Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Новини

DSC0286-e1543833963220 Відкриття Центрів безпеки громадян та належне функціонування місцевих пожежних команд має бути одним з основних пріоритетів у роботі органів влади, зокрема ОТГ. На цьому наголосив начальник управління цивільного захисту Юрій Скоробогатов під час засідання обласної Ради регіонального розвитку.

У ході засідання він окреслив основні завдання, які стоять перед органами місцевого самоврядування під час підготовки Перспективного плану розвитку області на 2019-2021 роки. Зокрема, це створення Центрів безпеки громадян, модернізацію регіональної системи оповіщення, приведення споруд цивільного захисту у готовність та ін.

– На рівні області продовжуємо упроваджувати реформу місцевого самоврядування та децентралізації влади, яка передбачає передачу більшості повноважень і ресурсів на рівень територіальних громад, – наголосив посадовець. – Важливою складовою реалізації цієї реформи є збереження безпеки громадян. Однак на сьогодні система місцевого самоврядування не задовольняє потреби суспільства стосовно забезпечення належного захисту населення від надзвичайних ситуацій, насамперед від пожеж. Адже близько 40% з них трапляється саме у сільській місцевості. Безпека громадян – найголовніше завдання та пріоритет. Тому створення Центрів безпеки громадян (місцевих пожежних команд) – вже зовсім нова якість послуги, яку надає ДСНС на рівні громади. Це можливість і спроможність громади повноцінно убезпечити життя своїх мешканців. Хочу наголосити на необхідності створення таких Центрів безпеки громадян в кожній об’єднаній громаді.

Станом на 1 листопада функціонує 77 місцевих пожежних команд в оперативному розрахунку на цілодобовому чергуванні перебуває 49 місцевх пожежних команд. В утворених об’єднаних територіальних громадах проведено розрахунок щодо необхідної кількості підрозділів місцевої пожежної охорони. Загалом в ОТГ додатково необхідно утворити 20 МПО.

– Організація цивільного захисту на всіх етапах його становлення та розвитку безпосередньо пов’язана з національною безпекою та обороною, – каже Юрій Скоробогатов. – Сучасний стан техногенної та екологічної безпеки вимагає подальшого реформування системи цивільного захисту, удосконалення державного управління у сфері цивільного захисту. До основних етапів розвитку системи цивільного захисту належить проведення технічної інвентаризації та забезпечення готовності захисних споруд цивільного захисту до використання їх за призначенням, а також модернізація централізованої системи оповіщення населення.

В області налічується 358 захисних споруд цивільного захисту. На 280 одиницях, що становить 78 % від загальної кількості, вже провели технічну інвентаризацію. Загалом, як відзначив начальник управління, на приведення захисних споруд цивільного захисту у готовність до використання за призначенням у 2016 рік витрачено 165,87 тис. грн, у 2017 році – 196,99 тис. грн, у 2018 році витрачено 302,8 тис. грн.

Водночас в області проводяться заходи з модернізації регіональної системи оповіщення. Зокрема створюються автоматизовані робочі місця оперативного чергового на міському та позаміському пунктах управління. Така робота триває і в районах. Нині вже облаштували автоматизовані робочі місця чергової служби у Звенигородському, Катеринопільському, Уманському, Черкаському та Чорнобаївському районах, а також в містах  Черкаси та Сміла.

Станом на 11 грудня 2018 року на  рахунок  Катеринопільської ЦРЛ для придбання апарату штучної вентиляції легень у відділення інтенсивної терапії Катеринопільської центральної районної лікарні зібрано  кошти в сумі 321,5 тис.гривень, яких, наразі, достятньо для придбання апарату.

Я, як керівник Катеринопільської центральної районної лікарні від свого імені та працівників лікарні, жителів району хочу висловити слова вдячності всім небайдужим, хто з розумінням поставився до цієї проблеми. Адже життя людини- це головна цінність, а відсутність в закладі такого апарату може призвести до трагедії не однієї  родини.

Висловлюю вдячність голові Катеринопільської райдержадміністрації Ользі Петрівні Ніколенко, яка ініціювала перед депутатським корпусом, сільськими головами, головами об'єднаних громад, суб'єктами господарювання району, збір коштів для придбання зазначеного апарату.

