Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Соціальний захист та зайнятість населення
Соціальний захист та зайнятість населення

Соціальний захист та зайнятість населення (302)

Станом на 01.01.2016 року на обліку в районному центрі зайнятості перебували 567 безробітних. Протягом січня звернулись за сприянням у працевлаштуванні 93 особи, 16 – працевлаштовані за направленням РЦЗ, 21особа знята з обліку з інших причин, 15 безробітних – працевлаштовані на роботи тимчасового характеру, 4 -          направлені на професійне навчання.

06.01.2016 року було проведено семінар «Техніка пошуку роботи. Співбесіда з роботодавцем» для 18 безробітних.

11.01.2016 року 12 безробітних прийняли участь у семінарі на тему «Попередження зовнішньої нелегальної трудової міграції та торгівлі людьми».

18.01.2016 року проведено інформаційний семінар з орієнтації на громадські та інші роботи тимчасового характеру для 22 безробітних.

21.01.2016 р. проведено профінформаційний семінар   на тему «Особливості зайнятості молоді». Участь прийняли 11 безробітних у віці до 35 років.

Протягом тижня проводився особистий прийом громадян директором та провідним фахівцем – юрисконсультом районного центру зайнятості. Всього на особистому прийомі було 3 осіб, в т.ч. 1 - із числа демобілізованих учасників АТО.

Шановні керівники сільськогосподарських підприємств та фермерських господарств!

З початком проведення весняно-польових робіт в агропромисловому комплексі значно зростають обсяги та інтенсивність виконання відповідних технологічних операцій, пов’язаних із посівною компанією. Зокрема, зростає кількість осіб, що беруть участь у виробництві, у тому числі за рахунок тимчасово залучених, збільшується кількість задіяної техніки, тривалість сільськогосподарських робіт протягом доби тощо. Цей травмонебезпечний період в сільськогосподарському виробництві зумовлений максимальним напруженням, перенасиченістю праці, що призводить до помилкових дій, нехтування безпекою та відсутністю належного контролю за безпечним виконанням робіт з боку інженерно-технічного персоналу.

Під час виконання цих робіт працівникам доводиться проводити цілий комплекс робіт із застосуванням мінеральних добрив, гербіцидів, протруювачів, які використовуються при виконанні підживлення посівів, протравлення та перевезення насінного матеріалу, сівби, а це роботи з застосуванням отрутохімікатів.

Перед початком виконання вище перелічених робіт працівникам необхідно пройти медичний огляд та відповідні інструктажі з охорони праці. Керівникам і спеціалістам підприємств слід контролювати виконання всіма працівниками норм охорони праці, у тому числі й забезпеченість та носіння спеціального одягу, використання засобів індивідуального захисту.

У ході проведення перевірок сільськогосподарських підприємств було встановлено, що керівництво підприємств недостатньо проводить цю роботу, а в деяких ця робота взагалі не проводиться. На підприємствах, де механізатори забезпечуються спецодягом та засобами індивідуального захисту, всупереч вимогам нормативних актів з охорони праці механізатори не завжди використовують засоби індивідуального захисту, чим самі наражають себе на небезпеку.

Досить часто працівники мотивують свою безвідповідальність тим, що в респіраторах працювати спекотно та й незручно. Але жодний із них не замислюється про своє здоров’я, яке таким чином можна пошкодити або одразу, або симптоми захворювання проявляться з часом. Як приклад, можна привести нещасні випадки з працівниками, які працювали з отрутохімікатами у 90-х роках минулого століття, а в даний час у них встановлено професійні захворювання.

За попередні три роки в Україні близько 25 відсотків важкотравмованих у сільському господарстві припадає на березень-травень, і найчастіше ці травми трапляються при виконанні робіт на полях. Найчастішими причинами нещасних випадків є: допуск до роботи без проведення відповідного навчання та перевірки знань із питань охорони праці; невиконання вимог інструкцій з охорони праці, а також незадовільний технічний стан машин, сільськогосподарської техніки і обладнання. Виходячи із аналізу причин і обставин виробничого травматизму, ефективними заходами профілактики можуть стати: посилення трудової та виробничої дисципліни; належна організація проведення відповідних інструктажів, навчання та перевірка знань із питань охорони праці; проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників; забезпечення працівників відповідними засобами індивідуального захисту. Вище перелічені заходи не вимагають від керівників сільгосппідприємств значних фінансових, трудових та матеріальних витрат, у той же час сприятимуть збереженню життя і здоров’я працюючих, зменшенню матеріальних та моральних збитків.

