Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Відділ освіти, молоді та спорту
Відділ освіти, молоді та спорту

Відділ освіти, молоді та спорту (111)

ОЗДОРОВЛЕННЯ Станом на 17.08.2015 року в районі охоплено послугами оздоровленням та відпочинку 1941 дитина (64,9 % від загальної кількості дітей, які проживають у районі) з них оздоровлено 571 дитина (19,1 %) та відпочили у пришкільних таборах 1370 дітей (45,8%).

У 2015 році відділом у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації: до державного підприємства „Український дитячий центр „Молода Гвардія” направлено 9 дітей а до ТОВ „Курортне об’єднання „Сонячний берег” направлено 14 дітей.

Центральною районною лікарнею оздоровлено 75 дітей В тому числі:

1. В республіканських санаторних оздоровчих закладах –15 дітей:

- санаторій „Затока” – 7 дітей;

- санаторій „Джерело” – 3 дітей;

- санаторій „Хаджібей” – 4 дітей;

- санаторій „Чкалова” – 1 дитина.

2. В місцевих (обласних) санаторних оздоровчих закладах – 60 дітей:

- санаторій „Сосновий Бір” – 29 дітей;

- санаторій „Пролісок” – 18 дітей;

- санаторій „Городище” – 8 дітей;

- в Черкаському обласному спеціалізованому будинку дитини (реабілітаційному центрі) – 5 дітей.

За путівками районної організації „Товариства Червоного Хреста” у серпні 2015 року направлено до санаторію „Руська Поляна” – 21 дитина.

При направленні дітей на оздоровлення особлива увага приділяється дітям з сімей учасників антитерористичної операції та дітям, які виїхали з тимчасово окупованих територій, зони проведення антитерористичної операції.

Понеділок, 27 липня 2015, 09:14

Виставка "ЗНО – 2016"

Автор Внутрішня політика

vystavkazno Відповідно до листа Міністерства молоді та спорту № 5977/3 від 23.07.2015, листа управління у справах сім’ї, молоді та спорту Черкаської облдержадміністрації від 24.07.2015 № 1222/04, повідомляємо, що з 17 по            20 вересня 2015 року в Київському міському будинку вчителя                              (вул. Володимирська, 57) відбудеться перша міжнародна професійна спеціалізована виставка «ЗНО – 2016. Освіта в Україні. Освіта за кордоном», організатором якої є ТОВ «Лідерекспоцентр».

Метою виставки є інформування молоді щодо можливостей отримання професійної освіти в Україні та за кордоном, а також поширення інформації про вакансії і консультування з проблем працевлаштування.

Детальна інформація про виставку розміщена на сайті www.osvita.link.

DSC06164 29 квітня відбулося спільне засідання колегії відділу освіти та районної ради профспілки. У засіданні взяли участь працівники відділу освіти, 35 керівників загальноосвітніх та дошкільних закладів, 32 голови первинних профспілкових організацій.

По першому питанню порядку денного засідання виступила голова районної ради Профспілки працівників освіти Гонтаренко Наталія Василівна, яка детально проаналізувала стан виконання Угоди між відділом освіти та районною радою Профспілки працівників освіти з основних напрямків діяльності: забезпечення продуктивної зайнятості працівників, оплата і умови праці, нормування праці, духовний розвиток профспілчан, оздоровлення.

Акцентувала увагу на основних моментах Угоди, які не виконуються з боку відділу освіти, а саме: виділення коштів на проведення профілактичних заходів з охорони праці навчальними закладами галузі в обсязі не менше 0,2 відсотків від фонду оплати праці відповідно до положень статті 162 КЗпП України, статті 19 Закону України «Про охорону праці»; виділення коштів . згідно ст. 44 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» у розмірі 0.3% на культурно-масову фізкультурно-оздоровчу діяльність.

Начальник відділу освіти Ткаченко Микола Вікторович у своєму виступі наголосив, що зобов’язання, які бере на себе відділ освіти згідно Угоди будуть виконані для цього відділ освіти зі свого боку буде виходити з пропозиціями до районної ради, районної державної адміністрації щодо формування проекту бюджету галузі на 2016 рік в обсягах, передбачених чинним законодавством, у т.ч. передбачивши виділення коштів (як з державної субвенції так і районного бюджету) на матеріально-технічне забезпечення навчальних закладів, придбання житла педагогічним працівникам, фінансування профілактичних заходів з охорони праці – не менше 0,2 % від фонду оплати праці, перерахування профспілковій організації не менше 0,3% від фонду заробітної плати на культурно-масову, фізкультурну та оздоровчу роботу.DSC06174

Після обговорення президією колегії відділу освіти та районною радою Профспілки схвалено проект угоди на 2015-2018 роки та прийнято відповідне рішення.

