Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Звернення громадян

Посада

Дні місяця

Години прийому

 

 

Голова районної державної адміністрації

 

Субота

14.01.2017

04.02.2017

04.03.2017

 

 

 

10.00-13.00

 

 

Перший заступник голови районної державної адміністрації

 

Субота

21.01.2017

11.02.2017

11.03.2017

 

 

 

10.00-13.00

 

Заступник голови районної державної адміністрації

 

Субота

28.01.2017

18.02.2017

18.03.2017

 

 

 

10.00-13.00

 

Керівник апарату районної державної адміністрації

 

Субота

25.02.2017

25.03.2017

 

 

 

10.00-13.00

 

Посада

Населений пункт

Дні місяця

Години прийому

 

 

Начальник фінансового управління райдержадміністрації



с. Стійкове

с. Розсоховатка

с. Мокра Калигірка

с. Суха Калигірка

с. Гончариха

с. Вербовець


11.01.2017

25.01.2017

08.02.2017

22.02.2017

15.03.2017

29.03.2017




10.00-13.00



Начальник управління  соціального захисту населення райдержадміністрації


с. Стійкове

с. Розсоховатка

с. Мокра Калигірка

с. Суха Калигірка

с. Гончариха

с. Вербовець


11.01.2017

25.01.2017

08.02.2017

22.02.2017

15.03.2017

29.03.2017




10.00-13.00


Начальник управління агропромислового і економічного розвитку та інфраструктури райдержадміністрації

с. Ямпіль

с. Лисича Балка

с. Ярошівка

с. Радчиха

с. Гуляйполе

смт Єрки

04.01.2017

18.01.2017

01.02.2017

15.02.2017

01.03.2017

22.03.2017





10.00-13.00


Начальник відділу освіти, молоді та спорту  райдержадміністрації

с. Ямпіль

с. Лисича Балка

с. Ярошівка

с. Радчиха

с. Гуляйполе

смт Єрки

04.01.2017

18.01.2017

01.02.2017

15.02.2017

01.03.2017

22.03.2017





10.00-13.00


Начальник відділу містобудування, архітектури та

житлово-комунального

господарства

райдержадміністрації

с. Потоки

с. Ступичне

с. Киселівка

с. Єлизаветка

с. Кайтанівка

с. Петраківка



04.01.2017

18.01.2017

01.02.2017

15.02.2017

01.03.2017

22.03.2017




10.00-13.00



Завідувач сектору з питань цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації

с. Потоки

с. Ступичне

с. Киселівка

с. Єлизаветка

с. Кайтанівка

с. Петраківка


04.01.2017

18.01.2017

01.02.2017

15.02.2017

01.03.2017

22.03.2017




10.00-13.00



Начальник служби у справах дітей

райдержадміністрації

с. Ямпіль

с. Лисича Балка

с. Ярошівка

с. Радчиха

с. Гуляйполе

смт Єрки

04.01.2017

18.01.2017

01.02.2017

15.02.2017

01.03.2017

22.03.2017





10.00-13.00



Начальник відділу культури

райдержадміністрації

с. Ямпіль

с. Лисича Балка

с. Ярошівка

с. Радчиха

с. Гуляйполе

смт Єрки

04.01.2017

18.01.2017

01.02.2017

15.02.2017

01.03.2017

22.03.2017




10.00-13.00



Завідувач сектору - державний реєстратор сектору з питань державної реєстрації райдержадмістрації

с. Потоки

с. Ступичне

с. Киселівка

с. Єлизаветка

с. Кайтанівка

с. Петраківка


04.01.2017

18.01.2017

01.02.2017

15.02.2017

01.03.2017

22.03.2017




10.00-13.00



Завідувач архівного сектору

райдержадміністрації

с. Бродецьке

с. Вікнине

с. Новоселиця

с. Пальчик

с. Шостаково

смт Катеринопіль


11.01.2017

25.01.2017

08.02.2017

22.02.2017

15.03.2017

29.03.2017




10.00-13.00




Завідувач сектору надання адміністративних послуг райдержадміністрації

с. Потоки

с. Ступичне

с. Киселівка

с. Єлизаветка

с. Кайтанівка

с. Петраківка


04.01.2017

18.01.2017

01.02.2017

15.02.2017

01.03.2017

22.03.2017




10.00-13.00



Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Дні місяця

Виїзні

прийоми

Години прийому

Ніколенко

Ольга

Петрівна

Голова районної державної адміністрації

щочетверга

щопонеділка

10.00-13.00

17.00-19.00

за окремим графіком

Коваленко

Володимир Андрійович

Перший заступник голови районної державної адміністрації

щопонеділка

щочетверга

10.00-13.00

17.00-19.00

за окремим графіком

Шарига

Ольга Олександрівна

Заступник голови районної державної адміністрації

щосереди

щовівторка

10.00-13.00

17.00-19.00

за окремим графіком

Кисіль

Костянтин

Миколайович

Керівник апарату районної державної адміністрації

щоп'ятниці

щосереди

10.00-13.00

17.00-19.00

за окремим графіком











 