З метою недопущення подібних фактів керівники підприємств та особи, відповідальні за охорону праці, повинні більш жорстко контролювати та присікати випадки безвідповідального ставлення працівників до своєї безпеки. Більшість нещасних випадків на виробництві та професійні захворювання трапляються через особисту необережність і невиконання працівниками елементарних норм охорони праці. Тому закликаємо як працівників, так і роботодавців приділяти особливу увагу при виконанні робіт як самими працівниками, так і їх оточуючими, не допустити на робочих місцях нехтування нормами охорони праці при виконанні весняно-польових робіт.

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо дотримання вимог техніки безпеки на весняно-польових роботах

 

1. Закріпити машини та змінне обладнання за кожним механізатором, а за посівним агрегатом постійних сівачів (наказ, розпорядження, рішення );

2. Заправку тракторів та інших машин паливом і мастильними матеріалами в польових умовах проводити механізованим способом із дотримання Правил пожежної безпеки в Україні;

3. Розміщення машин, машинно-тракторних агрегатів, де проводяться сільськогосподарські роботи, повинно здійснюватись відповідно до технологічних карт і “Правил охорони праці в сільськогосподарському виробництві”. На роботах, при виконанні яких задіяно два і більше працівника, необхідно призначити старших;

4. Не допускати до керування тракторами і складними сільськогосподарськими машинами осіб молодших 17 років, а також осіб, які не мають документів на право керування ними і не пройшли інструктажу з техніки безпеки;

5. Провести інструктажі з особами зайнятими на польових роботах, навчити сівачів технології посіву з видачею відповідних посвідчень;

6. Не допускати до керування тракторами та іншими сільськогосподарськими машинами осіб, які знаходяться в стадії сп’яніння;

7. Застосовувати систему зниження оплати праці трактористам-машиністам, які систематично порушують інструкції з техніки безпеки;

8. Проводити підготовку площ для роботи машинно-тракторних агрегатів, з цією метою забезпечити проведення наступних робіт:

- прибрати на полях каміння та солому, засипати ями;

- встановити віхи біля великих каменів, ярів , ям та інших предметів, які можуть становити небезпеку при виконанні робіт;

- відбити контрольні борозни і смуги біля ярів, ставків, річок , меліоративних каналів і т.п.;

- відвести і відмітити місця для відпочинку;

- встановити віхи на дільницях поля з крутизною 8-9 градусів.

9. Скласти технологічні маршрутні карти руху машин при виконанні сільгоспробіт;

10. Вимоги до технічного стану машин:

- забезпечити кожну машину справним інструментом;

- встановити захисне огородження на карданні, ланцюгові, пасові і зубчасті передачі.

- зробити попереджувальні написи;

- перевірити та ліквідувати підтікання палива, масла і води, забезпечити

щільність з’єднання вихлопних колекторів;

- ліквідувати можливі несправності електорообладнання та електропроводки, забезпечити безвідмовну роботу гальм тракторів та тракторних причепів, справність сигналізації та освітлення.

11. Не допускати до роботи з отрутохімікатами і на транспортних засобах осіб, які не пройшли медогляду та інструктажу з охорони праці і техніки безпеки.

12. Забезпечити індивідуальними засобами захисту працівників, що працюють з отрутохімікатами та встановити контроль за використанням засобів захисту при виконанні робіт.

13. Сівалки та садильні машини повинні бути обладнані підніжками, перилами із сторони спини сівача, захисними огорожами на зубчатих та ланцюгових передачах, пристосуваннями для очистки робочих органів і вирівнювання насіння та міндобрив в насіннєвому та туковисіваючому ящиках.