Далі методист РМК Гонтаренко Наталія Василівна підвела підсумки тематичного вивчення стану засвоєння програмового матеріалу з розділу «Математична скарбничка» програми розвитку і виховання дітей дошкільного віку «Дитина» у дошкільних закладах району, яке проводилось протягом березня-квітня 2015 року. В цілому, за результатами проведеного моніторингу рівня математичної компетенції вихованців старших груп, високий рівень компетенції показали 33%, достатній рівень – 44%, середній рівень – 14%, низький рівень – 2% дітей.

Завідувач ПМПК Мірошник П.І. підвела підсумки оздоровлення дітей та учнівської молоді влітку 2014 року. У форматі «круглого столу» пройшло обговорення роботи літніх оздоровчих таборів у 2014 році та розставлено акценти щодо оздоровчої кампанії 2015 року.

Коровченко Ірина Юріївна доповіля про призначення стипендій призерам обласних учнівських олімпіад та конкурсів у 2015 році. Зазначила, що призерами стали 7 учнів з трьох навчальних закладів – Єрківської ЗОШ, Катеринопільської ЗОШ №1 та Катеринопільської ЗОШ №2, які вибороли 11 призових місць (34,4%). З метою створення умов для розвитку творчого потенціалу і стимулювання академічно обдарованих учнів колегією ухвалено призначити районні стипендії учням - призерам обласних учнівських олімпіад та конкурсів у розмірах 20 – 50 відсотків від прожиткового мінімуму (в залежності від зайнятого призового місця).

Про стан виконання районної програми подолання дитячої безпритульності та бездоглядності доповіла методист РМК Шкуренко А.Ю. В загальноосвітніх навчальних закладах на обліку стоїть 38 сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, в них проживає 49 дітей. За даними служби у справах дітей Катеринопільської райдержадміністрації в 2014- 2015 навчальному році на обліку стоїть 10 дітей, відносно яких протягом року батьки позбавлені батьківських прав. Шестеро дітей знаходяться в соціальному центрі в м. Умань (ухиляння від виконання батьківських прав). Проживає та навчається у дошкільних навчальних закладах 13 дітей –переселенців; у загальноосвітніх навчальних закладах -25 дітей та 10 які не відвідують навчальні заклади (виховуються батьками дома).

Спільно з службою у справах дітей райдержадміністрації, кримінальною міліцією у справах дітей проведені рейди з метою залучення дітей шкільного віку до навчання, дитячої безпритульності і бездоглядності не виявлено.

Головний спеціаліст відділу освіти Химич В.І. ознайомив учасників з станом роботи навчальних закладів щодо попередження правопорушень в учнівському середовищі за наслідками міжвідомчої наради правоохоронних та органів і служб у справах дітей Катеринопільського району. Зауважив, що попри ряд організаційних і практичних заходів спрямованих на протидію злочинності і правопорушень рівень злочинності серед неповнолітніх зростає і вже у 2015 році скоєно 3 злочини. Учасники засідання погодились, що особливу роль у протидії правопорушень є раннє виявлення (починаючи з початкової ланки) дітей схильних до правопорушень та проведення профілактичної роботи адже в кожному закладі функціонує соціально-психологічна служба.

На завершення методист РМК Бібік В.В. наголосив керівникам ЗНЗ на організованому закінченні навчального року.

 

Вівторок, 14 квітня 2015, 10:38

З любов’ю до України

Автор Внутрішня політика

«Я здійму до неба крила – рученята

помолюсь за маму, помолюсь за тата

за сестру і брата за усю родину

і за рідну неньку Україну…»

Сонечко З ініціативи відділу освіти Катеринопільської РДА 10 квітня відбувся районний фестиваль дитячої художньої творчості серед вихованців дошкільних навчальних закладів «З любов’ю до України”. Участь у фестивалі взяло понад 85 дітей віком від трьох до шести років з 14 дошкільних навчальних закладів району представивши 25 номерів у чотирьох номінаціях святкової програми: «Вокал», «Художнє читання», «Хореографія», «Образотворче мистецтво».

Перед початком фестивалю було організовано тематичну виставку дитячих робіт - «І оживе добра слава, слава України». Радували око та захоплювали творчі доробки дітлахів – малюнки, картини з бісеру, гіпсу, стрічок, поробки з паперу в техніці орігамі, квілінгу, ляльки – мотанки, Великодні композиції.

