Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Новини

6526184df50d43609c3075581db72416_1551886814_extra_large-e1552894395935 Президент України Петро Порошенко наголошує, що ретельно проаналізував результати першого туру виборів і зробив висновки, в тому числі і щодо кадрової політики. Він запевнив, що під час другої каденції змінить підходи у цьому питанні.

«Точно, я наголошую, що під час своєї другої каденції в основному місця в нашій команді – урядовій, президентській, точно повинні отримати люди, які мають декілька характеристик. Це мають бути молоді люди. Це мають бути люди, які дуже добре себе проявили в програмі децентралізації – лідери об’єднаних громад, які уже два-три роки довели, що вони можуть і зможуть захищати інтереси громади, вміють побудувати з ними ефективний діалог, мають підтримку громади. Не просто підтримку, мають довіру громади», - заявив Глава держави під час спілкування з представниками ЗМІ на НСК «Олімпійський».

Він переконаний, що це сприятиме підтримці громадами, людьми реформ в країні, адже будь-яка реформа, будь-які кроки повинні мати ретельне обговорення, підготовку для того, щоб залучити громаду на свій бік при проведенні реформ.

«Якщо не маєш довіри громади – і реформи приречені. І тому, безумовно, ми будемо рухатися і щодо кадрових змін, і щодо кадрових кроків щодо завоювання довіри людини абсолютно зміненим шляхом. Я не ховаюся від будь-яких кроків», - підкреслив Петро Порошенко.

Водночас він зауважив, що не помиляється той, хто нічого не робить. І кроки, зроблені Президентом і його командою з 2014 року, на його думку, були надзвичайно рішучими. «Я не можу сказати, що ця практика повністю себе виправдала. І треба дуже ретельно і обережно. Це не означає, що ми маємо закрити це, але це означає, що не існує рецептів на всі випадки життя», - зауважив Глава держави.

Петро Порошенко також повідомив, що має на меті залучати лідерів громад до роботи на посадах голів обласних державних адміністрацій.

«По губернаторам (головам ОДА – ред.) сказав, що ми будемо піднімати з лідерів об’єднаних громад. Особливо там, де результати виборів є сигналом того, що ми маємо посилити вертикаль», - сказав він. Глава держави також нагадав, що відповідно до Конституції всі голови обласних державних адміністрацій йдуть у відставку одразу ж після обрання нового Президента. «При чому незалежно від того, хто переможе», - констатував Петро Порошенко.

«І коли я говорю, що це є в принципі основні кадрові можливості Президента, йдеться, в першу чергу, про це», - додав Глава держави.

«Більше того скажу: одразу ж після президентських виборів я буду ініціювати зміни до Конституції, де посади голів обласних державних адміністрацій будуть ліквідовані. Бо це є продовження реформи децентралізації. А будуть префекти з більшими і меншими функціями. Виконавча влада передається громадам і це є реалізація реформи, в яку три, чотири, п’ять років тому ніхто не вірив. А контрольні функції, в тому числі і контроль суверенітету та територіальної цілісності держави, залишається у перфектів», - повідомив Президент.

Щодо того, хто буде у його команді після переобрання, Петро Порошенко сказав: «Я хочу нагадати, що в нас парламентсько-президентська республіка. І склад Уряду Президент може тільки пропонувати. На вакантні посади. Міністри після виборів Президента у відставку не йдуть і я їх відправляти у відставку не збираюся».

«Після парламентських виборів я звичайно, що скористуюся своїм правом і запропоную кандидатури», - додав Глава держави.

Він також підкреслив, що нині країна знає хто представляє дипломатію при Президентові Порошенку – це є Міністр закордонних справ Павло Клімкін і головний зовнішньополітичний радник Костянтин Єлісєєв.

«Ви їх знаєте? Країна їх знає. Це не є «коти в мішку». Все зрозуміло. Міністерство оборони очолює Степан Тимофійович Полторак, який користується повною моєю довірою і довірою українських воїнів. Внесок в побудову армії, разом з волонтерами, разом з військовими. З усіма – його внесок є величезним. Я задоволений його роботою», - резюмував Петро Порошенко.

В органах соціального захисту населення області зареєстрували вже майже 700 звернень від багатодітних родин про одержання соціальної допомоги, зазначає директор Департаменту соціального захисту населення ОДА Руслан Чикало. Він нагадує, що такий додатковий вид соцвиплат запровадили в Україні цьогоріч. І стартував він 1 квітня.

– На сьогодні маємо вже близько 700 заяв від батьків. Загалом же багатодітних родин в області налічують більше ніж 6,5 тисяч, в яких живе понад 20,7 тисяч дітей, – говорить Руслан Олександрович та додає: «Кошти надають одному з батьків дитини, які постійно проживають разом із дитиною. Допомогу призначають на третю й кожну наступну дитину з місяця звернення до органу соціального захисту населення та виплачують щомісяця до досягнення дитиною 6-річного віку. Розмір щомісячної допомоги – 1 700 гривень».

