними даними упродовж січня–жовтня ФССУ направив на виплату допомоги по догляду за хворим членом сім’ї більш ніж 591 млн гривень. Загалом видано та профінансовано за кошти Фонду понад 388 тис. листків непрацездатності зазначеної категорії.

Розмір допомоги складає від 50% до 100% середнього доходу в залежності від тривалості страхового стажу. Фонд соціального страхування України фінансує цей вид матеріального забезпечення, починаючи з першого дня непрацездатності по догляду за хворим членом сім’ї. Зазначимо, що у випадку тимчасової непрацездатності самої застрахованої особи, Фонд фінансує допомогу, починаючи з шостого дня непрацездатності й до відновлення здоров’я або встановлення інвалідності, перші п’ять днів фінансуються роботодавцем.

Допомога виплачується Фондом за весь час перебування застрахованої особи в стаціонарі разом із дитиною. У разі амбулаторного лікування дитини віком до 14 років фінансування здійснюється протягом усього періоду, упродовж якого дитина за висновком лікаря потребує догляду, однак не більше 14 календарних днів.

При догляді за хворим членом сім’ї допомога виплачується не більш як за три календарні дні, а у виняткових випадках, з урахуванням тяжкості хвороби та побутових обставин, – не більш ніж за сім календарних днів.

Для розрахунку розмірів допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними), що надається за кошти Фонду соціального страхування України, можуть бути використані електронні відомості щодо страхового стажу працівника. Крім того, якщо відповідні дані вже наявні в страхувальника (роботодавця), отримувати їх повторно не потрібно.

«Якщо застрахованій особі регулярно призначається матеріальне забезпечення на одному й тому ж місці роботи,  і відповідні відомості вже наявні у страхувальника, то не слід повторно отримувати їх з Пенсійного фонду України, і у разі необхідності лише додавати до страхового стажу місяці, які відпрацьовані і за них сплачено у повному обсязі єдиний соціальний внесок на цьому місці роботи. Якщо ж застрахована особа працює в одного страхувальника більше 8 років, регулярно отримує заробітну плату, з якої сплачується ЄСВ в розмірі не менше мінімального, то додаткові відомості про страховий стаж збирати недоцільно», – говорить заступник начальника управління страхових виплат та матеріального забезпечення виконавчої дирекції ФССУ Ганна Харченко.

Нагадаємо, відповідно до рішення правління Фонду соціального страхування України було затверджено нову форму заяви-розрахунку для фінансування матеріального забезпечення, у тому числі, допомоги з тимчасової втрати працездатності. Зокрема, оновлений документ розширено відомостями щодо тривалості страхового стажу працівників.

Відповідні колонки заяви-розрахунку, в яких зазначається загальний страховий стаж (у повних місяцях) та страховий стаж за останні 12 місяців, заповнюються, зокрема, виходячи з даних, передбачених додатком 9 «Дані про трудовий та страховий стаж», що затверджений постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 № 10-1 (у редакції постанови правління ПФУ від 27.03.2018 № 8-1).

Зазначений документ страхувальники (роботодавці), а також застраховані особи за наявності електронного цифрового підпису можуть отримати в електронному вигляді на Порталі електронних послуг ПФУ.

Сума допомоги по тимчасовій втраті працездатності складає 50% середньої заробітної плати (якщо стаж не перевищує 3 років), 60% (при стажі від 3 до 5 років), 70% (від 5 до 8 років) і 100% (якщо стаж – понад 8 років, або за наявності пільг відповідно до законодавства).

Також нагадаємо, що період відпустки по догляду за дитиною до трьох років включається до страхового стажу як період, за який сплачено страхові внески, виходячи з розміру мінімального страхового внеску.

Усі види матеріального забезпечення, страхових виплат, медичних і соціальних послуг, що фінансуються Фондом соціального страхування України, в умовах воєнного стану будуть надаватись безперебійно та в повному обсязі.

За рахунок коштів Фонду здійснюється надання:

– допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними листками);

– допомоги по вагітності та пологах;

– допомоги на поховання;

– одноразових допомог та щомісячних страхових виплат потерпілим на виробництві та членам їх сімей;

– реабілітаційного лікування працюючих у санаторно-курортних закладах за їх вибором;

– санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю внаслідок трудового каліцтва;

– забезпечення протезними виробами, спеціальними засобами пересування (колясками);

– фінансування лікування в закладах охорони здоров’я всіх прямих наслідків нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань та інше.

До уваги страхувальників!

За І квартал 2019 року страхувальники, які мають заборгованість зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України, будуть подавати звіт до Фонду за новою формою.