Фестивальну програму розпочали господарі заходу - вокальний ансамбль вихованців Катеринопільського ЦРД «Сонечко» під керівництвом музичного керівника Наталії Сидорівни Костюшенко виконавши дитячий Гімн України.DSC05971

А далі малюки з ніжністю та гарячою любов’ю читали вірші та співали пісень про рідний край; заквітчану рястом, закосичену зеленню українську землю; її широкополі лани, зелені гаї, тихі ріки та озера; вишневі садочки та лелеки на хаті; мамину колискову, бабусину казку; щирий і працьовитий народ… Колоритно, «по - народному» співали Куніченко Єлізавета, Мізюк Анастасія з Вікнинського НВК виконавши пісню«Вікнинські дівчата»; Кохан Сніжана, Онищенко Юлія з Мокрокалигірського ДНЗ «Ромашка», пісня «Тьох-тьох»; вокальний ансамбль Єрківського ДНЗ «Колосок», пісня «Ми веселі козачата»; вокальний ансамбль хлопчиків з Катеринопільського ДНЗ «Казка», пісня «Там на горі, на маківці». Свою любов до української мови - «дивної», «лагідної», «загадкової», оспівала у виступі Гонтаренко Єва з Катеринопільського ЦРД «Сонечко», виконавши пісню «Українська мова».

Та найголовніше, чого благали малюки – це миру на нашій рідній благословенній землі. До глибини душі вразили присутніх Мельниченко Діана з Ярошівського ДНЗ «Тополька» чуттєво продекламувавши вірш «Війна»; Кушніренко Вікторія, Мороз Роксолана з Радчиського ДНЗ «Світлячок» заспівавши пісню «Мир вам, люди»; вокальне тріо - Бойко Вікторія, Колісник Дарина, Дідківська Євгенія з Лисичобалківського НВК, виконавши пісню «Молитва за Україну».

Кульмінацією заходу стали хореографічні постановки Катеринопільського ЦРД «Сонечко», композиція «Ми живемо на Україні» та Катеринопільського ДНЗ «Казка», композиція «Боже, Україну бережи», - які не залишили байдужим жодного присутнього в залі. Суперечливі емоції читалися на обличчях глядачів – біль, гордість, а саме головне віри – віри в те, що з таким підростаючим поколінням, поколінням яке так щиро, палко любить свою Батьківщину у нас буде все гаразд, у нас буде гарне, щасливе майбутнє…

DSC06095 На завершення організатори фестивалю – завідувач районним методичним кабінетом відділу освіти Василь Михалович Череватюк, методисти Наталія Василівна Гонтаренко та Ірина Юріївна Коровченко вручили всім учасникам Почесні грамоти та символічні подарунки – Великодні пасочки.

 

 

Методист РМК Наталія Гонтаренко


Колегія 25.02.2015-1 25 лютого відбулося виїзне засідання колегії відділу освіти на базі Новоселицького начально-виховного комплексу «ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ст.». У засіданні колегії взяли участь працівники відділу освіти та  35 керівників загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів.

 

1. Загальні положення

1.1.     Обласний конкурс бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді (далі – Конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 06.10.1999 № 1285 «Про заходи щодо забезпечення працевлаштування молоді», наказу Мінмолодьспорт від 27.01.2011 №135 «Про організацію та проведення ХІІІ Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді».

1.2.     Організаторами Конкурсу є управління у справах сім’ї, молоді та спорту Черкаської облдержадміністрації (далі – управління) та Черкаський обласний молодіжний ресурсний центр (далі – ЧОМРЦ).

1.3.     Конкурс проводиться щорічно відповідно до наказу управління, у якому визначається оголошення про початок Конкурсу та термін подання заявок на участь у ньому;

1.4.     Управління окремими наказами затверджує склад організаційної комісії та Експертної ради та умови проведення фіналу Конкурсу.

1.5.     Організатори конкурсу забезпечують:

-              прийом, реєстрацію, кодування бізнес-планів, які надходять на Конкурс;

-              підготовку засідань Експертної ради;

-              тиражування бізнес-планів для їх експертної оцінки;

-              підготовку проектів підсумкових документів;

-              підготовку та проведення фіналу Конкурсу.

1.6.     Організатори можуть делегувати окремі повноваження щодо проведення Конкурсу установам, які надають послуги молоді з працевлаштування та підтримки її підприємницької діяльності.

2. Мета й завдання конкурсу

2.1.     Головна мета Конкурсу – заохочення молоді до підприємницької діяльності, сприяння реалізації її підприємницьких ініціатив.

2.2.     Завдання Конкурсу:

-              реалізація інтелектуального потенціалу молоді;

-              підтримка розвитку підприємницької діяльності молоді;

-              сприяння науково-технічній діяльності молоді;

-              впровадженню нових технологій у вітчизняне виробництво;

-              допомога у впровадженні перспективних проектів у життя;

-              навчання молоді основ підприємництва завдяки проведенню семінарів, тренінгів, «круглих столів», конференцій, дискусій та ін.;

-              методично-консультативна допомога молодим підприємцям щодо організації власного бізнесу.