 

 

 

 

 

 

Щосуботи з 9 до 12 години працює приймальня громадян райдержадміністрації (кімната 41-а), де особистий прийом громадян за окремим графіком проводять голова райдержадміністрації, перший заступник, заступник голови, керівник апарату райдержадміністрації

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"  райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування району проводилася робота  щодо організації прийому громадян та розгляду заяв, пропозицій і скарг.

Протягом 2016 року  до райдержадміністрації надійшло 64 письмових звернень громадян,  до органів місцевого самоврядування 431, прийнято на особистому прийомі відвідувачів керівництвом райдержадміністрації - 43 та посадовими особами органів місцевого самоврядування 799.

На розгляд до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня, редакції газет та інших організацій надійшло 33 звернення. Усі звернення розглянуті, залежно від змісту надіслані для розгляду і вирішення по суті до управлінь,  відділів райдержадміністрації, виконавчих комітетів селищних, сільських рад.

Найактуальнішими питаннями, з яких зверталися громадяни є питання аграрної політики, соціального захисту, охорони здоров’я.

Керівництвом райдержадміністрації постійно з'ясовуються причини, що породжують повторні та колективні звернення громадян.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів смт Катеринопіль, Єрківської та Мокрокалигірської об’єднаних територіальних громад.

Районною державною адміністрацією ветеранам війни та праці, інвалідам, іншим непрацездатним, особам, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітним та малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям та іншим громадянам,  які потребують соціального  захисту та підтримки надавались передбачені законодавством пільги: забезпечувалися засобами пересування та реабілітації, санаторно-курортними путівками, паливом, призначались субсидії та різні види соціальних допомог. 58 громадянам було надано матеріальну допомогу за рахунок коштів районного бюджету, на суму  38 тисяч 300 грн.

Протягом 2016 року проведено 12  засідань постійно діючої комісії при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися питання про сприяння у призначенні субсидії, пільговому  забезпеченні ліками, скрутне матеріальне становище, про недобудовану будівлю школи, вирішенні питання щодо перенесення електроопори, отримання земельної ділянки до 2 га, для ведення особистого селянського господарства за межами населеного пункту та інші.

У райдержадміністрації працює приймальня громадян для здійснення безперешкодного і регулярного особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. В якій використовуються такі форми роботи: прийом громадян, прямий телефонний зв'язок.

Згідно з планами роботи районної державної адміністрації та юридичного відділу апарату проводились перевірки та надавалась практична допомога органам місцевого самоврядування, структурним підрозділам районної державної адміністрації щодо дотримання вимог нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян.

Проведено 12 днів контролю з перевірки стану виконання доручень райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації.

Питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядалися на апаратних нарадах у  райдержадміністрації. Про стан даної роботи   прозвітували: начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальник фінансового управління райдержадміністрації, начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації; директор центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді; завідувач сектору з питань цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації; директор районного центру зайнятості; начальник  відділу обслуговування громадян Звенигородського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Черкаської області; начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, начальник відділу культури райдержадміністрації; завідувач сектору надання адміністративних послуг   райдержадміністрації;  завідувач  архівного сектору райдержадміністрації; начальник відділу Держгеокадастру в районі; головний лікар центральної районної лікарні, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації.

Протягом 2016 року юридичним відділом апарату райдержадміністрації вивчено роботу із зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, у службі у справах дітей райдержадміністрації, у фінансовому управлінні райдержадміністрації, у відділі економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації, у відділі містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, у центрі соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, у секторі з питань цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації, у секторі культури райдержадміністрації,  в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, у архівному секторі райдержадміністрації, у секторі надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

У районі проводиться роз'яснювальна робота через засоби масової інформації щодо організації роботи зі зверненнями громадян. Протягом 2016 року в 39 номерах газети "Катеринопільський вісник" опубліковані статті щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистих прийомів громадян посадовими особами цих органів, роз'яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 "Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи "Урядовий контактний центр", райдержадміністрацією за 2016 рік забезпечено оперативне реагування на 261 звернення громадян, які надійшли через Черкаський обласний контактний центр, що на 127 більше проти відповідного періоду минулого року. Діловодство за зверненнями громадян, які надійшли на урядову "гарячу лінію", ведеться адміністратором сектору надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

З метою проведення роз’яснювальної роботи серед населення району з питань, що порушуються у зверненнях громадян, керівництвом райдержадміністрації, начальниками, спеціалістами управлінь, відділів  райдержадміністрації  та  керівниками  установ, організацій району проводився особистий прийом громадян за місцем проживання населення відповідно до затверджених графіків.