Правлінням Фонду соціального страхування України (далі – Фонд) прийнята постанова від 12.12.2018 № 28 «Про деякі питання обліку заборгованості страхувальників зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України» (далі – постанова № 28), якою встановлено форму Звіту по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України.

При цьому визнано такими, що втратили чинність, постанову правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 30.11.2010 № 31 «Про порядок стягнення та обліку заборгованості зі сплати страхових внесків до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України», зареєстровану в Міністерстві юстиції України 17.12.2010 за № 1286/18581 (далі – постанова № 31), та постанову правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 18.01.2011 № 4 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням», зареєстровану в Міністерстві юстиції України 24.03.2011 за № 392/19130 (далі – постанова № 4). Постанова № 28 набуває чинності з 01 січня 2019 року.

Таким чином, в останнє, за підсумками 2018 року, страхувальники подають до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду:

- до 21 січня 2019 року Звіт по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (форма Ф4-ФСС з ТВП) відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затвердженого постановою № 4;

- до 25 січня 2019 року Звіт щодо сплати заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України відповідно до постанови № 31.

Починаючи зі звіту за І квартал 2019 року, страхувальники, які мають заборгованість зі сплати страхових коштів на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та/або на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, щокварталу до 10 квітня, 10 липня, 10 жовтня, 15 січня, подають до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду Звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України (далі – Звіт) до повного погашення заборгованості за формою, наведеною у додатку до постанови № 28.

Тобто Звіт за І квартал 2019 року подається страхувальниками до 10 квітня 2019 року за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду.

У разі зміни місцезнаходження або місця проживання, що пов'язане зі зміною адміністративно-територіальної одиниці у звітному періоді, звітність за цей звітний період (з першого до останнього календарного числа звітного періоду) страхувальник подає до відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду, що відповідає новому місцезнаходженню (місцю проживання).

При цьому зазначаємо, що у разі погашення страхувальником заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду до кінця звітного періоду, звітність до Фонду не подається

Відповідно до Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» фізичні особи-підприємці сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

За інформацією Головного управління ДФС України у області станом на 01.11.2018 налічується понад 15 тис. фізичних осіб-підприємців, які заборгували 119 млн грн єдиного внеску. Не просто заборгували, а стоять на межі втрати страхового стажу. Заборгованість з єдиного внеску фізичних осіб-підприємців в Катеринопільському районі становить 1328,8 тис. грн, що на 948,0 тис. грн, або на 349% більше до початку року.

Страховий стаж – це період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Фізичні особи-підприємці визначені платниками єдиного соціального внеску. При цьому, період здійснення підприємницької діяльності буде зарахований до страхового стажу лише за умови сплати страхових внесків.

Наявність страхового стажу є основою при визначенні права на призначення пенсії. Починаючи з 01.01.2018 вимоги до страхового стажу щороку збільшуються і, у 2028 році, щоб здобути право на пенсію за віком, потрібно буде мати не менше 35 років страхового стажу.

Несплата внесків, неподання обов’язкової звітності – гарантована втрата страхового стажу.

З кожним роком збільшується кількість звернень за призначенням пенсії осіб, які у 2004-2010 роках займалися підприємницькою діяльністю. В той час сплата мінімального внеску не була обов’язковою, а відрахування від єдиного та фіксованого податків до Пенсійного фонду були значно меншими за мінімальний страховий внесок, і пропрацювавши рік, такі фізичні особи-підприємці до свого стажу додавали лише кілька місяців.

На сьогодні сплата єдиного соціального внеску є обов’язковою. Сума недоїмки не підлягає списанню та стягується з нарахуванням пені та застосуванням штрафів. Строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені не застосовується. Тому, при працевлаштуванні або виході на пенсію заборгованість неминуче буде стягнута. Це лише питання часу.

Слід зауважити, що у листопаді 2018 року Урядом схвалено проект Закону для стабілізації пенсійної системи та забезпечення соціальної справедливості, яким пропонується посилити відповідальність за несплату обов'язкових платежів на соціальне страхування, а саме: виключити із реєстрації підприємців-боржників за несплату єдиного соціального внеску; для боржників із сплати єдиного внеску до погашення боргу встановити тимчасові обмеження у праві: виїзду за межі України, керування транспортними засобами, полювання.

Звертаємося до фізичних осіб-підприємців, які мають заборгованість з єдиного соціального внеску, у найкоротші терміни погасити борг та своєчасно сплачувати належні суми єдиного внеску в подальшому.

Сплачені внески сьогодні – запорука державного пенсійного забезпечення в майбутньому.