3. Умови проведення конкурсу

3.1.     У конкурсі беруть участь громадяни України віком від 14 до 35 років, студентська та аспірантська молодь, а також юридичні особи, діяльність яких спрямована на підтримку та розвиток молодіжного підприємництва.

3.2.     Для участі у Конкурсі претенденти подають:

-              заяву, оформлену за встановленим зразком (додаток 1);

-              бізнес-план, написаний українською мовою, оформлений 14 кеглем, шрифт Times New Roman, полуторний міжрядковий інтервал, формат паперу А4 та відповідно оформлений.

 

3.3.     Бізнес-план має:

-              відповідати вимогам до структури і змісту бізнес-плану (містити дані про автора, мету і завдання проекту, опис продукту чи/та послуги, позиціонування товару на ринку, його відмітні риси, належну кваліфікацію майбутнього персоналу, потрібні приміщення; опис обладнання, відомості про джерела постачання сировини та матеріалів і гарантії їх стабільності, використання субпідрядних організацій, план маркетингу, забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг, механізм ціноутворення, методи стимулювання продажу, рекламний бюджет, кадрову політику та ін.);

-              містити резюме бізнес-плану обсягом до трьох сторінок друкованого тексту формату А 4;

-              мати обсяг до 50 сторінок друкованого тексту формату А 4.

3.4.     Конкурс проводять у двох номінаціях:

-              «виробництво, сфера послуг і торгівля»;

-              «соціальний проект».

3.5.     До номінації «виробництво, сфера послуг і торгівля» входять такі види економічної діяльності:

-              сільське господарство;

-              лісове господарство;

-              рибне господарство;

-              промисловість;

-              будівництво;

-              оптова й роздрібна торгівля, торгівля транспортними засобами, послуги з ремонту;

-              готелі й ресторани;

-              транспорт і зв'язок;

-              фінансова діяльність;

-              операції з нерухомістю, здавання під найм та послуги юридичним особам;

-              державне управління;

-              освіта;

-              охорона здоров'я та соціальна допомога;

-              колективні, громадські та особисті послуги.

3.6.     Номінація «соціальний проект» передбачає бізнес-плани, які фінансуються за рахунок спонсорських, грантових коштів або коштів з державного бюджету та спрямовані на:

-              покращення умов життєдіяльності особистості чи окремих соціальних груп;

-              надання соціальних послуг.

3.7.     Бізнес-плани, надіслані на Конкурс, авторам не повертають і повторно не розглядають; право інтелектуальної власності зберігається за авторами бізнес-планів.

4. Порядок проведення Конкурсу

4.1.     Конкурс проводять у чотири етапи:

-              І: березень 2015 – інформаційна кампанія, збір конкурсних робіт та заявок для участі у Конкурсі;

-              ІІ: квітень 2015 – робота Експертної ради;

-              ІV: квітень-травень 2015 – проведення фіналу конкурсу.

Перший етап – інформаційна кампанія та збір конкурсних робіт та заявок для участі у Конкурсі

4.2.     Структурні підрозділи у справах сім’ї та молоді райдержадміністрацій та міськвиконкомів відповідно до цього положення:

-              оголошують про початок Конкурсу, зазначаючи умови його проведення і термін прийняття заявок на участь у регіональних конкурсах;

-              проводять рекламну кампанію щодо популяризації Конкурсу, широко залучаючи представників ділових кіл та державних установ;

-              приймають заявки на участь у Конкурсі та бізнес-плани;

-              направляють бізнес-плани та анкети учасників Конкурсу у паперовому варіанті на адресу: Обласний молодіжний ресурсний центр – м. Черкаси, вул. Смілянська, 23, тел. 36-00-59 та в електронному варіанті на ел. скриньку: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

Другий етап – робота Експертної ради

4.3.     Експертна рада аналізує та оцінює бізнес-плани, що посіли призові місця в регіональних конкурсах.

4.4.     Експертна рада оцінює бізнес-плани за такими критеріями:

-              відповідність вимогам до структури бізнес-плану;

-              наявність чіткого фінансово-економічного обґрунтування проекту;

-              ефективність використання коштів (період окупності, прибутковість проекту, соціальний ефект);

-              забезпечення створення нових робочих місць для молоді;

-              оригінальність та обґрунтованість ідеї;

-              соціальна значущість проекту, суспільна корисність (прибутковість) від його реалізації.

4.5.     Кожний член Експертної ради оцінює бізнес-плани за 10-бальною шкалою і заносить оцінки до оцінної відомості учасників Конкурсу.

