Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Новини

dekl-e1573475547939 Проміжні результати кампанії декларування доходів за 2018 рік підсумували у ГУ ДПС у Черкаській області. Загалом за минулий рік черкащани подали 34258 декларацій про майновий стан та доходи. Зокрема 5793 особи подали декларації після граничного терміну (тобто після 1 травня 2019 року). Задекларовано за минулий рік 2681,3 млн грн доходів та визначено 66,3 млн грн зобов’язань по сплаті податку і збору.

Податкову знижку до повернення задекларували 4319 осіб – до повернення підлягає 9,8 млн.грн. ПДФО. На даний час повернуто 9,6 млн грн податку 4019 особам.

Нагадаємо, деклараційна кампанія-2019 продовжується і до 31 грудня подають декларації особи, які мають право на нарахування податкової знижки за минулий рік. Податковим кодексом України передбачено відшкодування певної частини понесених особою витрат у вигляді процентів, сплачених за користування іпотечним кредитом; перерахованих сум на  користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення; на оплату допоміжних репродуктивних технологій і послуг, пов’язаних з усиновленням дитини; на переобладнання транспортного засобу; будівництво (придбання) доступного житла; оренду житла (квартири, будинку) внутрішньо переміщеною особою; пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям.

Бренд – ідея, яка об’єднує мешканців області. Це імідж та впізнаваність регіону. Це історія, яку ми розповідаємо світу про себе. І від того, як ми її розповімо, такими нас побачить і світ, кажуть в Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА. Тут ініціювали роботу над розробкою туристичного бренду та закликають доєднатися усіх охочих до цього процесу.

Брендинг – не короткочасний проєкт, це свого роду стратегія. Наразі створена робоча група з брендингу регіону, до якої долучилися люди, які представляють різні сфери життя Черкащини. У Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА кажуть, що до робочої групи можна долучатися й зараз, якщо є готовність та бажання попрацювати. Адже ключовий елемент брендингу – це партнерство. Вкрай важливо залучити до процесу всіх стейкхолдерів, які можуть допомогти у визначенні майбутнього регіону. Жоден не може поодинці розробити й впровадити успішний бренд.

На першому засіданні робочої групи, яке відбулося 5 листопада, вирішили оголосити конкурс на обрання кращого слогану для майбутнього бренду Черкаської області. Конкурс розпочнеться 20 листопада й триватиме до 6 грудня 2019 року (включно). Подаватися зможуть всі, хто має ідеї.

Варіант слогану повинен:

бути коротким, не більше 4-х слів;
характеризувати регіон;
передавати харизму Черкащини;
розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
легко запам’ятовуватися;
продовжити речення: «Черкащина це…»;
бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;
мати обгрунтування – опис слогану (не більше 100 слів).

Переможець отримає подарунок – туристичне спорядження (туристичний намет, рюкзак, каремат та спальний мішок). Деталі та умови участі в конкурсі буде опубліковано 20 листопада 2019 року на Фейсбук-сторінці «Черкащина туристична».

Загалом, як відзначають у Департаменті, територіальні бренди – сучасна зброя для конкурентної боротьби між країнами, регіонами, містами за матеріальні, людські та інформаційні ресурси. Окрім цього, території з сильними брендами здатні ефективніше будувати власні конкурентні переваги, залучати інвестиції, туристів і таланти, експортувати власні продукти та змінювати стереотипи.

Слоган і логотип не є брендом регіону. Проте, слоган та логотип слугують інструментами для ідентифікації або розпізнавання сутності регіону. Наприклад, після запуску бренду міста Порту – туристичний потік з 2013 по 2015 рік зріс на 17,6%, а ВВП міста – на 19%, розповідають в Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА.

Комунікація з представниками підприємницьких структур різного рівня – від малого до великого бізнесу – є надзвичайно важливою та необхідною. Про це сказав у ході засідання Регіональної ради підприємців у Черкаській області керманич області Роман Боднар. Каже: аби наповнювався бюджет, що й серед пріоритетних завдань Президента України, у регіоні має бути нормальний інвестиційний бізнес-клімат, коли бізнесу комфортно працювати й немає перешкод, коли є порозуміння й комунікація, а влада оперативно та швидко реагує на вимоги сучасності.