Дякую ПАТ “Миронівський хлібопродукт”, сільськогосподарським підприємствам,  сільським радам, об'єднаним  територіальним громадам ,  завдяки яким, придбано таке необхідне обладнання для забезпечення здоров'я жителів району, а саме:

- агроіндостріальний холдинг “Миронівський хлібопродукт” (генеральний директор Косюк Юрій Анатолійович) - 100,0 тис.грн.;

- ФГ “Дрибаса А.С.” (керівник Дрибас Анатолій Степанович)-10,0 тис.грн.;

-ФГ “Гончар О.А.” (керівник Гончар Анатолій Савович)-10,0 тис.грн.;

-ФГ “Агро Вікторія” (керівник Коваленко Олександр Анатолійович)-10,0 тис.грн.;

- ТОВ НВЦ “Черкасибіозахист” (генеральний директор Зубачов Сергій Романович)-10,0 тис.грн.;

-ФГ “Новоселиця” (керівник Ярмоленко Олександр Іванович)-5,0 тис.грн.;

- ТОВ ”ім.Гетьмана В.П.” (керівник Бабченко Олег Миколайович)-5,0 тис.грн.;

- ФГ “Масляний” (керівник Масляний Микола Семенович)-5,0 тис.грн.;

- СТОВ “ім.Ватутіна” (керівник  Бурлаченко Микола Семенович)-3,0 тис.грн.;

- ФГ “Агроуніверсал” (керівник Осадчий Юрій Олексійович)-  3,0 тис.грн.

головам органів місцевого самоврядування району :

Єрківської ОТГ (Польовий Леонід Олексійович)- 20,0 тис.грн.;

Мокрокалигірської ОТГ (Пипа Вікторія Вікторівна)-15,0 тис.грн.

- Вербовецької сільської ради (Кравцова Валентина Миколаївна)-7,0 тис.грн.;

- Вікнинської сільської ради (Батора Юрій Андрійович) -5,0 тис.грн.;

- Гончариської сільської ради (Бибик Василь Юрійович)-12,0 тис.грн.;

-Гуляйпільської сільської ради (Гаркавий Микола Володимирович)-4,0 тис.грн.;

- Кайтанівської сільської ради (Шевченко Тетяна Мефодіївна)-13,0 тис.грн.;

- Киселівської сільської ради (Сусіда Юрій Іванович)-6,0 тис.грн.;

-Лисичобалківської сільської ради (Дашівець Едуард Валентинович)-10,0 тис.грн.;

-Новоселицької сільської ради (Прокопенко Павло Володимирович)-16,6 тис.грн.;

-Пальчиківської сільської ради (Бобров Микола Вікторович)-12,0 тис.грн.;

-Петраківської сільської ради (Соколюк Володимир Леонідович)-14,3 тис.грн.;

-Потоківської сільської ради (Бойко Надія Федорівна)-6,0 тис.грн.

-Розсохуваткої сільської ради (Москаленко Сергій Васильович)-14,7 тис.грн.;

-Стійковської сільської ради (Круценко Лідія Григорівна)-3,4 тис.грн.;

-Ступичненської сільської ради (Коваль Володимир Петрович)-5,5 тис.грн.;

-Ямпільської сільської ради (Стеценко Олена Іванівна)-6,0 тис.грн.

 

Людмила Борецька- головний лікар

Катеринопільської центральної районної лікарні

_DSC0238Однією зі складових процесу децентралізації є наближення адміністративних послуг до людей. Це можливо реалізувати завдяки створенню сучасних Центрів надання адміністративних послуг. Шляхи забезпечення доступності адміністративних послуг в ОТГ окреслив директор Департаменту регіонального розвитку облдержадміністрації Роман Карманнік на засіданні обласної Ради регіонального розвитку.

Нині на добровільній основі в області вже об’єднано 53 ОТГ, а це майже 40% територіальних громад області та більш як 25% населення. І зараз забезпечення доступних адміністративних послуг є однією з головних вимог для громад-об’єднавців, зазначив посадовець.

– ЦНАП – це не тільки приміщення, а й якісне обслуговування та оперативність надання послуг в найкоротший час, – зауважив Роман Карманнік. – Перелік послуг, які можуть надаватися на місцях, постійно розширюється. Наприклад, зараз ведеться робота, щоб через ЦНАПи навіть надавалися послуги МВС з реєстрації автомобілів.