14. Посівні агрегати необхідно обладнати двохсторонньою сигналізацією, не допускається одночасне обслуговування одним працівником двох або більше сівалок під час руху агрегату.

15. Працюючих у польових умовах механізаторів необхідно забезпечити аптечками, питною водою, гарячим харчуванням.

16. Домогтися випуску у поле технічно-справних агрегатів та провести технологічну наладку всіх посівних агрегатів за два тижні до виходу в поле (скласти відповідні акти).

17. Заміну, очищення та регулювання робочих органів навісних машин та знарядь, які знаходяться в піднятому стані, слід проводити після вжиття заходів, що запобігають їх самовільному опусканню.

Управління Держпраці у Черкаській області звертається до керівників підприємств та фермерських господарств про необхідність вжити відповідних заходів по недопущенню вищевказаних порушень в подальшому, адже з настанням літнього періоду інтенсивність роботи в полі значно збільшується, потребуючи постійної уваги щодо забезпечення безпечної організації праці.

 

 

Головний державний інспектор                                           І. О. Варламов

P1200285 20 січня 2016 р. у приміщенні Катеринопільського ліцею спеціалістами районного центру зайнятості було проведено профорієнтаційний урок для 15 одинадцятикласників. Мета заходу: надання інформації про світ професій, ринок праці області та району, актуальність робітничих професій, реальний попит роботодавців на робітників, важливість вибору першої професії, особливості працевлаштування в сучасних умовах, можливість безкоштовного навчання за сприянням служби зайнятості. Всі бажаючі мали змогу  пройти профдіагностичне експрес тестування.P1200290 (1)

По завершенню заходу школярі отримали роздатковий матеріал та буклети служби зайнятості, які допоможуть у виборі майбутньої професії.

Цей захід є ще одним кроком у співпраці служби зайнятості з загальноосвітніми школами району щодо вирішення питання професійної орієнтації молоді та можливостей подальшого їх працевлаштування.

 

 

Провідний фахівець з профорієнтації

відділу надання соціальних послуг

Катеринопільського РЦЗ

Палубінський О.П

Стан призначення житлових субсидій за спрощеним порядком

станом на 15 січня 2016 року

  • кількість сімей, які звернулися за субсидією за новим порядком (з 1 травня 2015)  -6454;
  • перебувають на обліку 564 сім’ї , як одержувачі субсидії в 2014-2015 опалювальному періоді (проводяться призначення субсидії без звернення одержувача, автоматично);
  • опрацьовані   6207 заяви , з них 409- вартість послуг у межах норм споживання (тверде паливо та електроенергія) не перевищує обов’язкового платежу для сім’ї та 11- особи не зареєстровані у житловому приміщенні;
  • призначено за новим порядком 5223 особові справи та 564 проведено перерахунки (без звернення).

Станом на 19.01.2016 в районі зареєстровано 255 тимчасово переселених осіб, (сімей – 148, з них дітей – 61, інвалідів – 8, пенсіонерів - 96, працездатних осіб 76, отримувачів соціальних допомог – 14). Видано 216 довідок про взяття на облік особи, яка переміщується. Протягом останнього тижня в район прибув 1 переселенець.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 №79  визначено порядок взаємодії управління соціального захисту населення з державною міграційною службою із врахуванням закону України «Про захист персональних даних», згідно якої державна міграційна служба у двомісячний строк має провести перевірку відомостей щодо фактичного місця проживання тимчасово переміщених осіб. Станом на 19.012016 до державної міграційної служби звернулося 157 осіб з числа вимушених переселенців, яким в довідці проставлено відмітку про фактичне місце перебування, в зв’язку з чим зазначеній категорії буде продовжено виплати щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території. Протягом останнього тижня з приводу вирішення даного питання звернувся 1 переселенець. Консультації стосовно вирішення проблем переселенців у сфері соціального захисту протягом тижня надано 29 особам.