– Відкритий до діалогу та хочу бути корисним, – звернувся голова облдержадміністрації до підприємців. – Ваша візія, досвід і мої владні можливості в симбіозі стануть поштовхом до серйозних зрушень в регіоні. Ідеї та пропозиції структуруємо за пріоритетністю й рухатимемося вперед, вирішуючи нагальні проблеми. Переконаний, нам вдасться налагодити співпрацю й комунікацію з вами.

Роман Боднар акцентував на тому, що обов’язково аналізуватиме ті рішення, які ухвалюватиме Рада, зокрема й сьогоднішні. Окрім того, уже з наступного тижня планує почати заслуховування кожного керівника структурних підрозділів ОДА по всіх сферах. Йтиметься і про бізнес-клімат, інфраструктурні проекти та інше: “Упевнений, що, за результатами цих бесід, матиму ширше бачення проблем. Потому очевидно стартує дієва комунікація. Доти ж накопичую інформацію, адже конструктивні рішення формуються на основі всебічної достовірної інформації”.

Між тим, очільник області сказав, що до роботи необхідно залучати й громадськість, застосовуючи сучасні інформаційні технології: «Питання важливі й стратегічні для регіону обов’язково доводитимемо до суспільства, сподіваючись на зворотній зв’язок».

Під час засідання надію на спільну плідну роботу з владою висловив і голова Регіональної ради підприємців Черкащини Олександр Турченяк. Він зазначив, що Регіональна рада – це комунікаційний майданчик, який варто ефективніше застосовувати. На його думку, бізнесу треба об’єднуватися, як і владі більше комунікувати з бізнесом.

Власні думки, зокрема й проблемні питання, озвучив і голова обласної Федерації роботодавців Борис Райков, а також інші представники підприємництва.

 

Президент України Володимир Зеленський відвідав офіс Спеціальної моніторингової місії (СММ) ОБСЄ в Україні, де зустрівся з головою місії Яшаром Халітом Чевіком.

Голова місії ОБСЄ розповів про роботу СММ та нинішню безпекову ситуацію в зоні проведення Операції об'єднаних сил і відзначив позитивні зрушення щодо процесу розведення сил і засобів на лінії розмежування, починаючи з червня цього року. Так, наразі біля населеного пункту Золоте-4 триває демонтаж фортифікаційних споруд.

Також Яшар Халіт Чевік засвідчив відновлення процесу розведення у районі Богданівки (Петрівське), яке має розпочатися 9 листопада о 12:00.

«Попри складну ситуацію, ми здійснили розведення поблизу Золотого. Зробили все в терміни й безпечно. За це ми вдячні всім: і військовим, і ОБСЄ, і всім, хто допомагав», – наголосив Президент України.

Володимир Зеленський зауважив, що особисто відвідує місця, де планується розведення сил і засобів, щоб оглянути умови життя місцевих мешканців та почути їхнє ставлення до розведення.

«Ми були у Станиці Луганській. Вже до кінця листопада там закінчать міст. Потім були в Золотому. Ми бачимо, що майже всі чекають розведення і радіють, що воно заплановане», – зазначив він.

Також Президент України наголосив, що наразі у Золотому державна влада вже вирішує проблеми інфраструктури, доступу швидкої медичної допомоги та лікарів до місцевих мешканців.

Сторони обговорили можливість допуску Спеціальної моніторингової місії ОБСЄ до складних районів на непідконтрольній українській владі території Донбасу та прикордонних зон України та Росії.

Голова СММ ОБСЄ також повідомив про зменшення кількості жертв після оголошення чергового перемир’я у липні цього року. За словами Яшара Халіта Чевіка, це є свідченням того, що за відсутності активних бойових дій цивільне населення не зазнає втрат.

У рамках візиту до офісу СММ ОБСЄ Президент України ознайомився з роботою Технічного моніторингового центру, у якому дистанційно проводиться цілодобове спостереження за безпековою ситуацією на лінії розмежування в зоні проведення ООС.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 2 з 646