В райдержадміністрації і в подальшому проводиться робота для своєчасного і ефективного вирішення питань порушених у зверненнях громадян.

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"  райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування району проводилася робота  щодо організації прийому громадян та розгляду заяв, пропозицій і скарг.

Протягом 2015 року  до райдержадміністрації надійшло 72 письмових звернень громадян,  до органів місцевого самоврядування 436, прийнято на особистому прийомі відвідувачів керівництвом райдержадміністрації - 61 та посадовими особами органів місцевого самоврядування 725.

На розгляд до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня, редакції газет та інших організацій надійшло 21 звернення. Усі звернення розглянуті, залежно від змісту надіслані для розгляду і вирішення по суті до управлінь,  відділів райдержадміністрації, виконавчих комітетів селищних, сільських рад.

Найактуальнішими питаннями, з яких зверталися громадяни є питання аграрної політики, комунального господарства, праці та заробітної плати, охорони здоров’я, соціального захисту.

Керівництвом райдержадміністрації постійно з'ясовуються причини, що породжують повторні та колективні звернення громадян.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів смт Катеринопіль.

Районною державною адміністрацією ветеранам війни та праці, інвалідам, іншим непрацездатним, особам, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітним та малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям та іншим громадянам,  які потребують соціального  захисту та підтримки надавались передбачені законодавством пільги: забезпечувалися засобами пересування та реабілітації, санаторно-курортними путівками, паливом, призначались субсидії та різні види соціальних допомог. 145 громадянам було надано матеріальну допомогу за рахунок коштів районного бюджету, на суму  104,900 тис. грн.

Протягом 2015 року проведено 12  засідань постійно діючої комісії при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися питання про сприяння в отриманні в оренду фруктових садів,  земельної ділянки до 2-х гектарів для ведення особистого селянського господарства із земель державної власності в адмінмежах сільської ради за межами населеного пункту учасником АТО, забезпеченні амбулаторії загальної практики – сімейної медицини лаборантом, ліквідації стоку води, що призводить до просідання фундаменту будинку, забезпечення твердим паливом сім'ї мобілізованого у Збройні сили України, сприяння у переведенні на лікування до медичного центру "Фрезеніус Медикал Кер", надання матеріальної допомоги на придбання ліків та житла.

У райдержадміністрації працює приймальня громадян для здійснення безперешкодного і регулярного особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. В якій використовуються такі форми роботи: прийом громадян, прямий телефонний зв'язок.

Згідно з планами роботи районної державної адміністрації та юридичного відділу апарату проводились перевірки та надавалась практична допомога органам місцевого самоврядування, структурним підрозділам районної державної адміністрації щодо дотримання вимог нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян.

Проведено 12 днів контролю з перевірки стану виконання доручень райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації.

У  лютому  2015 року на колегії райдержадміністрації розглянуто питання "Про роботу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування району у 2014 році щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на  звернення", у липні  розглянуто питання "Про   роботу   органів    виконавчої     влади  та  місцевого  самоврядування району у І півріччі 2015 року щодо забезпечення  реалізації громадянами конституційного права на  звернення"

По підсумках колегії прийняті відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.

Питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядалися на апаратних нарадах у  райдержадміністрації. Про стан даної роботи   прозвітували: начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальник фінансового управління райдержадміністрації, начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації,  начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації, виконувач обов’язків директора районного центру соціальних служб для, сім'ї, дітей та молоді, заступник начальника відділу з питань цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації, головний спеціаліст відділу у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації, начальник управління Пенсійного фонду України у районі, начальник відділу освіти райдержадміністрації, начальник відділу культури райдержадміністрації; завідувач сектору надання адміністративних послуг   райдержадміністрації;  начальник  архівного відділу райдержадміністрації; в.о. начальника відділу Держгеокадастру в районі; головний лікар центральної районної лікарні, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації.