З метою оперативного вирішення соціально – побутових проблем сімей мобілізованих військовослужбовців спеціалістами управління здійснюється моніторинг потреб сімей мобілізованих.  В Катеринопільському районі  станом на 19.01.2016 року мобілізовано 175 осіб, демобілізовано 33 особи. Статус учасника бойових дій отримали 48 осіб. Запроваджено механізм надання послуг для вирішення проблем демобілізованих та мобілізованих учасників АТО за принципом «Єдиного вікна» (оформлення пільг, допомог, надання соціальних послуг, забезпечення санаторно – курортним лікуванням, технічними та іншими засобами реабілітації тощо). Проводиться робота щодо організації соціальних паспортів потреб демобілізованого учасника АТО. Станом на 19.01.2016 року оформлено 23 соціальних паспорта.

Станом на 19.01.2016 р. на обліку в Єдиному автоматизованому реєстрі осіб перебуває 48 осіб   з статусом УБД  (АТО), яким  надаються пільг на житлово-комунальні послуги в розмірі 75%. На виконання постанови № 389 від 04.06.2015 року « Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям  громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї», постійно проводиться роз′яснювальна робота серед населення про надання пільг згідно постанови.

Відділ соціально-трудових відносин інформує, що згідно оперативних даних заборгованість із заробітної плати  на підприємствах району станом на 01.01.2016р. становить - 148,9 тис.грн., в т.ч.: на філії «Катеринопільський райавтодор» - 54,7 тис.грн., на філії «Єрківський спецкар’єр» - 94,2 тис.грн. Згідно проведеного моніторингу станом на 18.01.2016р. заборгованість із заробітної плати на підприємствах району залишається без змін.

 

 

Начальник управління

соціального захисту населення                                  Тищенко С.О.

На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (від 24.12.2015 №911-VІІІ) Урядом 25 грудня 2015 року схвалено постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов КМУ» №1181.

Зазначеним нормативно-правовим актом з 1 січня 2016 року передбачено:

надання тимчасової допомоги на дітей батьки, яких ухиляються від сплати аліментів у розмірі, що дорівнює різниці між 50 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.

Тимчасова допомога призначається кожні шість місяців починаючи з місяця , в якому подано заяву з усіма необхідними документами.

У разі коли до заяви не додані всі необхідні документи, орган соціального захисту населення повідомляє одержувачу про те, які документи повинні бути подані протягом місяця.

Рішення про призначення або відмову в призначенні тимчасової допомоги приймається органом соціального захисту населення протягом 10 календарних днів після надходження усіх необхідних документів.

Умови та розмір тимчасової допомоги, який виплачується у разі визначення судом розміру аліментів у твердій грошовій сумі залишилися незмінними та призначаються у відповідності до абзацу 2 пункту 8 постанови КМУ від 22.02.2006 №189.

скасування гарантованого розміру допомоги на дітей одиноким матерям (30% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку) та надання такої допомоги у розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.

Якщо одинокі особи звернулися за продовженням допомоги із врахуванням доходу в 2015 році і  період виплати припадає на 2016 рік, виплата допомоги таким особам із врахуванням підвищеного розміру продовжується до закінчення періоду призначення без їх звернення до управління соціального захисту населення.

З метою соціального захисту дітей, які виховуються одинокими батьками Урядовим рішенням збережено право на отримання з 1 січня 2016 року допомоги на дітей одиноким матерям та тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляється від сплати аліментів , особам, які звернуться за її продовженням за новими умовами у періоді з січня по березень 2016 року. Такі громадяни повинні заповнити декларацію про доходи та майновий стан осіб, що звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за 6 місяців (липень-грудень 2015 року).

Особи, які звернуться за призначенням допомоги вперше вона призначатиметься з місяця звернення і доходи сім’ї визначатимуться за 6 місяців на момент звернення за допомогою.

За додатковою інформацією необхідно звертатися до управління соціального захисту населення за адресою смт.Катеринопіль вул..Соборна,49 а кабінет №1,  та  телефоном 22499,23204.

