Офіційний сайт Катеринопільської районної державної адміністрації і районної ради

drv

mrog

Агропромисловий розвиток

Державна екологічна інспекція у Черкаській області інформує про інтенсивний розвиток синьо-зелених водоростей на водоймах Черкаської області, що може спричинити масовий замор водних біоресурсів.

Враховуючи це, управління агропромислового і економічного розвитку та інфраструктури просить користувачів земельних ділянок, на яких розташовані водойми та населення району, у разі виявлення підстав, що можуть спричинити погіршення умов існування та загибель водних біоресурсів, поінформувати місцеві державні органи та управління з метою організації заходів по недопущенню виникнення надзвичайної ситуації.

1. Цей Порядок встановлює механізм подання декларації про відходи.

2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Господарському кодексі УкраїниЗаконі України “Про відходи” та інших актах законодавства України.

3. Суб’єкти господарювання у сфері поводження з відходами, діяльність яких призводить виключно до утворення відходів, для яких показник загального утворення відходів становить від 50 до 1000 умовних одиниць, щороку подають декларацію про відходи (далі - декларація) за формою згідно з додатком до постанови від 18 лютого 2016 р. № 118.

Декларація подається один раз на рік одночасно в паперовій та електронній формі до центру надання адміністративних послуг, який передає її відповідно до органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища, обласної, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі - дозвільний орган), або через електронну систему здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами, порядок функціонування якої визначається Мінприроди, до 20 лютого року, що настає за звітним.

Якщо суб’єкт господарювання має у своєму складі філії або інші відокремлені підрозділи без статусу юридичної особи, які провадять свою діяльність у різних регіонах (у межах певної адміністративно-територіальної одиниці) України, такий суб’єкт господарювання подає декларацію за місцем провадження діяльності філією або іншим відокремленим підрозділом.

4. Дозвільний орган протягом п’яти робочих днів з дня отримання декларації розглядає та здійснює її реєстрацію або оформляє письмове повідомлення із вичерпним переліком зауважень щодо необхідності виправлення/уточнення наданих відомостей, яке передає до центру надання адміністративних послуг, для передачі суб’єкту господарювання.

Підставами для оформлення письмового повідомлення щодо необхідності виправлення/уточнення наданих відомостей є виявлення в наданій декларації неповних та/або недостовірних відомостей.

Суб’єкт господарювання, що подав декларацію, в п’ятиденний строк з дня отримання повідомлення подає виправлену декларацію або уточнену інформацію з питань, зазначених у повідомленні дозвільного органу, до центру надання адміністративних послуг для її передачі до дозвільного органу.

5. Інформаційне забезпечення щодо стану реєстрації декларацій здійснює дозвільний орган шляхом забезпечення функціонування загальнодоступних інформаційних ресурсів, на яких щотижнево актуалізується перелік суб’єктів господарювання, декларації яких зареєстровано.

6. Дозвільний орган щомісяця до 10 числа місяця, що настає за звітним, надсилає Мінприроди інформацію про зареєстровані декларації разом з електронними версіями зареєстрованих декларацій.

Порядок та форма надання інформації затверджується Мінприроди.

7. Відповідальність за достовірність заповнення декларації покладається на суб’єкта господарювання.

Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.2017 року №130, з державного бюджету на 2017 рік виділено 550 млн. грн.

Комісією при Мінекономрозвитку затверджено перелік сільськогосподарської техніки українського виробництва, 20% вартості якої компенсується за рахунок коштів державного бюджету.

Для отримання компенсації необхідно:

1. Здійснити оплату за техніку та обладнання, які входять до Переліку, через державні банки –  Ощадбанк, Укрексімбанк, Приватбанк, Укргазбанк.

2. Відкрити рахунок в одному із зазначених державних банків та подати заявку і документи, що підтверджують придбання техніки та обладнання, а саме:

-  копію платіжного доручення.

-  акт приймання-передачі техніки та обладнання.

-  свідоцтво про державну реєстрацію техніки (якщо техніка підлягає обов’язковій державній реєстрації).

3. Державний банк надає Мінагрополітики інформацію щодо суми коштів, що підлягає частковій компенсації.

4. Мінагрополітики формує реєстр сільськогосподарських товаровиробників та у межах обсягу відкритих асигнувань на підставі реєстру перераховує кошти державному банку, який перераховує їх на поточні рахунки сільськогосподарським товаровиробникам.

В районі закінчилися весняно – польові роботи йде активна підготовка до збирання  ранніх зернових та зернобобових  культур.

Фактично весь червень на Катеринопільщині відзначився нестійкою погодою – з частими коливаннями температури та періодичними, проте, малоефективними дощами.

За такої погоди на більшості площ, через відсутність ефективних дощів та тривалий дефіцит опадів, умови для вегетації сільгоспкультур залишаються малосприятливими.

Третя декада червня характеризувалася  теплою, практично сухою погодою. Середня декадна температура повітря склала 17 º, що в межах багаторічних показників. Максимальна температура повітря досягала 29º, мінімальна знижувалась до 8ºтепла.

В червні випала мала кількість опадів, середня відносна вологість повітря склала всього 62%.

Сума ефективних температур вище +10º склала 188º, що на 36º нижче норми та на 90º менше минулорічних показників.

В цілому по району загальний стан посівів усіх сільськогосподарських культур за спостереженнями агрометеорологів оцінювався як  задовільний.