Протягом 2015 року юридичним відділом апарату райдержадміністрації вивчено роботу із зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, у службі у справах дітей райдержадміністрації, у фінансовому управлінні райдержадміністрації, у відділі економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації, у відділі містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, у відділі з питань цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації, у центрі соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, у відділі у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації,   у відділі освіти райдержадміністрації, у відділі культури райдержадміністрації, в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, в архівному відділі райдержадміністрації, у секторі надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

У районі проводиться роз'яснювальна робота через засоби масової інформації щодо організації роботи зі зверненнями громадян. Протягом 2015 року в 41 номері газети "Катеринопільський вісник" опубліковані статті щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистих прийомів громадян посадовими особами цих органів, роз'яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

З метою проведення роз’яснювальної роботи серед населення району з питань, що порушуються у зверненнях громадян, керівництвом райдержадміністрації, начальниками, спеціалістами управлінь, відділів  райдержадміністрації  та  керівниками  установ, організацій району проводився особистий прийом громадян за місцем проживання населення відповідно до затверджених графіків.

В райдержадміністрації і в подальшому проводиться робота для своєчасного і ефективного вирішення питань порушених у зверненнях громадян.

Kak-zarabotat-na-kopirajtinge Відповідно до Закону України “Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"  райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування району проводилася робота  щодо організації прийому громадян та розгляду заяв, пропозицій і скарг .

Протягом січня-вересня 2015 року до райдержадміністрації надійшло 55 письмових звернення громадян, прийнято на особистому прийомі відвідувачів керівництвом райдержадміністрації 50.

На розгляд до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня, редакції газет та інших організацій надійшло 12 звернень. Усі звернення розглянуті, залежно від змісту надіслані для розгляду і вирішення по суті до управлінь,  відділів райдержадміністрації, виконавчих комітетів селищних, сільських рад.

Найактуальнішими питаннями, з яких зверталися громадяни є питання аграрної політики, комунального господарства, праці та заробітної плати, охорони здоров’я, соціального захисту.

Керівництвом райдержадміністрації постійно з'ясовуються причини, що породжують повторні та колективні звернення громадян.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів смт Катеринопіль.

Районною державною адміністрацією ветеранам війни та праці, інвалідам, іншим непрацездатним, особам, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітним та малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям та іншим громадянам,  які потребують соціального  захисту та підтримки надавались передбачені законодавством пільги: забезпечувалися засобами пересування та реабілітації, санаторно-курортними путівками, паливом, призначались субсидії та різні види соціальних допомог. 89 громадянам було надано матеріальну допомогу за рахунок коштів районного бюджету, на суму  56,500 тис. грн.

Протягом 9 місяців 2015 року проведено 9  засідань постійно діючої комісії при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися питання про сприяння в отриманні в оренду фруктових садів,  земельної ділянки до 2-х гектарів для ведення особистого селянського господарства із земель державної власності в адмінмежах сільської ради за межами населеного пункту учасником АТО, забезпеченні амбулаторії загальної практики – сімейної медицини лаборантом, ліквідації стоку води, що призводить до просідання фундаменту будинку, забезпечення твердим паливом сім'ї мобілізованого у Збройні сили України, сприяння у переведенні на лікування до медичного центру "Фрезеніус Медикал Кер", надання матеріальної допомоги.

У райдержадміністрації працює приймальня громадян для здійснення безперешкодного і регулярного особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. В якій використовуються такі форми роботи: прийом громадян, прямий телефонний зв'язок.

Згідно з планами роботи районної державної адміністрації та юридичного відділу апарату проводились перевірки та надавалась практична допомога органам місцевого самоврядування, структурним підрозділам районної державної адміністрації щодо дотримання вимог нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян.

Проведено 9 днів контролю з перевірки стану виконання доручень райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації.

У  лютому  2015 року на колегії райдержадміністрації розглянуто питання "Про роботу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування району у 2014 році щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на  звернення", у липні  розглянуто питання "Про   роботу   органів    виконавчої     влади  та  місцевого  самоврядування району у І півріччі 2015 року щодо забезпечення  реалізації громадянами конституційного права на  звернення"

По підсумках колегії прийняті відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.

Питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядалися на апаратних нарадах у  райдержадміністрації. Про стан даної роботи   прозвітували: начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальник фінансового управління райдержадміністрації, начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації,  начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації, виконувач обов’язків директора районного центру соціальних служб для, сім'ї, дітей та молоді, заступник начальника відділу з питань цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації, головний спеціаліст відділу у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації, начальник управління Пенсійного фонду України у районі, начальник відділу освіти райдержадміністрації.