Отож, кожна сім’я з посвідченням багатодітної має змогу з 1 квітня оформити додаткову допомогу на дитину. Якщо, приміром, у родині четверо дітей, двом із яких ще не виповнилось 6 років, виплату здійснюватимуть на кожну з них – по 1 700 грн.

У Департаменті соціального захисту пояснюють, аби оформити допомогу на дитину – мамі або татові слід звернутися в управління соціального захисту населення й написати заяву на одержання такої фінансової підтримки. При собі потрібно мати оригінал та копію посвідчення багатодітної сім’ї та свідоцтва про народження дітей. У сільській місцевості документи приймають уповноважені особи сільських (селищних) рад, об’єднаних територіальних громад.

– Водночас збережене право на отримання з 1 квітня цього року допомоги на дітей із багатодітних сімей особам, які звернуться за її призначенням протягом квітня-червня 2019 року. Виплачуватимуть допомогу через Укрпошту чи уповноважений державою банк за вибором сім’ї, – констатував Руслан Чикало.

Довідково:

Багатодітною є сім’я, в якій подружжя перебуває в зареєстрованому шлюбі, разом проживає та виховує трьох і більше дітей, зокрема кожного з подружжя, або один батько чи одна мати, що проживає разом із трьома й більше дітьми та самостійно їх виховує. Дитиною є особа віком до 18 років, якщо згідно із законом, який застосований до неї, вона не набуває прав повнолітньої раніше.

Відтворення та охорона родючості ґрунтів – основні завдання, передбачені обласною програмою, що затвердили рішенням обласної ради на 2016 – 2020 роки. Детально про реалізацію програми інформує керівник Управління агропромислового розвитку ОДА Ігор Колодка. Він зазначає, що Управління АПР спільно з Черкаською філією ДУ «Держґрунтохорона» виконують заходи в межах розпорядження ОДА щодо суцільної агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення в області.

– Паспортизація ж передбачає польові та аналітичні дослідження, збір та опрацювання даних щодо агрохімічного обстеження земель, створення регіональних інформаційних банків даних якісного стану ґрунтів, – пояснює керівник Управління. – Приміром, торік нам вдалося провести роботи щодо суцільної агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення в господарствах усіх форм власності Уманського, Катернопільського, Лисянського й Тальнівського районів на площі 31,2 тис. га. 23 сільгосппідприємствам цих районів вручили агрохімічні паспорти.

Між тим, хімічну меліорацію ґрунтів провели в сільгосппідприємствах області на площі 12,3 тис. га. Зокрема найбільші площі провапнували в господарствах Звенигородського, Золотоніського, Канівського, Корсунь-Шевченківського та Катернопільського районів.

– Цьогоріч агрохімічну паспортизацію земель сільгосппризначення плануємо провести в господарствах Городищенського, Корсунь-Шевченківського, Канівського, Монастирищенського та Христинівського районів, – додав Ігор Колодка.

Довідково:

Основні завдання обласної програми:

– підвищення рівня застосування органічних, мінеральних та бактеріальних добрив шляхом внесення їх раціональними способами, в оптимальних нормах і співвідношеннях та на підставі даних агрохімічного паспорта земельної ділянки;

– проведення хімічної меліорації ґрунтів у науково обґрунтованих обсягах, термінах та дозах;

– впровадження сучасних систем ґрунтозахисного землеробства з максимальним використанням елементів біологізації;

– здійснення державного контролю за відтворенням та охороною родючості ґрунтів на підставі даних агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення.

Центри надання адміністративних послуг міст Черкаси, Ватутіне, Умань та Кам'янської райдержадміністрації стали пілотними у запровадженні надання послуг з реєстрації актів цивільного стану. Тут можна отримати послуги з державної реєстрації народження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміна імені, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, реєстрація смерті, повідомляють в Департаменті регіонального розвитку ОДА.

У березні адміністраторів цих центрів надання адміністративних послуг підключили до Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Першим, хто почав надавати послуги, став ЦНАП Кам’янської районної державної адміністрації. Тут за березень прийняли дві заяви на державну реєстрацію розірвання шлюбу та дві заяви на державну реєстрацію змін імені. Працівники ЦНАПів міст Черкаси, Ватутіне та Умань наразі навчаються роботі з реєстром. Після відповідних рішень міськвиконкомів, сесій міських рад, вони будуть готові надавати послуги, відзначають у Департаменті регіонрозвитку ОДА.

Такі зміни стали можливі відповідно до Наказу Міністерства юстиції від 29.08.2018  №2825/5 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану». Так, згідно з наказом. заявник звертається до ЦНАПу, де адміністратор з використанням Державного реєстру формує заяву, що підписується заявником і вносить відомості в систему. Паперові документи передаються до відділу реєстрації актів цивільного стану в день звернення або не пізніше наступного робочого дня у разі їх отримання поза робочим часом відділу.

У разі подання документів через ЦНАП - отримання свідоцтва про народження, смерть, письмової відмови в проведенні державної реєстрації акту цивільного стану, висновку про надання дозволу на зміну імені чи про відмову у зміні імені здійснюється в ЦНАП, через який подано відповідну заяву.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 10 з 552