Для отримання детальної консультації просимо звертатись до органів Державної фіскальної служби та Пенсійного фонду України за місцем реєстрації.

 

Відділ забезпечення наповнення бюджету фінансово-економічного управління Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області

Легалізація зарплати і трудових відносин є одним із основних джерел наповнення бюджету Пенсійного фонду України. Своєчасна виплата пенсії залежить в тому числі від сплати роботодавцями єдиного соціального внеску. Начальник головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області Світлана Зінник звертається до фізичних та юридичних осіб, які мають заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску, із проханням до кінця цього року повністю розрахуватися з боргами.

Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника, однак на 01.11.2018 заборгованість з його сплати в області досягла 192,2 млн грн (понад 16 тис. платників). Крім цього, відомо про факти використання праці неоформлених працівників та виплати заробітних плат
«у конверті». Нагадуємо, що, по-перше, за кожного неоформленого працівника законом передбачені фінансові санкції у розмірі 30-ти мінімальних заробітних плат (що зараз  становить 111 690 грн). По-друге, пенсію «у конвертах» ніхто не платитиме.

Звертаємо увагу роботодавців, що офіційне працевлаштування набагато вигідніше, ніж сплата штрафів за виявлених працівників, які працюють без належного оформлення трудових відносин. Водночас акцентуємо увагу громадян, які працюють неофіційно, що отримання заробітної плати
«у конверті» позбавляє вас соціальних гарантій: оплачувані відпустка та лікарняний, дотримання роботодавцем встановленої законодавством норми тривалості робочого часу, отримання допомоги по безробіттю у разі звільнення, гарантії на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві тощо.

Партнерами у детінізації заробітних плат та трудових відносин є  представники легального бізнесу, адже наповнення бюджетів усіх рівнів та бюджету Пенсійного фонду України, виконання показників їх дохідної частини є запорукою виконання ініціатив та доручень Уряду щодо підвищення заробітних плат та пенсій.

У загальній сумі власних доходів Пенсійного фонду в області надходження від частки єдиного внеску, розподіленої на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, становлять більше 98 % і є основним джерелом наповнення бюджету Фонду. Для виконання планових показників в області до кінця року необхідно зібрати не менше 999 363,6 тис. грн єдиного соціального внеску. У зв’язку з цим закликаю роботодавців до кінця поточного року розрахуватися з боргами по сплаті внесків, податків і зборів.

Пам’ятайте, що неналежне оформлення трудових відносин та несплата страхових внесків роботодавцем означає втрату страхового стажу працівником, а в майбутньому – втрату права на призначення всіх видів пенсії. Тільки спільні зусилля зможуть забезпечити позитивний результат – своєчасну виплату пенсії та соціальний захист черкащан.

PB120090Профорієнтаційна робота з учнівською молоддю є одним із основних напрямів діяльності служби зайнятості, завдяки їй підвищується мотивація молоді до вибору професії, у тому числі робітничої. Вибір професії - дуже важливий і надзвичайно відповідальний період в житті людини. Вступ до самостійного трудового життя іноді називають другим народженням людини. Від того, наскільки вірно вибраний життєвий шлях, залежить місце кожного з нас серед людей, задоволеність роботою, фізичне і психічне здоров’я.

Більший вплив на учнівську молодь мають активні форми профоріфєнтаційної роботи, а саме: профорієнтаційні уроки з використанням  відеороликів, презентацій різної тематики, екскурси в світ професій, діагностика та тестування з використанням ряду тестів, які спрямовані на всебічне вивчення особистості тощо.

Так, фахівцем Катеринопільської районної філії  Палубінським О.   для 16 учнів 8-го класу Катеринопільського економіко-математичного ліцею 12.11.2018 року був  проведений профорієнтаційний урок на тему - «Професії майбутнього».

Під час заходу було складено формулу вдалого вибору професії, а цікаві тести викликали інтерес та жваву дискусію щодо професійного самовизначення.

Сподіваємося, що й надалі такі заходи будуть бажаними та корисними, а практичні поради профконсультанта центру зайнятості допоможуть школярам обрати у майбутньому саме ту професію, яка б приносила їм матеріальне та моральне задоволення, а суспільству користь.

PB150092 В рамках проведення акції «Випускник 2019» 15.11.2018 фахівцями Катеринопільської районної філії було проведено  профорієнтаційний урок «Перед вибором майбутньої професії».

Однією з першочергових умов визначення життєвої і професійної позиції є обізнаність в різноманітному світі професій. Саме це і було метою проведення такого заходу для учнів 8-х класів Єрківської ЗОШ - ознайомлення зі світом професій, передумовами вибору професії; етапами професійного самовизначення та їх значення при виборі майбутньої діяльності.