4.6.     За сумою набраних балів визначають не більше шести бізнес-планів у кожній номінації, автори яких мають право брати участь у фіналі Конкурсу.

4.7.     Члени Експертної ради беруть участь у роботі Експертної ради на громадських засадах.

Третій етап – проведення фіналу Конкурсу

4.8.     Фінал конкурсу передбачає презентацію авторами своїх бізнес-планів, відповіді на запитання експертів; визначення переможців та їх нагородження.

4.9.     Бізнес-план має представити автор чи авторський колектив чисельністю не більше як три особи.

4.10. Кожний член Експертної ради оцінює презентацію фіналістом свого бізнес-плану за 10-бальною шкалою і заносить оцінки до оцінної відомості фіналістів Конкурсу. Додаванням балів, отриманих під час загальної оцінки бізнес-планів та під час презентації бізнес-плану, визнають переможців Конкурсу в кожній номінації:

-                                                         перше місце;

-                                                         друге місце;

-                                                         третє місце.

4.11. Члени Експертної ради відкритим голосуванням затверджують список переможців і розподіл призових місць; зачитують експертний висновок про кожний бізнес-план, що виборов призове місце; нагороджують переможців.

4.12. Рішення Експертної ради правомочне у разі присутності більшості членів, його вважають прийнятим, якщо за нього проголосувала проста більшість присутніх.

4.13. Претензії щодо рішення Експертної ради не приймаються.

 

Додаток 1

 

ЗАЯВКА

на участь у обласному конкурсі бізнес-планів

підприємницької діяльності серед молоді

 

в номінації                                                              ¨ «Виробництво, сфера послуг і торгівля»

¨ «Соціальний проект»

 

1. Інформація про конкурсанта:

П.І.Б.:

Дата народження:

Освіта:

Домашня адреса:

Телефон мобільний ( ) , інший контактний телефон

e-mail:

Паспортні дані (дані свідоцтва про народження)

Ідентифікаційний код

 

2. Напрями діяльності за проектом:

·  добувна промисловість

  • обробна промисловість
  • виробництво машин та устаткування
    • інше виробництво, в т.ч. меблів, обробка відходів
  • виробництво електроенергії, газу та води
  • будівництво
  • готелі, ресторани
  • транспорт та зв’язок
  • операції з нерухомістю, здавання під найм
  • діяльність у сфері інформатизації
    • послуги, надавані переважно юридичним особам
    • освіта
    • колективні, громадські та особисті послуги
    • інші

·  оптова й роздрібна торгівля, торгівля транспортними засобами, послуги з ремонту

·  фінансова діяльність

·  дослідження і розробки

·  охорона здоров’я та соціальна допомога

 

3. Назва бізнес-плану:

Короткий зміст бізнес-плану (до 50 слів):

4. Фінансова інформація:

  • вартість бізнес-плану:                      грн.
  • строк окупності:                                міс.
  • сума зовнішнього фінансування:     грн.
  • власний внесок:                                грн.

 

5. Досвід роботи в цій сфері:

6. Очікувана форма співпраці за проектом (пошук ресурсів – зазначити яких, інформаційна підтримка, отримання додаткових знань, навчання, стажування, пошук партнерів, контактів тощо):

7. Додаткова інформація (знання іноземних мов, участь у наукових конференціях чи досягнення в бізнесі):

 

Дата заповнення 2015 року              Підпис

1. Загальні положення

1.1.     Обласний конкурс бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді (далі – Конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 06.10.1999 № 1285 «Про заходи щодо забезпечення працевлаштування молоді», наказу Мінмолодьспорт від 27.01.2011 №135 «Про організацію та проведення ХІІІ Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді».

1.2.     Організаторами Конкурсу є управління у справах сім’ї, молоді та спорту Черкаської облдержадміністрації (далі – управління) та Черкаський обласний молодіжний ресурсний центр (далі – ЧОМРЦ).

1.3.     Конкурс проводиться щорічно відповідно до наказу управління, у якому визначається оголошення про початок Конкурсу та термін подання заявок на участь у ньому;

1.4.     Управління окремими наказами затверджує склад організаційної комісії та Експертної ради та умови проведення фіналу Конкурсу.

1.5.     Організатори конкурсу забезпечують:

-              прийом, реєстрацію, кодування бізнес-планів, які надходять на Конкурс;

-              підготовку засідань Експертної ради;

-              тиражування бізнес-планів для їх експертної оцінки;

-              підготовку проектів підсумкових документів;

-              підготовку та проведення фіналу Конкурсу.

1.6.     Організатори можуть делегувати окремі повноваження щодо проведення Конкурсу установам, які надають послуги молоді з працевлаштування та підтримки її підприємницької діяльності.

