Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Новини

За програмою Кусаноне

куса В червні 2014 року відділом економіки райдержадміністрації спільно з Катеринопільською центральною районною лікарнею було направлено заявку на отримання грандової допомоги по проекту людської безпеки програми “Кусаноне” за підтримки уряду Японії, відповідно до якої планувалося придбання медичного обладнання.

Запропонована Урядом Японії програма фінансової допомоги для проектів розвитку призначається для задоволення різноманітних потреб країн, що перебувають у стані розвитку. Ця програма, яка також відома як «програма Кусаноне», сприяє проектам, що пропонуються різними організаціями, як неурядовими організаціями, так і місцевими державними організаціями. Програма Кусаноне набула високого рейтингу завдяки тому, що вона забезпечує гнучке та швидке сприяння основним проектам розвитку.

За програмою Кусаноне безвідплатна фінансова допомога надається неурядовим організаціям, лікарням, початковим школам, науково- досліджувальним інститутам та іншим неприбутковим організаціям з метою надання допомоги задля здійснення проектів розвитку цих організацій.

В травні 2015 року співробітники посольства Японії в Україні відвідали районну лікарню, для того щоб наочно упевнитися в потребах, що були зазначені в заявці.

В січні поточного року представник посольства повідомив про необхідність надання додаткових документів до проекту, що невідкладно було виконано. В подальшому надані документи буде перекладено на японську та  в березні 2016 року розглянуто та прийнято остаточне рішення щодо фінансування цього проекту. Крім того, спеціалістами районної лікарні було визначено, як пріоритет, придбання системи ультразвукової діагностики, на яку і було подано документи, вартість такого обладнання склала

1,3 млн.грн.

Здійснюється соціальний захист населення

  • 3095 Кількість сімей, які звернулися за субсидією за новим порядком (з 1 травня 2015)  -6491;
  • перебувають на обліку 564 сім’ї , як одержувачі субсидії в 2014-2015 опалювальному періоді (проводяться призначення субсидії без звернення одержувача, автоматично);
  • опрацьовані   6407 заяви , з них 409- вартість послуг у межах норм споживання (тверде паливо та електроенергія) не перевищує обов’язкового платежу для сім’ї та 11- особи не зареєстровані у житловому приміщенні;
  • призначено за новим порядком 5423 особові справи та 564 проведено перерахунки (без звернення).

Станом на 27.01.2016 в районі зареєстровано 255 тимчасово переселених осіб, (сімей – 148, з них дітей – 61, інвалідів – 8, пенсіонерів - 96, працездатних осіб 76, отримувачів соціальних допомог – 14). Видано 216 довідок про взяття на облік особи, яка переміщується. Протягом останнього тижня переселенці в район не прибували.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 №79  визначено порядок взаємодії управління соціального захисту населення з державною міграційною службою із врахуванням закону України «Про захист персональних даних», згідно якої державна міграційна служба у двомісячний строк має провести перевірку відомостей щодо фактичного місця проживання тимчасово переміщених осіб. Станом на 27.01.2016 до державної міграційної служби звернулося 157 осіб з числа вимушених переселенців, яким в довідці проставлено відмітку про фактичне місце перебування, в зв’язку з чим зазначеній категорії буде продовжено виплати щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території. Протягом останнього тижня з приводу вирішення даного питання переселенці не зверталися. Консультації стосовно вирішення проблем переселенців у сфері соціального захисту протягом тижня надано 25 особам.

З метою оперативного вирішення соціально – побутових проблем сімей мобілізованих військовослужбовців спеціалістами управління здійснюється моніторинг потреб сімей мобілізованих.  В Катеринопільському районі  станом на 27.01.2016 року мобілізовано 175 осіб, демобілізовано 33 особи. Статус учасника бойових дій отримали 48 осіб. Запроваджено механізм надання послуг для вирішення проблем демобілізованих та мобілізованих учасників АТО за принципом «Єдиного вікна» (оформлення пільг, допомог, надання соціальних послуг, забезпечення санаторно – курортним лікуванням, технічними та іншими засобами реабілітації тощо). Проводиться робота щодо організації соціальних паспортів потреб демобілізованого учасника АТО. Станом на 27.01.2016 року оформлено 23 соціальних паспорта.

Станом на 27.01.2016 р. на обліку в Єдиному автоматизованому реєстрі осіб перебуває 48 осіб   з статусом УБД  (АТО), яким  надаються пільг на житлово-комунальні послуги в розмірі 75%. На виконання постанови № 389 від 04.06.2015 року « Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям  громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї», постійно проводиться роз′яснювальна робота серед населення про надання пільг згідно постанови.

Відділ соціально-трудових відносин інформує, що згідно оперативних даних заборгованість із заробітної плати  на підприємствах району станом на 01.01.2016р. становить - 148,9 тис.грн., в т.ч.: на філії «Катеринопільський райавтодор» - 54,7 тис.грн., на філії «Єрківський спецкар’єр» - 94,2 тис.грн. Згідно проведеного моніторингу станом на 26.01.2016р. заборгованість із заробітної плати на підприємствах району залишається без змін.