Протягом 9 місяців 2015 року юридичним відділом апарату райдержадміністрації вивчено роботу із зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, у службі у справах дітей райдержадміністрації, у фінансовому управлінні райдержадміністрації, у відділі економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації, у відділі містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, у відділі з питань цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації, у центрі соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, у відділі у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації,   у відділі освіти райдержадміністрації, у відділі культури райдержадміністрації, в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, в архівному відділі райдержадміністрації, у секторі надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

У районі проводиться роз'яснювальна робота через засоби масової інформації щодо організації роботи зі зверненнями громадян. Протягом 9 місяців в 31 номері газети "Катеринопільський вісник" опубліковані статті щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистих прийомів громадян посадовими особами цих органів, роз'яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

З метою проведення роз’яснювальної роботи серед населення району з питань, що порушуються у зверненнях громадян, керівництвом райдержадміністрації, начальниками, спеціалістами управлінь, відділів  райдержадміністрації  та  керівниками  установ, організацій району проводився особистий прийом громадян за місцем проживання населення відповідно до затверджених графіків.

В райдержадміністрації і в подальшому проводиться робота для своєчасного і ефективного вирішення питань порушених у зверненнях громадян.

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"  райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування району проводилася робота  щодо організації прийому громадян та розгляду заяв, пропозицій і скарг.

Протягом І півріччя 2015 року  до райдержадміністрації надійшло 34 письмових звернень громадян,  до органів місцевого самоврядування 228, прийнято на особистому прийомі відвідувачів керівництвом райдержадміністрації - 33 та посадовими особами органів місцевого самоврядування 393.

Протягом І півріччя 2014 року  до райдержадміністрації надійшло 22 письмових звернень громадян, до органів місцевого самоврядування 175   прийнято на особистому прийомі відвідувачів керівництвом райдержадміністрації 30 та посадовими особами органів місцевого самоврядування 402.

На розгляд до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня, редакції газет та інших організацій надійшло 9 звернень. Усі звернення розглянуті, залежно від змісту надіслані для розгляду і вирішення по суті до управлінь,  відділів райдержадміністрації, виконавчих комітетів селищних, сільських рад.

Найактуальнішими питаннями, з яких зверталися громадяни є питання аграрної політики, комунального господарства, праці та заробітної плати, охорони здоров’я, надання матеріальної допомоги.

Керівництвом райдержадміністрації постійно з'ясовуються причини, що породжують повторні та колективні звернення громадян.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів смт Катеринопіль.

Районною державною адміністрацією ветеранам війни та праці, інвалідам, іншим непрацездатним, особам, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітним та малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям та іншим громадянам,  які потребують соціального  захисту та підтримки надавались передбачені законодавством пільги: забезпечувалися засобами пересування та реабілітації, санаторно-курортними путівками, паливом, призначались субсидії та різні види соціальних допомог.

Протягом І півріччя 2015 року проведено 6  засідань постійно діючої комісії при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися питання про сприяння в отриманні в оренду фруктових садів, забезпеченні амбулаторії загальної практики – сімейної медицини лаборантом, ліквідації стоку води, що призводить до просідання фундаменту будинку.

У райдержадміністрації працює приймальня громадян для здійснення безперешкодного і регулярного особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. В якій використовуються такі форми роботи: прийом громадян, прямий телефонний зв'язок.

Згідно з планами роботи районної державної адміністрації та юридичного відділу апарату проводились перевірки та надавалась практична допомога органам місцевого самоврядування, структурним підрозділам районної державної адміністрації щодо дотримання вимог нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян.

Проведено 6 днів контролю з перевірки стану виконання доручень райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації.

У  лютому  2015 року на колегії райдержадміністрації розглянуто питання "Про роботу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування району у 2014 році щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на  звернення".

По підсумках колегії прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації.

Питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядалися на апаратних нарадах у  райдержадміністрації. Про стан даної роботи   прозвітували: начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальник фінансового управління райдержадміністрації, начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації,  начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації, виконувач обов’язків директора районного центру соціальних служб для, сім'ї, дітей та молоді.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації вивчено роботу із зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, у службі у справах дітей райдержадміністрації, у фінансовому управлінні райдержадміністрації, у відділі економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації, у відділі містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, у відділі з питань цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації, у центрі соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, у відділі у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації,   у відділі освіти райдержадміністрації, у відділі культури райдержадміністрації, в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, в архівному відділі райдержадміністрації, у секторі надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

У районі проводиться роз'яснювальна робота через засоби масової інформації щодо організації роботи зі зверненнями громадян. Протягом І півріччя в 23 номерах газети «Катеринопільський вісник» опубліковані статті щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистих прийомів громадян посадовими особами цих органів, роз'яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

З метою проведення роз’яснювальної роботи серед населення району з питань, що порушуються у зверненнях громадян, керівництвом райдержадміністрації, начальниками, спеціалістами управлінь, відділів  райдержадміністрації  та  керівниками  установ, організацій району проводився особистий прийом громадян за місцем проживання населення відповідно до затверджених графіків.