В ході заняття увагу восьмикласників було акцентовано на необхідності самостійної роботи щодо пізнання власних індивідуально-психологічних якостей, фізичних можливостей, особливостей темпераменту, як основи вдалого вибору професії.  Провідний фахівець з профорієнтації О. Палубінський розповів, що використання  програмно-апаратного комплексу «Профорієнтаційний термінал», а також самостійне тестування  в системі консультаційна мережа «Моя професія» допоможе в майбутньому зробити правильний вибір професії.

Також учнів ознайомлено з формулою вибору професії  «ХОЧУ», «МОЖУ», «ТРЕБА» та надано роз’яснення щодо змісту кожної її складової. Адже вдале поєднання індивідуально-психологічних якостей, можливостей у поєднанні із затребуваністю професії гарантує досягнення високих результатів у професійній діяльності.

Під час уроку учні активно відповідали на поставлені питання та доповнювали відповіді. Всього участь взяли 37 школярів.

Сподіваємося, що отримана учнями інформація стане у нагоді та дозволить у майбутньому зробити правильний вибір професійного шляху.

У поточному році на ринку праці зберігається тенденція до скорочення чисельності незайнятих громадян, які звертаються за сприянням у працевлаштуванні до служби зайнятості.

Протягом січня – вересня 2018 року скористалися послугами Катеринопільської районної філії Черкаського ОЦЗ 1009 безробітних осіб, що на 8,2% менше, ніж у відповідному періоді минулого року.

З початку року загальна потреба підприємств у робочій силі збільшилась у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 11,2% (або на 63 одиниці) та складає 627 вакансій. Кількість роботодавців, які подали інформацію до районної філії про наявність вільних робочих місць, також збільшилася на 115,3%. Середня заробітна плата, зазначена у вакансіях, складає 4228,90 грн.

З метою прискорення укомплектування вільних робочих місць, забезпечення доступу до інформації про реальний попит на відповідних працівників і реальні умови праці і заробітну плату, районною філією надаються адреси та контактні телефони підприємств, організацій та установ, які мають відповідну потребу. Інформація надається шукачам роботи не тільки при індивідуальному обслуговуванні в районній філії, а й через різні сучасні засоби масової інформації, зокрема, через Інтернет-ресурси державної служби зайнятості. Рівень укомплектування вакансій протягом періоду становить 97,8%.

За цей час  за направленням служби зайнятості отримали роботу 642 особи, в тому числі 584 безробітних. Рівень працевлаштування безробітних у поточному році становить 57,8% ( в 2017 році - 50,4%).

На нові робочі місця з компенсацією роботодавцю витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування  працевлаштовано 12 безробітних  (6 осіб, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці та 6 осіб, які працевлаштовані суб’єктами малого підприємства в пріоритетних видах економічної діяльності).

Професійне навчання є вирішальним фактором сприяння працевлаштуванню безробітних з недостатнім рівнем профпідготовки та кваліфікації. Крім того, значна частина громадян вимушена переорієнтувати свою професійну діяльність у зв’язку зі зміною кон’юнктури ринку праці.

Районною філією проводиться професійне навчання більш як за 45 професіями і спеціальностями. При цьому роботодавці виступають в якості замовників кадрів, беруть участь у визначенні змісту професійного навчання, кваліфікаційній атестації безробітних, надають робочі місця для їх виробничого навчання, виробничої практики або стажування.

Протягом січня – вересня 2018 року 149 безробітних проходили професійне навчання та підвищення кваліфікації на замовлення роботодавців району, в тому числі шляхом стажування безпосередньо на робочих місцях на підприємствах району. Професійна підготовка та підвищення кваліфікації здійснювалося на потребу ринку праці за такими професіями як: тракторист, водій, слюсар – ремонтник, продавець, птахівник тощо. 47 безробітних пройшли підвищення кваліфікації за курсом „Безпека праці при  транспортуванні, зберіганні, застосуванні та торгівлі пестицидами та агрохімікатами”. 100 % осіб, які закінчили профнавчання, працевлаштовані за направленням служби зайнятості.

Підвищення професійного рівня безробітних – залишається пріоритетом в роботі служби зайнятості. Стоїть завдання зацікавити роботодавців в професійному навчанні майбутніх працівників. Сьогодні  непоодинокі випадки неможливості укомплектувати вакансії з високою заробітною платою, тому що люди не мають базових компетенцій, а це гальмує бізнес. Законом України «Про зайнятість населення» передбачена можливість для безробітних за направленням служби зайнятості підтвердити результати неформального навчання за робітничими професіями, а також можливість особам віком понад 45 років з робочим стажем не менше ніж 15 років отримати ваучер для перепідготовки, підвищення кваліфікації за професіями та спеціальностями для пріоритетних видів економічної діяльності.