2. Мета й завдання конкурсу

2.1.     Головна мета Конкурсу – заохочення молоді до підприємницької діяльності, сприяння реалізації її підприємницьких ініціатив.

2.2.     Завдання Конкурсу:

-              реалізація інтелектуального потенціалу молоді;

-              підтримка розвитку підприємницької діяльності молоді;

-              сприяння науково-технічній діяльності молоді;

-              впровадженню нових технологій у вітчизняне виробництво;

-              допомога у впровадженні перспективних проектів у життя;

-              навчання молоді основ підприємництва завдяки проведенню семінарів, тренінгів, «круглих столів», конференцій, дискусій та ін.;

-              методично-консультативна допомога молодим підприємцям щодо організації власного бізнесу.

3. Умови проведення конкурсу

3.1.     У конкурсі беруть участь громадяни України віком від 14 до 35 років, студентська та аспірантська молодь, а також юридичні особи, діяльність яких спрямована на підтримку та розвиток молодіжного підприємництва.

3.2.     Для участі у Конкурсі претенденти подають:

-              заяву, оформлену за встановленим зразком (додаток 1);

-              бізнес-план, написаний українською мовою, оформлений 14 кеглем, шрифт Times New Roman, полуторний міжрядковий інтервал, формат паперу А4 та відповідно оформлений.

 

3.3.     Бізнес-план має:

-              відповідати вимогам до структури і змісту бізнес-плану (містити дані про автора, мету і завдання проекту, опис продукту чи/та послуги, позиціонування товару на ринку, його відмітні риси, належну кваліфікацію майбутнього персоналу, потрібні приміщення; опис обладнання, відомості про джерела постачання сировини та матеріалів і гарантії їх стабільності, використання субпідрядних організацій, план маркетингу, забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг, механізм ціноутворення, методи стимулювання продажу, рекламний бюджет, кадрову політику та ін.);

-              містити резюме бізнес-плану обсягом до трьох сторінок друкованого тексту формату А 4;

-              мати обсяг до 50 сторінок друкованого тексту формату А 4.

3.4.     Конкурс проводять у двох номінаціях:

-              «виробництво, сфера послуг і торгівля»;

-              «соціальний проект».

3.5.     До номінації «виробництво, сфера послуг і торгівля» входять такі види економічної діяльності:

-              сільське господарство;

-              лісове господарство;

-              рибне господарство;

-              промисловість;

-              будівництво;

-              оптова й роздрібна торгівля, торгівля транспортними засобами, послуги з ремонту;

-              готелі й ресторани;

-              транспорт і зв'язок;

-              фінансова діяльність;

-              операції з нерухомістю, здавання під найм та послуги юридичним особам;

-              державне управління;

-              освіта;

-              охорона здоров'я та соціальна допомога;

-              колективні, громадські та особисті послуги.

3.6.     Номінація «соціальний проект» передбачає бізнес-плани, які фінансуються за рахунок спонсорських, грантових коштів або коштів з державного бюджету та спрямовані на:

-              покращення умов життєдіяльності особистості чи окремих соціальних груп;

-              надання соціальних послуг.

3.7.     Бізнес-плани, надіслані на Конкурс, авторам не повертають і повторно не розглядають; право інтелектуальної власності зберігається за авторами бізнес-планів.

4. Порядок проведення Конкурсу

4.1.     Конкурс проводять у чотири етапи:

-              І: березень 2015 – інформаційна кампанія, збір конкурсних робіт та заявок для участі у Конкурсі;

-              ІІ: квітень 2015 – робота Експертної ради;

-              ІV: квітень-травень 2015 – проведення фіналу конкурсу.

Перший етап – інформаційна кампанія та збір конкурсних робіт та заявок для участі у Конкурсі

4.2.     Структурні підрозділи у справах сім’ї та молоді райдержадміністрацій та міськвиконкомів відповідно до цього положення:

-              оголошують про початок Конкурсу, зазначаючи умови його проведення і термін прийняття заявок на участь у регіональних конкурсах;

-              проводять рекламну кампанію щодо популяризації Конкурсу, широко залучаючи представників ділових кіл та державних установ;

-              приймають заявки на участь у Конкурсі та бізнес-плани;

-              направляють бізнес-плани та анкети учасників Конкурсу у паперовому варіанті на адресу: Обласний молодіжний ресурсний центр – м. Черкаси, вул. Смілянська, 23, тел. 36-00-59 та в електронному варіанті на ел. скриньку: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

Другий етап – робота Експертної ради

4.3.     Експертна рада аналізує та оцінює бізнес-плани, що посіли призові місця в регіональних конкурсах.