 

Начальник відділу грошових виплат

і компенсацій управління соціального

захисту населення Катеринопільської РДА                                   Оксана Ярмілко

Влітку люди переживали в очікуванні опалювального сезону - як будемо платити за тепло при таких цінах? Зараз вже понад 5 млн. сімей отримали субсидії. Держава забезпечила надійну та ефективну підтримку сім'ям, які не в змозі оплачувати високу вартість послуг. Але із впровадженням змін у програмі субсидій почали ширитись різноманітні чутки, однією з яких є наступна:

Якщо не використаєш весь обсяг газу (чи іншої послуги), доведеться повертати субсидію у кінці опалювального сезону

Розмір субсидії розраховується виходячи з об'ємів соціальної норми споживання, що визначена постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» незалежно від фактично спожитих обсягів природного газу чи інших комунальних послуг.

Фактичне споживання комунальних послуг домогосподарством відрізняється від нормативного, воно може бути більшим або меншим від соціальних норм споживання. Не потрібно «випалювати» весь обсяг природного газу, чи даремно використовувати інші комунальні послуги (холодну воду, електроенергію), на які надається субсидія.

Сума субсидії, яку органи соціального захисту населення переказують на  рахунки  виконавців/виробників комунальних послуг для оплати  їх вартості і яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, може бути зарахована як оплата у майбутніх розрахункових періодах.

Зменшене споживання комунальних послуг жодним чином не вплине на розмір субсидії на наступний опалювальний період, оскільки вона розраховується виключно на основі соціальних норм споживання.

Ще раз наголошуємо, що споживати комунальні послуги економно – вигідно. Якщо не використаєте весь обсяг газу (чи іншої послуги), нічого повертати не потрібно, ви все рівно будете користуватись субсидією.

Відповідно до Порядку надання роботодавцями територіальним органам Державної служби зайнятості інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню роботодавці щороку, не пізніше 1 лютого після звітного року, зобов’язані подати до районного центру зайнятості вищезазначену Інформацію. Згідно листа Мінсоцполітики від 05.11.2015 № 430/021/106-15 при звітуванні за 2015 рік заповнювати Інформацію потрібно так:

  • у рядку 01 зазначається середньооблікова чисельність штатних працівників за календарний рік, що передує звітному (2014 рік);
  • у рядку 03 — розрахункова чисельність працівників, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік (2014 рік);
  • у рядку 04 — чисельність громадян, яких планується працевлаштувати в поточному році у рахунок квоти (2016 рік).

Оскільки в 2016 році базовим для встановлення квоти буде 2015 рік, то чисельність працівників, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік, розраховується від середньооблікової чисельності штатних працівників цього ж календарного року (2015 рік). Отже, у рядку 04 Інформації вказується чисельність громадян, яких планується працевлаштувати в поточному році у рахунок квоти, зокрема, різниця між отриманим показником та рядком 02 Інформації.

Якщо за результатом розрахунку в роботодавця працює необхідна середньооблікова чисельність працівників, на яких поширюються додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у рядку 04 ставиться «0».

Заступник начальника відділу РЦЗ

Михайленко В.В.

Стан призначення житлових субсидій за спрощеним порядком

станом на 6 січня 2016 року

  • кількість сімей, які звернулися за субсидією за новим порядком (з 1 травня 2015)  -5879;
  • перебувають на обліку 564 сім’ї , як одержувачі субсидії в 2014-2015 опалювальному періоді (проводяться призначення субсидії без звернення одержувача, автоматично);
  • опрацьовані   6017 заяви , з них 409- вартість послуг у межах норм споживання (тверде паливо та електроенергія) не перевищує обов’язкового платежу для сім’ї та 11- особи не зареєстровані у житловому приміщенні;
  • призначено за новим порядком 5033 особові справи та 564 проведено перерахунки (без звернення).

Станом на 12.01.2016 в районі зареєстровано 254 тимчасово переселених особи, (сімей – 148, з них дітей – 61, інвалідів – 8, пенсіонерів - 96, працездатних осіб 75, отримувачів соціальних допомог – 14). Видано 215 довідок про взяття на облік особи, яка переміщується. Протягом останнього тижня в район прибув 1 переселенець.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 №79  визначено порядок взаємодії управління соціального захисту населення з державною міграційною службою із врахуванням закону України «Про захист персональних даних», згідно якої державна міграційна служба у двомісячний строк має провести перевірку відомостей щодо фактичного місця проживання тимчасово переміщених осіб. Станом на 12.012016 до державної міграційної служби звернулося 156 осіб з числа вимушених переселенців, яким в довідці проставлено відмітку про фактичне місце перебування, в зв’язку з чим зазначеній категорії буде продовжено виплати щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території. Протягом останнього тижня з приводу вирішення даного питання звернувся 1 переселенець. Консультації стосовно вирішення проблем переселенців у сфері соціального захисту протягом тижня надано 25 особам.