Організація робіт тимчасового характеру дозволяє окремим категоріям громадян, особливо тим, хто знаходиться в стані безробіття тривалий час, відновити трудові навички, іноді отримати постійну роботу, а також є можливістю поліпшити матеріальне становище. Завдяки активній співпраці з районною державною адміністрацією, сільськими та селищними радами вдалося досягнути позитивних результатів щодо виділення коштів на організацію та проведення громадських робіт. Всього протягом звітного періоду до громадських та інших робіт тимчасового характеру було залучено 189  безробітних. З них 86 безробітних працювали на тимчасових роботах за рахунок коштів роботодавців, а 103 - приймали участь в громадських роботах, які фінансуються за рахунок місцевих бюджетів та Фонду державного соціального страхування на випадок безробіття. На оплату праці  безробітних, які працювали протягом поточного року на громадських роботах, витрачено всього 329,43 тис.грн. із коштів Фонду страхування на випадок безробіття та місцевих бюджетів. Організація робіт тимчасового характеру дозволяє окремим категоріям громадян, особливо тим, хто знаходиться в стані безробіття тривалий час, відновити трудові навички, іноді отримати постійну роботу, а також є можливістю поліпшити матеріальне становище. Завдяки активній співпраці з районною державною адміністрацією, сільськими та селищними радами вдалося досягнути позитивних результатів щодо виділення коштів на організацію та проведення громадських робіт.

Профорієнтаційними послугами охоплено 1800 осіб, з них 987 осіб мали статус безробітного. Рівень охоплення безробітних цим видом послуг становить 89,3%.

Станом на 1 жовтня 2018 року, на обліку у районній філії перебувало 248 осіб, які мали статус безробітних громадян.

Серед осіб, які у поточному році скористалися послугами служби зайнятості в районі, 43,3 % становлять жінки, 35,1 %  - молодь у віці до 35 років. За рівнем освіти: 60,0 % мають професійно-технічну освіту, 27,2% – мають повну та базову вищу освіту, решта 12,8 % – особи без професії.

З метою забезпечення соціального захисту населення від безробіття служба зайнятості в своїй роботі застосовує адресний підхід до вирішення питання працевлаштування кожного безробітного. Організована системна робота з цільовими групами клієнтів, наприклад, жінками, молоддю, соціально незахищеними категоріями громадян, інвалідами, тощо. Для кожної категорії існує певна специфіка у наданні послуг.

Послугами служби зайнятості протягом 9 місяців користувались 37 осіб з інвалідністю, з них 20 осіб  працевлаштовано. Рівень працевлаштування безробітних даної категорії склав 54,0%. Навчались за направленням служби зайнятості 5 безробітних з інвалідністю, з них всі працевлаштовані, 100% охоплено профорієнтаційними послугами.

Значна увага приділяється роботі з молоддю. У січні – вересні 2018 року послугами служби зайнятості користувались 354 безробітних віком до 35 років. Із загальної чисельності молодих людей працевлаштовано 193 особи, в т.ч. 5 осіб працевлаштовані на новостворені робочі місця з виплатою роботодавцям компенсації ЄСВ. Проходили професійне навчання та підвищення кваліфікації 43 особи, 37 – працювали на громадських та інших роботах тимчасового характеру.

До особливої категорії безробітних відносяться і особи із числа внутрішньо-переміщених громадян. Протягом 9 місяців 2018 року на обліку в районній філії перебували 11 безробітних даної категорії, із них 5 осіб працевлаштовано за направленням РФ, 3 – проходили  профнавчання.

У поточному році послугами районної філії скористалися 30 безробітних з числа військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції (АТО). 16 із них  працевлаштовані за направленням РФ ЧОЦЗ, 1 особа заключила контракт на службу в ЗСУ, 2 - направлені на тимчасові роботи. Станом на 01.10.2018 року на обліку перебувають 6 колишніх учасників АТО.

Службою зайнятості постійно вдосконалюються форми і методи роботи, направлені на задоволення потреб клієнтів; створені умови, коли кожен  клієнт може отримати в повному обсязі весь комплекс послуг з працевлаштування або підбору працівників, тобто реалізувати своє право і законні інтереси на ринку праці. Головне завдання – забезпечити кожного, хто бажає працювати, достойно оплачуваним робочим місцем. Це і є основним фактором соціального благополуччя країни.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 3 з 27