Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Новини

За результатами голосувань –до бібліотеки.

0,,18022403_303,00 В центральній районній бібліотеці організовано виставку газетних статей  під назвою  « За   результатами  голосувань –до бібліотеки.».Користувачі бібліотеки зможуть ознайомитися з результатами голосувань до місцевих рад та переглянути  списки  голів та депутатів ,що  отримали більшість голосів на виборах .

А ще отримати корисну інформацію про  механізм звернення до обраних депутатів.

Виборці дуже рідко звертаються до депутатів, які можуть і мусять вирішувати питання, що турбують мешканців селища та району. Люди не користуються такою можливістю, бо мають лише приблизне уявлення про способи впливу на депутата.

Варто знати, що існують відповідні правові механізми, які дають вам змогу вимагати від ваших обранців реальних дій, виконання своєї програми, одстоювання законних інтересів.

Існуючу проблему  бібліотекарі вирішили зняти,видавши для  користувачів бібліотеки  буклет «Як впливати на депутатів місцевих рад».Тому,запрошуємо до бібліотеки ознайомитися з нею та отримати корисну інформацію для членів громад.

 

Катеринопільська центральна районна бібліотека

ЯК ВПЛИВАТИ НА ДЕПУТАТІВ МІСЦЕВИХ РАД?

ZJ5bXB9MpWk Виборці дуже рідко звертаються до депутатів, які можуть і мусять вирішувати питання, що турбують мешканців селища та району. Люди не користуються такою можливістю, бо мають лише приблизне уявлення про способи впливу на депутата.

Варто знати, що існують відповідні правові механізми, які дають вам змогу вимагати від ваших обранців реальних дій, виконання своєї програми, обстоювання ваших законних інтересів, а не просиджування депутатського терміну без роботи.

У статті 11 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» вказано, що депутат «є відповідальним перед виборцями свого виборчого округу та їм підзвітним», тобто повинен підтримувати зв’язки з виборцями — відповідною територіальною громадою, громадськими організаціями та трудовими колективами.

На ім’я депутата можна надіслати звернення з викладеною проблемою чи питанням. Звернення можна надіслати рекомендованим листом на адресу місцевої ради або передати безпосередньо до канцелярії ради, де його повинні зареєструвати.

Іншою важливою формою зв’язку депутата з виборцями є виконання доручень виборців, коли на зустрічах з депутатом виборці можуть покладати на нього вирішення питання, важливого для їх громади. Такі доручення можна покладати на депутата протягом усього терміну його повноважень.

Також кожен депутат мусить особисто приймати виборців з тих питань ,які належать до його компетенції. А кожні півроку він повинен інформувати виборців про роботу ради та її органів, а особливо про виконання місцевого бюджету, прийнятих рішень, доручень виборців, планів і програм.

Кожен депутат місцевої ради має, щонайменше, раз на рік звітуватися перед виборцями і об’єднаннями громадян про свою роботу і ради загалом! Закон передбачає і неперіодичні звіти, якщо цього вимагають виборці або органи самоорганізації населення (вуличні комітети, будинкові комітети). І так само, як і народному депутатові, виборець може подати особисту пропозицію, заяву чи скаргу. Такий документ складається у довільній формі, але прохання має бути чітко сформульовано.

Важливим засобом впливу на депутата є також контроль громади за його діяльністю через громадські слухання, місцеві ініціативи та загальні збори. На жаль, ця інституція на Катеринопільщині ,як і, в більшості, у країні, перебуває лише в стадії становлення, хоча перед громадою відкрито досить широкі можливості впливу на процес ухвалення рішень.

Тож активна громада може встановлювати такі принципи та правила у взаєминах з місцевими органами влади, за яких її позиція буде визначальною.

Громадянське суспільство починається там, де громада розуміє свій вплив і активно управляє владою. Там, де громада пасивна, там громаду дурять і обкрадають.

 

Катеринопільська центральна районна бібліотека

Черкаські боржники сплатили до місцевого бюджету понад 72 млн грн.

