Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Соціальний захист та зайнятість населення
Соціальний захист та зайнятість населення

Соціальний захист та зайнятість населення (474)

З початком проведення весняно-польових робіт в агропромисловому комплексі значно зростають обсяги та інтенсивність виконання відповідних технологічних операцій, пов’язаних із посівною компанією. Зокрема, зростає кількість осіб, що беруть участь у виробництві, у тому числі за рахунок тимчасово залучених, збільшується кількість задіяної техніки, тривалість сільськогосподарських робіт протягом доби тощо. Цей травмонебезпечний період в сільськогосподарському виробництві зумовлений максимальним напруженням, перенасиченістю праці, що призводить до помилкових дій, нехтування безпекою та відсутністю належного контролю за безпечним виконанням робіт з боку інженерно-технічного персоналу.

Під час виконання цих робіт працівникам доводиться проводити цілий комплекс робіт із застосуванням мінеральних добрив, гербіцидів, протруювачів, які використовуються при виконанні підживлення посівів, протравлення та перевезення насінного матеріалу, сівби, а це роботи з застосуванням отрутохімікатів.

Перед початком виконання вище перелічених робіт працівникам необхідно пройти медичний огляд та відповідні інструктажі з охорони праці. Керівникам і спеціалістам підприємств слід контролювати виконання всіма працівниками норм охорони праці, у тому числі й забезпеченість та носіння спеціального одягу, використання засобів індивідуального захисту.

У ході проведення перевірок сільськогосподарських підприємств було встановлено, що керівництво підприємств недостатньо проводить цю роботу, а в деяких ця робота взагалі не проводиться. На підприємствах, де механізатори забезпечуються спецодягом та засобами індивідуального захисту, всупереч вимогам нормативних актів з охорони праці механізатори не завжди використовують засоби індивідуального захисту, чим самі наражають себе на небезпеку.

Найбільший відсоток важкотравмованих у сільському господарстві припадає на березень-травень, і найчастіше ці травми трапляються при виконанні робіт на полях. Найчастішими причинами нещасних випадків є: допуск до роботи без проведення відповідного навчання та перевірки знань із питань охорони праці; невиконання вимог інструкцій з охорони праці, а також незадовільний технічний стан машин, сільськогосподарської техніки і обладнання. Виходячи із аналізу причин і обставин виробничого травматизму, ефективними заходами профілактики можуть стати: посилення трудової та виробничої дисципліни; належна організація проведення відповідних інструктажів, навчання та перевірка знань із питань охорони праці; проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників; забезпечення працівників відповідними засобами індивідуального захисту. Вище перелічені заходи не вимагають від керівників сільгосппідприємств значних фінансових, трудових та матеріальних витрат, у той же час сприятимуть збереженню життя і здоров’я працюючих, зменшенню матеріальних та моральних збитків.

З метою недопущення подібних фактів керівники підприємств та особи, відповідальні за охорону праці, повинні більш жорстко контролювати та присікати випадки безвідповідального ставлення працівників до своєї безпеки. Більшість нещасних випадків на виробництві та професійні захворювання трапляються через особисту необережність і невиконання працівниками елементарних норм охорони праці. Тому закликаємо як працівників, так і роботодавців приділяти особливу увагу при виконанні робіт як самими працівниками, так і їх оточуючими, не допустити на робочих місцях нехтування нормами охорони праці при виконанні весняно-польових робіт.

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо дотримання вимог техніки безпеки на весняно-польових роботах

 

1. Закріпити машини та змінне обладнання за кожним механізатором, а за посівним агрегатом постійних сівачів (наказ, розпорядження, рішення ).

2. Заправку тракторів та інших машин паливом і мастильними матеріалами в польових умовах проводити механізованим способом із дотримання Правил пожежної безпеки в Україні.

3. Розміщення машин, машинно-тракторних агрегатів, де проводяться сільськогосподарські роботи, повинно здійснюватись відповідно до технологічних карт і “Правил охорони праці в сільськогосподарському виробництві”. На роботах, при виконанні яких задіяно два і більше працівника, необхідно призначити старших.

4. Не допускати до керування тракторами і складними сільськогосподарськими машинами осіб молодших 17 років, а також осіб, які не мають документів на право керування ними і не пройшли інструктажу з техніки безпеки.

5. Провести інструктажі з особами зайнятими на польових роботах, навчити сівачів технології посіву з видачею відповідних посвідчень.