 

 

Начальник управління

соціального захисту населення                                  Тищенко С.О.

У районі вшанували жертв Голокосту

гоглокост На виконання постанови Верховної Ради України від 05.07.2011 № 8605 та з метою вшанування пам'яті жертв Голокосту, відповідного плану заходів облдержадміністрації 27.01.2016 у районі пройшли заходи на вшанування жертв Голокосту. У смт. Єрки та с. Бродецьке відбулося покладання квітів до  пам'ятних знаків, які встановлені в місцях масових поховань   жертв Голокосту. У загальноосвітніх навчальних закладах, закладах культури проведено мистецькі години пам'яті «Народ вічний. Народ живий» про розвиток культури та життя національних меншинств, тематичні уроки пам'яті, лекції, бесіди, виставки. Релігійні  організації провели молебні щодо вшанування  пам'яті жертв Голокосту

Особливості утворення об’єднаної територіальної громади та реорганізація органів місцевого самоврядування

тер гром З 13 січня 2016 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» щодо особливостей державної реєстрації органів місцевого самоврядування як юридичних осіб» від 25 грудня 2015 року № 925-VIII, яким внесено зміни до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» (далі – Закон).

Відповідно до Закону та з урахуванням зазначених змін об’єднана територіальна громада вважається утвореною з дня набрання чинності рішеннями всіх рад, що прийняли рішення про добровільне об’єднання територіальних громад, або з моменту набрання чинності рішенням про підтримку добровільного об’єднання територіальних громад на місцевому референдумі та за умови відповідності таких рішень висновку, затвердженому розпорядженням голови обласної державної адміністрації.

Повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, що об’єдналися, завершуються в день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об’єднаною територіальною громадою.

Об’єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов’язків територіальних громад, що об’єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об’єднаною територіальною громадою.

З дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об’єднаною територіальною громадою, здійснюється реорганізація відповідних юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об’єдналися, та розміщених поза адміністративним центром об’єднаної територіальної громади, шляхом їх приєднання до юридичної особи - сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі об’єднаної територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні юридичні особи - сільські, селищні, міські ради припиняються у порядку, визначеному цим Законом.

З дня затвердження сільською, селищною, міською радою, обраною об’єднаною територіальною громадою, персонального складу її виконавчого комітету у порядку, визначеному цим Законом, здійснюється реорганізація відповідних юридичних осіб - виконавчих комітетів відповідних сільських, селищних, міських рад, розміщених поза адміністративним центром об’єднаної територіальної громади, шляхом їх приєднання до юридичної особи - виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі об’єднаної територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні юридичні особи - виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад припиняються у порядку, визначеному цим Законом.

Звертаємо увагу, що найменування представницького органу місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади як юридичної особи складається з частини, яка є похідною від власного найменування населеного пункту, визначеного її адміністративним центром, у формі прикметника та відповідного загального найменування представницького органу місцевого самоврядування (сільська, селищна, міська рада).

Найменування виконавчого органу місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади як юридичної особи складається з відповідного загального найменування виконавчого органу місцевого самоврядування (виконавчий комітет, управління, відділ тощо) та повного найменування відповідного представницького органу місцевого самоврядування у родовому відмінку.

Увага! Реорганізація юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад та їхніх виконавчих комітетів здійснюється без повідомлення про неї органу, що здійснює державну реєстрацію, а також без збирання вимог кредиторів, отримання їх згоди.

Під час проведення реорганізації юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад та їхніх виконавчих комітетів повноваження з управління справами таких юридичних осіб здійснює сільський, селищний, міський голова, обраний об’єднаною територіальною громадою.

Державна реєстрація припинення юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих комітетів шляхом приєднання здійснюється на підставі заяви, поданої сільським, селищним, міським головою, обраним об’єднаною територіальною громадою, або уповноваженою ним особою суб’єкту державної реєстрації.

Державна реєстрація припинення шляхом приєднання юридичних осіб - виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад, які забезпечують окреме виконання бюджетів територіальних громад, що об’єдналися, здійснюється не раніше затвердження бюджету об’єднаної територіальної громади.

Юридична особа - сільська, селищна, міська рада, її виконавчий комітет є такою, що припинилася, з дня внесення запису про її припинення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу - сільську, селищну, міську раду, обрану об’єднаною територіальною громадою, її виконавчий комітет, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, здійснюється на підставі заяви, поданої сільським, селищним, міським головою, обраним об’єднаною територіальною громадою, або уповноваженою ним особою.

За довідковою інформацією можна звертатись до Катеринопільського районного управління юстиції Черкаської області за адресою вул. Канєвського, 12, смт. Катеринопіль, телефон 0(4742) 2-32-06, 3-01-36.

 

Заступник начальника

Катеринопільського районного

управління юстиції                                                                               А.М. Попович