 

гп За дев’ять місяців цього року в управлінні погашення заборгованостей податкової інспекції області описали маєтність боржників на 5,4 млн грн., а з врахуванням роботи проведеної у попередні роки, нині у податковій заставі перебуває майно на понад 10 млн грн. Про це повідомив заступник начальника ДПІ у м. Черкаси Олег Коваль. За рахунок вилучення готівкових коштів протягом за цей період до бюджетів спрямували майже 103 тис грн., стягнули платіжними вимогами з рахунків боржників 9,2 млн грн. Від реалізації безхазяйного майна до державного бюджету надійшло 45,6 тис грн. Загалом, за рахунок застосування комплексу заходів до боржників-суб’єктів господарювання в Черкасах, до зведеного бюджету надійшло понад 72 млн грн., з них до державного бюджету – 64,2 млн грн., до місцевого – 7,9 млн грн.

− Черкаські платники повинні пам’ятати, що несвоєчасна сплата податків й інших платежів призводить до формування боргу, який з часом лише збільшується. Саме тому суб’єктам господарювання потрібно регулярно проводити звірку щодо стану розрахунків з бюджетом, а у разі виникнення заборгованостей − не зволікати, а користуватись можливістю розстрочити такий борг, щоб активи такого платника не потрапили до податкової застави і на нього не був накладений адміністративний арешт, − наголосив заступник начальника ДПІ у м. Черкаси Олег Коваль.

Він нагадав, що платникам надається можливість розстрочити податковий борг. Так, за вказаний період було укладено 102 договори розстрочення, з них 83 – на розстрочення грошового зобов’язання на загальну суму майже 69 млн грн., 17 – на розстрочення податкового боргу на загальну суму понад 10 млн грн. За рахунок такого розстрочення до бюджету надійшло 17,8 млн грн.

Деякі питання надання інформації про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження

466223_ukraina_flag_gerb_poloski_1920x1080-www.Gde_

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 24 грудня 2014 р. № 722
Київ

Деякі питання надання інформації про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ 
№ 31 від 21.01.2015
№ 137 від 18.03.2015
№ 786 від 30.09.2015}

Відповідно до статей 15 та 28 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” Кабінет Міністрів України постановляє:

{Вступна частина із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 786 від 30.09.2015}

1. Затвердити такі, що додаються:

Порядок доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

{Абзац другий пункту 1 в редакції Постанови КМ № 786 від 30.09.2015}

Порядок надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

{Абзац третій пункту 1 в редакції Постанови КМ № 786 від 30.09.2015}

2. Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.

3. Установити, що до 1 жовтня 2015 р. до укладення договору про надання доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) та отримання електронного цифрового підпису для роботи з Державним реєстром прав суди, органи місцевого самоврядування, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи доходів і зборів, органи Служби безпеки та інші органи державної влади (посадові особи) мають право отримувати інформаційну довідку з Державного реєстру прав у паперовій формі як за об’єктом нерухомого майна, так і за суб’єктом права на нього на підставі письмового запиту, форму та вимоги до заповнення якого встановлює Міністерство юстиції. В інформаційній довідці зазначається інформація, наявна в Державному реєстрі прав, залежно від змісту запитуваної інформації.

Орган державної реєстрації прав розглядає відповідний запит та за результатами розгляду формує інформаційну довідку або у разі, коли із запитом звернулася неналежна особа, приймає рішення про відмову в наданні інформації з Державного реєстру прав, форму та вимоги до оформлення якого встановлює Міністерство юстиції.

Зазначена інформаційна довідка видається в порядку, передбаченому для надання фізичним та юридичним особам інформації з Державного реєстру прав, у паперовій формі.

{Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 31 від 21.01.2015; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 137 від 18.03.2015}

4. Міністерству юстиції у місячний строк:

вжити заходів, пов’язаних з реалізацією цієї постанови;

привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою.

5. Визнати таким, що втратив чинність, абзац третій пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2013 р. № 868 “Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно” (Офіційний вісник України, 2013 р., № 96, ст. 3549).

6. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2015 р., крім абзаців другого і третього пункту 5 Порядку надання фізичним та юридичним особам інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого цією постановою, які набирають чинності з 1 березня 2015 року.

{Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 31 від 21.01.2015}

Прем'єр-міністр України

А.ЯЦЕНЮК

Інд. 31