6. Не допускати до керування тракторами та іншими сільськогосподарськими машинами осіб, які знаходяться в стадії сп’яніння.

7. Застосовувати систему зниження оплати праці трактористам-машиністам, які систематично порушують інструкції з техніки безпеки.

8. Проводити підготовку площ для роботи машинно-тракторних агрегатів, з цією метою забезпечити проведення наступних робіт:

- прибрати на полях каміння та солому, засипати ями;

- встановити віхи біля великих каменів, ярів , ям та інших предметів, які можуть становити небезпеку при виконанні робіт;

- відбити контрольні борозни і смуги біля ярів, ставків, річок , меліоративних каналів і т.п.;

- відвести і відмітити місця для відпочинку;

- встановити віхи на дільницях поля з крутизною 8-9 градусів.

9. Скласти технологічні маршрутні карти руху машин при виконанні сільгоспробіт.

10. Вимоги до технічного стану машин:

- забезпечити кожну машину справним інструментом;

- встановити захисне огородження на карданні, ланцюгові, пасові і зубчасті передачі.

- зробити попереджувальні написи;

- перевірити та ліквідувати підтікання палива, масла і води, забезпечити

щільність з’єднання вихлопних колекторів;

- ліквідувати можливі несправності електорообладнання та електропроводки, забезпечити безвідмовну роботу гальм тракторів та тракторних причепів, справність сигналізації та освітлення.

11. Не допускати до роботи з отрутохімікатами і на транспортних засобах осіб, які не пройшли медогляду та інструктажу з охорони праці і техніки безпеки.

12. Забезпечити індивідуальними засобами захисту працівників, що працюють з отрутохімікатами та встановити контроль за використанням засобів захисту при виконанні робіт.

13. Сівалки та садильні машини повинні бути обладнані підніжками, перилами із сторони спини сівача, захисними огорожами на зубчатих та ланцюгових передачах, пристосуваннями для очистки робочих органів і вирівнювання насіння та міндобрив в насіннєвому та туковисіваючому ящиках.

14. Посівні агрегати необхідно обладнати двохсторонньою сигналізацією, не допускається одночасне обслуговування одним працівником двох або більше сівалок під час руху агрегату.

15. Працюючих у польових умовах механізаторів необхідно забезпечити аптечками, питною водою, гарячим харчуванням.

16. Домогтися випуску у поле технічно-справних агрегатів та провести технологічну наладку всіх посівних агрегатів за два тижні до виходу в поле (скласти відповідні акти).

17. Заміну, очищення та регулювання робочих органів навісних машин та знарядь, які знаходяться в піднятому стані, слід проводити після вжиття заходів, що запобігають їх самовільному опусканню.

Тальнівське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Черкаській області звертається до керівників підприємств та фермерських господарств про необхідність вжити відповідних заходів по недопущенню вищевказаних порушень в подальшому, адже з настанням літнього періоду інтенсивність роботи в полі значно збільшується, потребуючи постійної уваги щодо забезпечення безпечної організації праці.

 

Страховий експерт з охорони праці              В.В. Сандул

Люди 2 Через пандемію коронавірусу в 2020 році змінилося життя всіх без винятку. Безробітними стали як представники інтелектуальної праці, так і найпростіших професій. Проте державна служба зайнятості робить усе можливе, щоб допомогти тим людям, які звернулися по допомогу. Фахівці служби зайнятості з березня працювали в режимі он-лайн. Для безпеки громадян та одночасно оперативної комунікації була впроваджена можливість подання заяв про надання статусу безробітного та допомоги по безробіттю дистанційно.

В даний час зареєструватися як безробітний та оформити допомогу по безробіттю можна через онлайн-портал державних послуг «Дія», а послуги із сприяння у працевлаштуванні  фахівці Катеринопільської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості надають громадянам безпосередньо в центрі.

За січень-вересень 2020 року на обліку перебували 1028 осіб, 870 із них мали статус безробітних. Роботу вдалося знайти для 506 громадян, з них – майже 400 безробітних.

Із загальної чисельності працевлаштованих безробітних: жінок – 149, молоді до 35 років – 102 особи, 111 – особи, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.

З початку року за направленням районної філії професійне навчання проходили 89 безробітних, з них 22 особи із числа слабозахищених категорій населення та 23 особи з числа молоді. 100 % осіб, що закінчили навчання - працевлаштовані.

Статус безробітного мали 55 осіб з інвалідністю, з яких 13 - працевлаштовані, 2 проходили професійне навчання, 3 - брали участь у роботах тимчасового характеру.