В райдержадміністрації і в подальшому проводиться робота для своєчасного і ефективного вирішення питань порушених у зверненнях громадян.

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"  райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування району проводилася робота  щодо організації прийому громадян та розгляду заяв, пропозицій і скарг .

Протягом січня-березня 2014 року  до райдержадміністрації надійшло 16 письмових звернення громадян, прийнято на особистому прийомі відвідувачів керівництвом райдержадміністрації 22.

На розгляд до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня, редакції газет та інших організацій надійшло 2 звернення. Усі звернення розглянуті, залежно від змісту надіслані для розгляду і вирішення по суті до управлінь,  відділів райдержадміністрації, виконавчих комітетів селищних, сільських рад.

Найактуальнішими питаннями, з яких зверталися громадяни є питання аграрної політики, комунального господарства, праці та заробітної плати, охорони здоров’я.

Керівництвом райдержадміністрації постійно з'ясовуються причини, що породжують повторні та колективні звернення громадян.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів смт Катеринопіль.

Районною державною адміністрацією ветеранам війни та праці, інвалідам, іншим непрацездатним, особам, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітним та малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям та іншим громадянам,  які потребують соціального  захисту та підтримки надавались передбачені законодавством пільги: забезпечувалися засобами пересування та реабілітації, санаторно-курортними путівками, паливом, призначались субсидії та різні види соціальних допомог.

Протягом І кварталу 2015 року проведено 3  засідання постійно діючої комісії при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися питання про сприяння в отриманні в оренду фруктових садів, забезпеченні амбулаторії загальної практики – сімейної медицини лаборантом, ліквідації стоку води, що призводить до просідання фундаменту будинку.

У райдержадміністрації працює приймальня громадян для здійснення безперешкодного і регулярного особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. В якій використовуються такі форми роботи: прийом громадян, прямий телефонний зв'язок.

Згідно з планами роботи районної державної адміністрації та юридичного відділу апарату проводились перевірки та надавалась практична допомога органам місцевого самоврядування, структурним підрозділам районної державної адміністрації щодо дотримання вимог нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян.

Проведено 3 дні контролю з перевірки стану виконання доручень райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації.

У  лютому  2015 року на колегії райдержадміністрації розглянуто питання "Про роботу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування району у 2014 році щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на  звернення".

По підсумках колегії прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації.

Питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядалися на апаратних нарадах у  райдержадміністрації. Про стан даної роботи   прозвітували: начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальник фінансового управління райдержадміністрації.   Протягом кварталу юридичним відділом апарату райдержадміністрації вивчено роботу із зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, у службі у справах дітей райдержадміністрації, у фінансовому управлінні райдержадміністрації, у відділі економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації, у відділі містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації,

У районі проводиться роз'яснювальна робота через засоби масової інформації щодо організації роботи зі зверненнями громадян. Протягом кварталу в 11 номерах газети «Катеринопільський вісник» опубліковані статті щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистих прийомів громадян посадовими особами цих органів, роз'яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

З метою проведення роз’яснювальної роботи серед населення району з питань, що порушуються у зверненнях громадян, керівництвом райдержадміністрації, начальниками, спеціалістами управлінь, відділів  райдержадміністрації  та  керівниками  установ, організацій району проводився особистий прийом громадян за місцем проживання населення відповідно до затверджених графіків.

В райдержадміністрації і в подальшому проводиться робота для своєчасного і ефективного вирішення питань порушених у зверненнях громадян.

Відповідно до Закону України “ Про звернення громадян “, Указу Президента України від 07.02.2008 №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"  райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування району проводилася робота  щодо організації прийому громадян та розгляду заяв, пропозицій і скарг.

Відповідно до Закону України “ Про звернення громадян “, Указу Президента України від 07.02.2008 №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"  райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування району проводилася робота  щодо організації прийому громадян та розгляду заяв, пропозицій і скарг.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>
Сторінка 3 з 4