4.4.     Експертна рада оцінює бізнес-плани за такими критеріями:

-              відповідність вимогам до структури бізнес-плану;

-              наявність чіткого фінансово-економічного обґрунтування проекту;

-              ефективність використання коштів (період окупності, прибутковість проекту, соціальний ефект);

-              забезпечення створення нових робочих місць для молоді;

-              оригінальність та обґрунтованість ідеї;

-              соціальна значущість проекту, суспільна корисність (прибутковість) від його реалізації.

4.5.     Кожний член Експертної ради оцінює бізнес-плани за 10-бальною шкалою і заносить оцінки до оцінної відомості учасників Конкурсу.

4.6.     За сумою набраних балів визначають не більше шести бізнес-планів у кожній номінації, автори яких мають право брати участь у фіналі Конкурсу.

4.7.     Члени Експертної ради беруть участь у роботі Експертної ради на громадських засадах.

Третій етап – проведення фіналу Конкурсу

4.8.     Фінал конкурсу передбачає презентацію авторами своїх бізнес-планів, відповіді на запитання експертів; визначення переможців та їх нагородження.

4.9.     Бізнес-план має представити автор чи авторський колектив чисельністю не більше як три особи.

4.10. Кожний член Експертної ради оцінює презентацію фіналістом свого бізнес-плану за 10-бальною шкалою і заносить оцінки до оцінної відомості фіналістів Конкурсу. Додаванням балів, отриманих під час загальної оцінки бізнес-планів та під час презентації бізнес-плану, визнають переможців Конкурсу в кожній номінації:

-                                                         перше місце;

-                                                         друге місце;

-                                                         третє місце.

4.11. Члени Експертної ради відкритим голосуванням затверджують список переможців і розподіл призових місць; зачитують експертний висновок про кожний бізнес-план, що виборов призове місце; нагороджують переможців.

4.12. Рішення Експертної ради правомочне у разі присутності більшості членів, його вважають прийнятим, якщо за нього проголосувала проста більшість присутніх.

4.13. Претензії щодо рішення Експертної ради не приймаються.

 

Додаток 1

 

ЗАЯВКА

на участь у обласному конкурсі бізнес-планів

підприємницької діяльності серед молоді

 

в номінації                                                              ¨ «Виробництво, сфера послуг і торгівля»

¨ «Соціальний проект»

 

1. Інформація про конкурсанта:

П.І.Б.:

Дата народження:

Освіта:

Домашня адреса:

Телефон мобільний ( ) , інший контактний телефон

e-mail:

Паспортні дані (дані свідоцтва про народження)

Ідентифікаційний код

 

2. Напрями діяльності за проектом:

·  добувна промисловість

  • обробна промисловість
  • виробництво машин та устаткування
    • інше виробництво, в т.ч. меблів, обробка відходів
  • виробництво електроенергії, газу та води
  • будівництво
  • готелі, ресторани
  • транспорт та зв’язок
  • операції з нерухомістю, здавання під найм
  • діяльність у сфері інформатизації
    • послуги, надавані переважно юридичним особам
    • освіта
    • колективні, громадські та особисті послуги
    • інші

·  оптова й роздрібна торгівля, торгівля транспортними засобами, послуги з ремонту

·  фінансова діяльність

·  дослідження і розробки

·  охорона здоров’я та соціальна допомога

 

3. Назва бізнес-плану:

Короткий зміст бізнес-плану (до 50 слів):

4. Фінансова інформація:

  • вартість бізнес-плану:                      грн.
  • строк окупності:                                міс.
  • сума зовнішнього фінансування:     грн.
  • власний внесок:                                грн.

 

5. Досвід роботи в цій сфері:

6. Очікувана форма співпраці за проектом (пошук ресурсів – зазначити яких, інформаційна підтримка, отримання додаткових знань, навчання, стажування, пошук партнерів, контактів тощо):

7. Додаткова інформація (знання іноземних мов, участь у наукових конференціях чи досягнення в бізнесі):

 

Дата заповнення 2015 року              Підпис м

 

ПОЛОЖЕННЯ

про обласний фотоконкурс „Молоде обличчя України”

  1. 1. Загальні положення

1.1.          Регіональний етап Всеукраїнського фотоконкурсу „Молоде обличчя України” (далі – Фотоконкурс) проводиться управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту Черкаської облдержадміністрації (далі – управління) та Черкаським обласним молодіжним ресурсним центром.

1.2.          Фотоконкурс проводиться з метою поліпшення підтримки та розвитку візуального мистецтва та утвердження патріотизму молодого покоління.

  1. 2. Організація та проведення Фотоконкурсу

2.1.          З метою конкурсного відбору фоторобіт та визначення переможців наказом управління формується компетентне журі, до складу якого входять фотохудожники, професійні фотографи, представники зацікавлених органів місцевого самоврядування, громадськість тощо.