Послуги служби зайнятості отримували 34 учасники ООС (АТО), з яких 11 осіб працевлаштовані.

У поточному році з числа зареєстрованих переселенців з тимчасово окупованої території та зони проведення ООС на обліку в районній філії  перебували 3 особи, яким надавались послуги зі сприяння працевлаштуванню. 2 безробітних осіб вказаної категорії працевлштовані за направленням служби зайнятості.

Відповідно до Закону України «Про зайнятість населення» проводилась виплата компенсації єдиного соціального внеску роботодавцям за працевлаштованих на нові робочі місця 20 безробітних.

Необхідно відмітити, що коронокриза негативно вплинула на стан економіки як держави в цілому, так і нашого району. На 8 відсотків в порівнянні з минулим роком скоротилася кількість роботодавців, які заявили про потребу у працівниках. 132 роботодаців подали до районної філії 525 вакансій (у відповідному періоді минулого року було подано 674 вакансії 149 роботодавцями). Середній розмір оплати праці у розрахунку на одну вакансію становив 5772,40 грн. У середньому з початку року на 1 вакансію претендували 3 безробітних. Укомплектовано за направленням Філії 494 вакансії, рівень укомплектування становить 94,1%.

Аби допомогти підприємцям та зберегти якомога більше робочих місць, держава запровадила механізм підтримки великих підприємств, малого та середнього бізнесу. Тим, хто змушений був зупинити чи скоротити роботу, надавалася допомога по частковому безробіттю. Так, за період з березня по вересень 2020 р. таку допомогу отримали 14 роботодавців нашого району. Кількість працівників, щодо яких прийнято рішення про надання допомоги по частковому безробіттю, становила за цей період 41 особу. Допомога встановлюється за кожну годину, на яку працівникові було скорочено тривалість робочого часу, із розрахунку двох третин тарифної сітки або окладу.

Крім того, 49 фізичних осіб – підприємців, які припиняли свою діяльність в зв’язку з карантином, також отримали допомогу по частковому безробіттю. Таким чином нам вдалося допомогти підприємцям врятувати єдине джерело доходу для себе і своїх працівників.

Станом на 01 жовтня 2020 року загальна сума виплаченої допомоги по частковому безробіттю становить 783,5  тис.грн.

Робота продовжується. Завдань багато. Адже в майбутньому служба зайнятості має не лише гарантувати виплату допомоги і реєстрацію безробітних, а й стати продвинутим державним агентством з працевлаштування. І це цілком можливо!

Директор районної філії Т.Кондратенко

Роботодавець відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування несе відповідальність за порушення порядку використання коштів Фонду, несвоєчасне або неповне їх повернення.

У разі порушення порядку використання страхових коштів роботодавці відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг і сплачують штраф у розмірі 50 відсотків такої суми.

За несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів на страхувальників та інших отримувачів коштів Фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів.

Одночасно на суми несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів і штрафних санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.

У разі виявлення страхувальником помилок при нарахуванні виплат за минулі періоди надлишково нараховані та виплачені кошти повертаються страхувальником до робочого органу Фонду та одночасно надсилається обґрунтоване письмове пояснення щодо причин повернення страхових коштів.

У випадку самостійного виявлення страхувальником помилки при нарахуванні допомоги по тимчасовій непрацездатності за минулий період та повернення у повному обсязі до Фонду надлишково нарахованих та виплачених коштів до початку перевірки страхувальника, за наявності відповідної бухгалтерської довідки та обґрунтованого письмового пояснення щодо причин повернення страхових коштів, фінансові санкції за порушення порядку використання страхових коштів до страхувальника не застосовуються.

Пресслужба виконавчої дирекції  Фонду соціального страхування України

17 вересня відбулося засідання круглого столу на тему: «Зупинка реабілітації застрахованих осіб у санаторно-курортних закладах. Пошук шляхів вирішення проблеми на державному рівні».

Участь у заході взяли народні депутати, представники міністерств соціальної політики, охорони здоров’я, фінансів, економіки, профільних асоціацій, громадських організацій, фахівці галузі, а також представники Фонду соціального страхування України: перший заступник Міністра соціальної політики, голова правління Фонду Євген Котик, в.о. директора виконавчої дирекції ФССУ Тетяна Михайленко, начальниця управління медичних і соціальних послуг ВД Фонду Олена Пухка.