З метою оперативного вирішення соціально – побутових проблем сімей мобілізованих військовослужбовців спеціалістами управління здійснюється моніторинг потреб сімей мобілізованих.  В Катеринопільському районі  станом на 12.01.2016 року мобілізовано 175 осіб, демобілізовано 33 особи. Статус учасника бойових дій отримали 47 осіб. Запроваджено механізм надання послуг для вирішення проблем демобілізованих та мобілізованих учасників АТО за принципом «Єдиного вікна» (оформлення пільг, допомог, надання соціальних послуг, забезпечення санаторно – курортним лікуванням, технічними та іншими засобами реабілітації тощо). Проводиться робота щодо організації соціальних паспортів потреб демобілізованого учасника АТО. Станом на 12.01.2016 року оформлено 23 соціальних паспорта.

Станом на 12.01.2016 р. на обліку в Єдиному автоматизованому реєстрі осіб перебуває 47 осіб      з статусом УБД  (АТО), яким  надаються пільг на житлово-комунальні послуги в розмірі 75%. На виконання постанови № 389 від 04.06.2015 року « Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям  громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї», постійно проводиться роз′яснювальна робота серед населення про надання пільг згідно постанови.

Відділ соціально-трудових відносин інформує, що згідно оперативних даних заборгованість із заробітної плати  на підприємствах району станом на 01.01.2016р. становить - 148,9 тис.грн., в т.ч.: на філії «Катеринопільський райавтодор» - 54,7 тис.грн., на філії «Єрківський спецкар’єр» - 94,2 тис.грн. Згідно проведеного моніторингу станом на 12.01.2016р. заборгованість із заробітної плати на підприємствах району залишається без змін.

Верховною Радою України 24 грудня 2015 року схвалено Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України", яким передбачається змінити умови надання окремих видів соціальної допомоги.

Законом передбачається, що тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, надаватиметься з урахуванням матеріального стану сім'ї, в якій виховується дитина.

Допомога на дітей одиноким матерям – у розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.

Відповідно до рекомендацій Міністерства соціальної політики України зазначені допомоги в січні 2016 року виплачуватися не будуть.

З метою реалізації норм Закону Міністерством соціальної політики України підготовлено відповідне Урядове рішення, яке буде прийняте Кабінетом Міністрів України найближчим часом.

На початок тижня на обліку в районному центрі зайнятості перебували 463 безробітних. Протягом тижня звернулись за сприянням у працевлаштуванні 41 особа, 4 – працевлаштовані за направленням РЦЗ, в т.ч. 1 безробітний із числа внутрішньо переміщених осіб, 6 осіб зняті з обліку з інших причин, 4 безробітних – направлені на інші роботи тимчасового характеру.

14.12.2015 року було проведено семінар «Техніка пошуку роботи. Співбесіда з роботодавцем» для 20 безробітних.

15.12.2015 р. проведено профінформаційний семінар   на тему «Особливості зайнятості молоді». Участь прийняли 9 безробітних у віці до 35 років.

16.12.2015 р. 34 безробітних приймали участь у семінарі «Техніка пошуку роботи. Використання джерел інформації про вакансії» .

17.12.2015 р. відбувся профінформаційних семінар «Легальна зайнятість». Участь приймали 17 безробітних.

Протягом тижня проводився особистий прийом громадян директором та провідним фахівцем – юрисконсультом районного центру зайнятості. Всього на особистому прийомі було 5 осіб, в т.ч. 1 - із числа внутрішньо переміщених осіб.

 

 

Директор центру                                                                                         Т.Кондратенко

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 10 з 22