2.2.          Фотоконкурс поводиться у кілька етапів:

  1. проведення інформаційної кампанії – березень 2015 року;
  2. організація прийому фоторобіт, заявок, довідок, фотографій на конкурс; формування журі для розгляду поданих робіт – квітень 2015 року;
  3. журі Фотоконкурсу визначає переможців (І, ІІ, ІІІ місця) в кожній тематичній рубриці – травень 2015 року;
  4. за результатами проведення регіонального Фотоконкурсу у кінці квітня-на початку травня 2015 року організатори забезпечують друк робіт-переможців, оформлення їх в рамки та публічну виставку, а також – нагородження переможців Фотоконкурсу;
  5. роботи-переможці Фотоконкурсу, яким присуджено перші місця за всіма тематичними рубриками та довідки про їх авторів передаються до Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту для участі у Всеукраїнському фотоконкурсі „Молоде обличчя України”.
  6. 3. Умови проведення Фотоконкурсу

3.1.          У Фотоконкурсі бере участь молодь віком від 14 до 28 років. Кількість фоторобіт, які подаються учасниками, необмежена.

3.2.          До конкурсу допускаються роботи всіх фотографічних жанрів (портрет, репортаж та ін.), зроблені за останні три роки, за тематичними рубриками:

–                   „Молодь і держава”;

–                   „Професії молодих”;

–                   „Талановита молодь України”;

–                   „Українське студентство”;

–                   „Дозвілля молоді”;

–                   „Вибір молоді – здоров’я”;

–                   „Всі різні – всі рівні”;

–                   „Нас єднає Україна”.

3.3.          Надіслані на Фотоконкурс роботи мають відображати реальні життєві ситуації. Зміст фотографії має донести до глядача реально існуючі в нашому житті тенденції щодо розвитку молоді, її творчих успіхів та досягнень в розбудові держави, реалізації творчих задумів, формування активної життєвої позиції тощо. Фотографії повинні бути зроблені в Україні.

3.4.          Для участі у фотоконкурсі автор фоторобіт подає заявку (додаток 1), довідку про творчі досягнення (оформляється у вільній формі і подається на паперовому та електронному носіях), фотороботи та власне фото в електронному вигляді).

Підпис автора засвідчує зобов’язання подавати правдиву інформацію про себе.

3.5.          Приймаються фотороботи у електронному вигляді з роздільною здатністю знімка не менше 300 пікселів/дюйм. В електронному вигляді ім’я кожної фотороботи має співпадати з її назвою.

3.6.          Фотографії, які не відповідають зазначеним у цьому Положенні вимогам, не розглядаються.

3.7.          Надіслані на Фотоконкурс фотороботи авторам не повертаються. Організатори фотоконкурсу залишають за собою право використовувати ці фотороботи в проведенні подальших виставок, підготовці та виданні інформаційних матеріалів, публікацій тощо із збереженням права інтелектуальної власності автора фотороботи.

3.8.          До конкурсу не допускаються роботи, які пропагують насильство, релігійну та етнічну ворожнечу, містять політичну рекламу.

 

Відповідно розпорядження голови Катеринопільської райдержадміністрації від 03.02.2015 № 17 „Про передачу повноважень щодо видачі посвідчень батьків і дитини з багатодітної сім’ї” всі повноваження видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім'ї передано до управління соціального захисту населення районної державної адміністрації.

 

За інформацією відділу у справах сім'ї, молоді та спорту РДА

26.01.2015-7 День Соборності України сьогодні в нашій країні зовсім по-іншому сприймається кожним із нас, не залишає байдужим жодного серця, об’єднує українців у пориві бути разом, підтвердити ще раз, що ми – велика нація. У цей день у закладах освіти Катеринопільщини відбулися урочисті заходи та патріотичні акції на підтримку бійців-захисників єдиної України.  У заходах взяли участь голова Катеринопільської районної державної адміністрації  Ольга Ніколенко, заступник голови Ірина Міненко, представник Міжнородного волонтерського руху «За Україну, її славу і волю» Людмила Турган, начальник відділу освіти районної державної адміністрації Микола Ткаченко.

нарада 16.01.2015 Розпочався новий календарний рік, що вносить ряд суттєвих коректив у діяльність як органів управління освітою, так і безпосередньо кожного навчального закладу, окремих зацікавлених організацій.

16 січня 2015 року відбулася позачергова нарада керівників закладів освіти, на розгляд учасників якої було запропоновано нагальні питання забезпечення діяльності освітянського загалу у новому році:

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 Наступна > Кінець >>
Сторінка 5 з 8