Нагадаємо, з 18 квітня цього року Фонд призупинив на період дії карантину фінансування окремих медико-соціальних послуг, зокрема, реабілітаційного та санаторно-курортного лікування. Обмеження накладено підпунктом другим пункту п’ятого прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» № 553.

Голова правління Фонду Євген Котик акцентував на важливості функції ФССУ щодо збереження і відновлення здоров'я українських працівників і потерпілих на виробництві та звернув увагу, що питання відновлення фінансування є сьогодні одним із пріоритетних.

В.о. директора виконавчої дирекції Фонду Тетяна Михайленко зауважила, що реабілітаційне лікування працюючих після перенесених захворювань і травм на базі реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів здійснювалось за рахунок коштів Фонду в обсязі 100% потреби працюючого населення. Зокрема, упродовж 2020 року Фонд планував профінансувати реабілітаційне лікування понад 35 тисяч застрахованих осіб, з яких до набуття чинності Закону України № 553 на відновне лікування було направлено лише 6,7 тисяч застрахованих.

Тетяна Михайленко акцентувала на важливості відновлення фінансування реабілітації за кошти Фонду з метою реалізації конституційних прав застрахованих осіб, потерпілих на виробництві, осіб з інвалідністю, уникнення ризику зростання первинної інвалідності і тривалості тимчасової непрацездатності серед населення.

За її словами, виконавча дирекція Фонду соціального страхування України підтримала відповідні проекти законів, спрямовані на усунення встановлених обмежень і відновлення фінансування медичних і соціальних послуг за кошти Фонду.

Представники санаторно-курортних закладів звернули увагу на якісне дотримання всіх протиепідемічних заходів на території санаторіїв, відсутності випадків інфікування і зростаючу потребу в реабілітації в умовах поширення в Україні коронавірусної інфекції.

За підсумками засідання круглого столу учасники прийняли резолюцію, відповідно до якої у найкоротші терміни мають бути усунені встановлені законом № 553 обмеження.

Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» для усіх потерпілих та застрахованих осіб, у тому числі похилого віку, створено рівні умови для отримання медичної та соціальної допомоги за кошти Фонду соціального страхування України.

У разі настання страхового випадку у осіб похилого віку, які продовжують свою трудову діяльність, на них розповсюджуються всі права та гарантії щодо надання матеріального забезпечення від ФССУ, вікові обмеження при призначенні допомог і виплат від Фонду відсутні.

На сьогодні близько 129 тис. осіб, або понад 60% від загальної кількості отримувачів страхових виплат від Фонду є особами, які досягли пенсійного віку. З цієї кількості 123,3 тис. осіб – це потерпілі, які досягли пенсійного віку, та 5,5 тис. – утриманці пенсійного віку, які мають право на щомісячні страхові виплати в разі смерті потерпілого. Середній розмір щомісячних страхових виплат за 8 місяців 2020 року для них склав 3 783,8 гривні.

Також Фонд забезпечує потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, у тому числі осіб з інвалідністю та похилого віку, майже 20 видами медичної та соціальної допомоги, зокрема – лікуванням та медичною реабілітацією, лікарськими засобами та виробами медичного призначення, санаторно-курортним лікуванням, протезуванням та протезно-ортопедичними виробами, у тому числі очним та зубопротезуванням, слуховими апаратами, інвалідними візками, додатковим харчуванням, спеціальним медичним та постійним стороннім доглядом, побутовим обслуговуванням тощо, якщо потребу в допомозі визначено висновками медико-соціальної експертної комісії та індивідуальною програмою реабілітації особи з інвалідністю (у разі її складення).       Крім того, Фонд забезпечує лікуванням в реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів після перенесених захворювань і травм застрахованих осіб.

Разом з тим, звертаємо увагу, що з 18 квітня 2020 року ФССУ на вимогу закону призупинив фінансування зазначених вище медико-соціальних допомог, окрім оплати лікування в закладах охорони здоров’я та протезування, для всіх категорій отримувачів, зокрема, осіб похилого віку.

Зазначені вище обмеження у фінансуванні накладені пунктом 2 частини п’ятої прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 13.04.2020 № 553-IX та діють на період карантину.

Таким чином неможливість здійснення Фондом поточних видатків на забезпечення потерпілих та застрахованих осіб, у тому числі осіб похилого віку, соціальними послугами створило в умовах карантинних заходів значну додаткову соціальну напругу внаслідок позбавлення гарантованого їм законодавством соціального захисту.

