Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Звернення громадян

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"  райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування району проводилася робота  щодо організації прийому громадян та розгляду заяв, пропозицій і скарг .

Протягом січня-березня 2018 року до райдержадміністрації надійшло 40 письмових звернень громадян ( в тому числі 2 на "гарячу лінію" до керівництва райдержадміністрації та 34 з Черкаського обласного контактного центру),  керівництвом райдержадміністрації прийнято на особистому прийомі 3 відвідувачів.

За аналогічний період 2017 року до райдержадміністрації надійшло 65 письмових звернень громадян ( в тому числі 2 на "гарячу лінію" до керівництва райдержадміністрації та 36 з Черкаського обласного контактного центру), керівництвом райдержадміністрації прийнято на особистому прийомі 6 відвідувачів. ( в тому числі 4 на виїзних прийомах).

В райдержадміністрацію протягом 3 місяців 2018 року надійшло 1  колективне звернення від жителів смт Катеринопіль щодо дій представників Української автокефальної церкви.

За аналогічний період 2017 року до райдержадміністрації надійшло 4 колективних звернень.

На розгляд до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня, редакції газет та інших організацій надійшло 2 звернення. Усі звернення розглянуті, залежно від змісту надіслані для розгляду і вирішення по суті до управлінь,  відділів райдержадміністрації, виконавчих комітетів селищних, сільських рад.

Громадяни у зверненнях порушили 45 питань (в тому числі: 1 - аграрної політики і земельних відносин, 23 - соціального захисту, 1 - праці і заробітної плати, 1 – охорони здоров’я, 12 – комунального господарства, 1 - житлової політики, 1 – екології та природних, 1 – діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин, 1 –діяльності органів місцевого самоврядування, 3 – з інших питань.

Керівництвом райдержадміністрації постійно з'ясовуються причини, що породжують повторні та колективні звернення громадян.

Звернення надійшли від жителів смт Катеринопіль, Єрківської та Мокрокалигірської об’єднаних територіальних громад, сіл Вікнине, Киселівка, Новоселиця.

Районною державною адміністрацією ветеранам війни та праці, інвалідам, іншим непрацездатним, особам, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітним та малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям та іншим громадянам,  які потребують соціального  захисту та підтримки надавались передбачені законодавством пільги: забезпечувалися засобами пересування та реабілітації, санаторно-курортними путівками, паливом, призначались субсидії та різні види соціальних допомог. 16 громадянам було надано матеріальну допомогу за рахунок коштів районного бюджету на суму  11,800 тис. грн.

Протягом 3 місяців 2018 року проведено 3  засідання постійно діючої комісії при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися питання про встановлення межових знаків, щодо введення в експлуатацію котельні Мокрокалигірського психоневрологічного інтернату, про під’єднання домоволодіння до іншої лінії електропостачання (нестабільна напруга в електромережі спричинила вивід з ладу побутової техніки).

У райдержадміністрації працює приймальня громадян для здійснення безперешкодного і регулярного особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. В якій використовуються такі форми роботи: прийом громадян, прямий телефонний зв'язок.

Згідно з планами роботи районної державної адміністрації та юридичного відділу апарату райдержадміністрації проводились перевірки та надавалась практична допомога органам місцевого самоврядування, структурним підрозділам районної державної адміністрації щодо дотримання вимог нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян.

Проведено 3 дні контролю з перевірки стану виконання доручень райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації.

У  березні  2018 року на колегії райдержадміністрації розглянуто питання "Про  роботу органів  виконавчої влади та  місцевого самоврядування  району щодо забезпечення  реалізації  громадянами  конституційного  права на звернення  за 2017 рік".

По підсумках колегії прийнято відповідне рішення.

Питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядалися на апаратних нарадах у  райдержадміністрації. Про стан даної роботи   прозвітували: начальник управління агропромислового і економічного розвитку та інфраструктури райдержадміністрації, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальник фінансового управління райдержадміністрації.

Протягом І кварталу 2018 року юридичним відділом апарату райдержадміністрації вивчено роботу із зверненнями громадян в управлінні агропромислового і економічного розвитку та інфраструктури райдержадміністрації, у фінансовому управлінні райдержадміністрації

У районі проводиться роз'яснювальна робота через засоби масової інформації щодо організації роботи зі зверненнями громадян. Протягом січня-березня 2018 року в 12 номерах газети "Катеринопільський вісник" опубліковані статті щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистих прийомів громадян посадовими особами цих органів, роз'яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

З метою проведення роз’яснювальної роботи серед населення району з питань,  що порушуються у зверненнях громадян, керівництвом райдержадміністрації, начальниками, спеціалістами управлінь, відділів  райдержадміністрації  та  керівниками  установ, організацій району проводився особистий прийом громадян за місцем проживання населення відповідно до затверджених графіків.

В райдержадміністрації і в подальшому проводиться робота для своєчасного і ефективного вирішення питань порушених у зверненнях громадян.

<< Початок < Попередня 1 2 3 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 3

Адміністративні послуги