Існують різні моделі створення ЦНАП і громаді необхідно вибрати ту, яка буде найбільш прийнятною для мешканців. Тому при створенні Центрів принципово важливо забезпечити територіальну доступність послуг. Роман Карманнік запропонував декілька моделей для цього:

1 модель: для громади, в яку входить невелика кількість населених пунктів (2-3), можна утворити єдиний ЦНАП в центральній громаді (як наприклад ЦНАП Білозірської ОТГ - 8,9 тис. осіб, Єрківської ОТГ - 5,3 тис. осіб). Якщо в ОТГ громади розташованій на значній відстані одна від одної, можна  утворити віддалені робочі місця ЦНАПу.

2 модель: для ОТГ із значною кількістю віддалених населених пунктів, крім ЦНАП в центральній громаді, доцільно застосувати мобільний ЦНАП.

3 модель: меншим громадам з малою кількістю населення і невеликим бюджетом рекомендується замість утворення власного ЦНАП використовувати інструмент співробітництва територіальних громад шляхом укладання відповідних договорів і створенням одного ЦНАПу на декілька громад.

Можливі джерела фінансування створення ЦНАП: місцевий бюджет, МТД, ДФРР.

– Слід також сказати, що ЦНАП за рахунок надання адміністративних послуг може наповнювати місцевий бюджет громад та частково відшкодовувати витрати на своє утримання, – наголосив Роман Володимирович. – Так, наприклад, у Білозірській ОТГ близько третини бюджету на утримання відшкодовується за рахунок плати за надані адміністративні послуги.

Він додав, що зважаючи на це, голови діючих та новостворених ОТГ повинні долучитися до роботи щодо створення ЦНАПів. У першу чергу користуючись допомогою Програми «U-LEAD з Європою». В області вже 13 громад стали учасниками даної Програми.

_DSC0185Розвиток спортивної інфраструктури, оздоровлення, поглиблення молодіжної політики, посилення національно-патріотичного виховання мають бути серед пріоритетів для районів, міст та ОТГ Черкащини при підготовці пропозицій до Перспективного плану розвитку регіону. На цьому наголосив начальник управління у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації Максим Зеленьський під час виступу на засіданні обласної Ради регіонального розвитку.

Нині у складі національних збірних з олімпійських видій спорту представлені 34 атлети Черкащини, з неолімпійських – 91. Їх підготовка та забезпечення участі у стартах всеукраїнського та міжнародного рівнів, а також поповнення резерву, – одне з першочергових завдань для профільного управління. Аби виконати його якнайповніше та забезпечити залучення до спорту більшої кількості дітей, в області працюють над покращенням спортивної інфраструктури. Один з таких проектів – відкриття футбольних майданчиків зі штучним покриттям у районах та містах області.

– Наразі ми вже розпочали роботу у цьому напрямку, – каже Максим Зеленський. – Це універсальні майданчики для занять спортом. Їхнє будівництво  передбачає обов’язкове співфінансування, а також розміщення об’єкта на території, що належить до опорних закладів освіти чи дитячо-юнацьких спортивних шкіл. Крім того, для розвитку громади можливе відкриття фізкультурно-оздоровчих клубів, секцій з різних видів спорту. На базі існуючих об’єктів доцільно створювати багатофункціональні спортивні об’єкти, які можна трансформувати. Наприклад, щоби у залах з волейболу була можливість займатися боксом, кікбоксингом чи іншим видом спорту.

Працюють над покращенням тренувальної бази і в КЗ «ОСДЮСШОР» ЧОР. Тут планують реалізувати низку масштабних спортивних об’єктів.

– У сфері молодіжної політики є низка можливостей залучення грантових коштів задля цікавої та корисної організації дозвілля для молоді, – додав посадовець. – На повну потужність функціонує молодіжний ресурсний центр, який був створений за підтримки нашого управління та представництва ООН в Україні. Тут реалізують безліч цікавих проектів. Також у нас діє Центр патріотичного виховання відповідно до потреб сьогодення. Це той механізм, який надає можливості реально співпрацювати з молоддю у позаурочний час.

Ще одним з основних напрямків роботи управління є забезпечення оздоровлення учнівства. Крім того, триває робота зі збереження закладів з оздоровлення та відпочинку, аби зменшити тенденцію до їхнього закриття.

Водночас, начальник управління підкреслив, що необхідно забезпечити на місцях роботу профільних спеціалістів з молодіжної політики, оздоровлення та патріотичного виховання.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 8 з 512