З метою врегулювання на законодавчому рівні питання відновлення здійснення поточних видатків на страхові виплати, у тому числі й страхові витрати на медичну та соціальну допомогу, виконавча дирекція ФССУ підтримала відповідні проекти законів, спрямовані на усунення встановлених обмежень.

Крім того, учора, 30 вересня Комітет ВРУ з питань бюджету підтримав пропозиції виконавчої дирекції Фонду щодо усунення накладених Законом України № 553 обмежень та відновлення фінансування медичних і соціальних послуг за кошти ФССУ.

Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України

Вівторок, 15 вересня 2020, 12:21

Спілкуємося ефективно!

Автор Внутрішня політика

image51b98d1cde4b087bce0b66a9833fc860-VЗ метою сприяння шукачам роботи у оволодінні навиками ефективної  комунікації як основи взаємодії фахівцями Катеринопільської районної філії було проведено семінар-тренінг «Підготовка до співбесіди з роботодавцем».

Під час семінару-тренінгу учасники дізнавалися, які помилки найчастіше допускаються при співбесіді, які основні перешкоди виникають при підготовці до співбесіди, яким чином потрібно презентувати себе перед потенційним роботодавцем.image542c5cf667bf127b3d07092ab7d26f9a-V

В ході обговорення та виконання визначених фахівцем центру зайнятості завдань учасники дізналися, як домовитися про співбесіду по телефону, як надіслати резюме та мотиваційний лист, як підготуватися до зустрічі з роботодавцем та отримали поради щодо психологічних аспектів підготовки.

Зауважимо, що такі заходи дозволяють шукачам бути більш активними при співбесіді та отримувати більшу результативність у пошуку омріяної роботи.

Катеринопільська районна філія Черкаського ОЦЗ

timthumb Протягом літнього періоду 2020 року до Катеринопільської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості надійшло 166 вакансій.   В цей час найбільш затребуваними були робочі місця, які не потребують кваліфікації – підсобний робітник (45 вакансій) .

Також користувалися попитом вакансії:

- оброблювач птиці – 15 вакансій (з/п від 6500 грн);

- укладальник-пакувальник – 13 вакансій (з/п від 6000 грн);

- водій автотранспортних засобів – 10 вакансій (з/п від 5000 грн);

- продавець – 10 вакансій (з/п від 5000 грн);

- бухгалтер – 7 вакансій (з/п від 5000 грн).

Катеринопільська районна філія Черкаського ОЦЗ

Вівторок, 08 вересня 2020, 10:21

Корисно для безробітних.

Автор Внутрішня політика

image5d61b92b01241a851c8b04e2a7225a7d-VОдним з важливих напрямків роботи служби зайнятості є організація інформування клієнтів про всі аспекти взаємодії служби з шукачами роботи. Починаючи з серпня поточного року фахівцями Катеринопільської районної філії відновлено організацію та проведення профорієнтаційних семінарів для безробітних в умовах адаптивного карантину. Так 31.08.2020 було проведено інформаційний семінар із загальних питань зайнятості для осіб, що зареєструвалися в районній філії.

В ході семінару учасники отримали інформацію щодо особливостей обслуговування у період дії карантину та види соціальних послуг для шукачів роботи. Також було акцентовано увагу клієнтів на можливостях електронних сервісів державної служби зайнятості, зокрема, «Електронний кабінет шукача роботи», «Платформа профорієнтації та розвитку кар’єри», «Моя професія: консультаційна мережа» та «Освітній портал».

Громадяни, які відвідали захід,  отримали інформацію про актуальні та перспективні замовлення від роботодавців району, рівень заробітної плати та основні вимоги до пошукачів роботи.

Катеринопільська районна філія  Черкаського ОЦЗ

Зарплата в конверті Проблема використання  незадекларованої праці в районі на даний час залишається  актуальною. Як свідчить практика, багато роботодавців малого та середнього бізнесу  не укладають трудові договори з найманими працівниками з метою мінімізації витрат та отримання максимального прибутку. Виплачуючи заробітну плату  неофіційно, в «конвертах», роботодавець позбавляє свого працівника права на основну та додаткову відпустки, на оплату лікарняного, на дотримання встановленої законодавством  норми тривалості робочого часу, на допомогу по безробіттю, на гарантії за колективним договором, на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та на пенсійне забезпечення. Погоджуючись на незадекларовану зайнятість, працівники повинні розуміти, що їх очікують ризики, пов’язані з захистом своїх трудових прав  та соціальним захистом  у разі скрутних життєвих обставин.

Детінізація зайнятості - це вимога сьогодення. Знизивши ставку нарахування єдиного соціального внеску до 22%, держава зробила крок назустріч бізнесу  та очікує легалізації робочих місць, підвищення рівня заробітної плати.

Проте, незважаючи на проведені роз’яснювальні заходи та вимоги діючого законодавства, оформлення найманих працівників належним чином є проблемою. Не виходячи на перевірки, а проаналізувавши тільки наявні  бази даних, можна з упевненістю сказати, що місцеві бюджети Катеринопільщини також втрачають кошти. Явною ознакою прихованої зайнятості є той факт, коли людей оформляють на роботу погодинно, проставляють їм у табелі робочий час по 2-4 години, тоді як вони працюють по 8 годин на день.  Відповідно зарплату показують також за 2-4 год., з якої  й сплачують податки, а решта «конверт».

Небезпека «тіньової» зарплати, як і «тіньової» зайнятості, полягає не тільки у тому, що бюджет недоотримує кошти, мінімізуються надходження до Пенсійного фонду, а особливо в тому, що люди не матимуть змоги отримати пенсію, яка відповідає рівню їхньої реальної зарплати. Отримання заробітної плати в «конверті» – це, перш за все, удар по пенсійних накопиченнях громадян. Адже нарахування страхових внесків на обов’язкове пенсійне страхування здійснюється роботодавцем тільки виходячи з офіційної суми заробітної плати.

Таким чином, влаштовуючись на роботу неофіційно, працівник повинен чітко усвідомлювати: якщо зарплату виплачують «в конверті», це означає, що роботодавець, швидше за все, не укладе трудовий договір, а також не здійснюватиме відрахування з неофіційної зарплати єдиного соціального внеску до Пенсійного фонду, а це неминуче призведе до того, що: вимагатимуть працювати понад норму, а то і без вихідних без додаткової оплати праці; не буде доплат за роботу в нічний час, за наднормативні роботи і роботу у святкові дні, а також індексації заробітної плати у зв’язку із зростанням індексу інфляції; не буде вихідної допомоги при звільненні працівника через скорочення штатів; не буде ніяких соціальних гарантій, передбачених для працівника; не буде права на відпустку, в тому числі, і на відпустку в зв’язку з вагітністю, пологами і для догляду за дитиною, грошової компенсації за невикористану відпустку; не буде права на достроковий вихід на пенсію (якщо робота пов’язана з шкідливими умовами праці); не буде права на охорону праці; працівник не матиме змоги зареєструватись в центрі зайнятості як безробітний та отримати відповідну допомогу та багато інших негативних наслідків.

Не варто забувати, що відповідно до ст.265 КЗпП  як юридичних, так і фізичних осіб підприємців, що використовують найману працю, тепер штрафуватимуть за фактичне  допущення людей  до роботи без оформлення трудового договору, та виплату заробітної плати без нарахування та сплати ЄСВ. Штраф у 30-тикратному розмірі  мінімальної заробітної плати, встановленої на момент  виявлення порушення (з 01 вересня - 150000грн.) стягуватимуть за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення. За недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці застосовуватимуть штраф у 10-тикратному розмірі мінімальної заробітної плати (на сьогодні – 50000 грн.).

Тож вкотре закликаємо роботодавців та громадян зробити крок назустріч суспільству –  легалізувати найману працю та відмовитись від «чорної» зарплати в «конвертах».

IMG_20200807_105805Фахівцями Катеринопільської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості нещодавно було проведено черговий вебінар із загальних питань зайнятості для безробітних. Метою проведення таких заходів стала необхідність  координації взаємодії фахівців служби зайнятості та клієнтів в умовах карантину через застосування сучасних засобів зв’язку та поширення інформації про зміни у наданні соціальних послуг.

Під час участі у вебінарі учасники отримали інформацію про особливості взаємодії кар’єрного радника з клієнтом; види соціальних послуг та сучасні підходи їх отримання, а також ознайомилися з такими електронними сервісами служби зайнятості, як «Електронний кабінет шукача роботи», «Платформа з профорієнтації та  розвитку кар’єри», «Моя професія: консультаційна мережа», «Освітній портал», а також сучасними освітніми онлайн платформами «PROMETEUS» та «CURSERA».

По завершенню вебінару усі учасники отримали вичерпні відповіді на питання. 2 осіб виявили бажання проходити навчання на освітній онлайн платформі «Cursera».

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 34