За прогнозами синоптиків, найближчим часом агрометеорологічні умови для формування врожаю в районі суттєво не зміняться.

Враховуючи фактичний стан посівів, наявні запаси продуктивної вологи в ґрунті, очікувані погодні умови та згідно з агрометеорологічними розрахунками урожайність озимих культур у 2017 році по Катеринопільському району очікується нижче минулого року, валовий збір зерна також  менше торішнього.

В посівах зернових культур  продовжується слабка ”шкодочинність” личинок п’явиць, клопів-щитників, попелиці та трипсів, відмічено появу поодиноких імаго клопа-черепашки та жука-кузьки.

Для успішного проведення в районі жнивної кампанії видано наказ начальника Управління агропромислового і економічного розвитку та інфраструктури  РДА «Про підготовку та збирання в районі ранніх  зернових та зернобобових культур у 2017 році», згідно з яким створено оперативний штаб з координації роботи зі збирання в районі зернових та зернобобових культур та затверджені  відповідні заходи. Розроблено робочий план по збиранню ранніх зернових та зернобобових культур.

Для підготовки та збирання ранніх зернових і зернобобових

культур у 2017 році буде задіяно 85 зернозбиральних комбайнів ( 94% готовності), з них 62 вітчизняного виробництва (73% готовності ) та 23 іноземного (100% готовності).

Паливно – мастильними матеріалами господарства району забезпечені: дизпаливом на 88%, бензином - на 102 %  та мастилом - на 91% .

За даними 90 сільськогосподарських підприємств району (Звіт про посівні площі с/г культур під урожай 2017 року),   загальна площа орних земель становить 35.5 тис.га, з них пшеницею озимою засіяно 7.3 тис.га, ячменем озимим 600 га, горохом 502 га. Всього засіяно зернових та зернобобових культур 19,9 тис.га.

В зв’язку з погодними умовами, особливу увагу під час  збирання ранніх зернових та зернобобових культур  просимо звернути на дотримання правил протипожежної безпеки.

Державна підтримка розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства здійснюється за бюджетною програмою 2801350 “Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними” (далі – бюджетна програма) відповідно до Закону України “Про державний бюджет України на 2017 рік».

На поточний рік бюджетною програмою передбачено кошти у сумі 75,0 млн гривень.

Слід зазначити, що станом на 01.01.2017 за бюджетною програмою обліковується кредиторська заборгованість у сумі 231,8 млн гривень. Передбачені держбюджетом видатки відповідно до частини першої статті 48 Бюджетного кодексу України в повному обсязі планується спрямувати суб’єктам господарювання для її погашення пропорційно обсягам, зареєстрованим в органах Державної казначейської служби України.

Надання державної підтримки очікується після прийняття рішення Уряду, яким буде приведено у відповідність до чинного законодавства механізм використання коштів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2005 № 587, та затвердження спільним наказом Мінагрополітики та Мінфіну паспорта бюджетної програми.

Виплата кредиторської заборгованості буде здійснюватися до кінця поточного року відповідно до помісячного розпису асигнувань загального фонду Державного бюджету України на 2017 рік.

У разі збільшення за бюджетною програмою обсягів фінансування в сумі, що перевищує розміри зареєстрованої кредиторської заборгованості буде здійснюватися компенсація витрат поточного року  згідно з  встановленим механізмом використання бюджетних коштів.

Зазначений механізм передбачає підтримку суб`єктам господарювання, які займаються виноградарством, садівництвом та хмелярством, незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності.

Фінансування здійснюється шляхом компенсації витрат звітного року на створення насаджень та їх зрошення в межах затверджених нормативів витрат на 1 гектар.

Крім того механізм передбачає компенсацію витрат в межах встановлених нормативів за будівництво холодильників з регульованим газовим середовищем, камер швидкого заморожування плодів та ягід, водонакопичувальних басейнів та за придбання згідно з встановленим переліком спеціалізованих механізмів та техніки для забезпечення технологічного циклу вирощування багаторічних насаджень.

Механізмом визначені перелік видів робіт зі створення насаджень, які підлягають компенсації, перелік документів, процедура їх подання, проходження та розгляду, процедура визначення обсягу компенсації та спрямування підтримки суб’єктам господарювання, виключні підстави у відмові надання державної підтримки.

Термін дії – 5 років (з 1 січня 2017 року по 1 січня 2022 року).

Обсяг коштів – 4000 млн. гривень (у 2017 році).

Мають право на отримання – сільськогосподарські товаровиробники – платники податку на додану вартість.

Види діяльності, на які розповсюджується бюджетна дотація: тваринництво, вирощування винограду, фруктів, ягід, горіхів, овочів, тютюну та цукрового буряку.

Обмеження – щомісячний розмір бюджетної дотації товаровиробникам, які займаються птахівництвом, не може перевищувати 50 відсотків виділених асигнувань на бюджетну дотацію у поточному місяці.

Що необхідно зробити товаровиробнику для отримання дотації:

1. Подати заяву до Державної фіскальної служби України щодо включення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації.

2. У встановлений законодавством строк подати декларацію з податку на додану вартість та додаток до неї.

3. Сплатити податок на додану вартість до бюджету в повному обсязі.

Як виплачується дотація:

ДФС щомісячно протягом трьох робочих днів після граничного терміну сплати податку на додану вартість відповідно до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та поданої податкової звітності з податку на додану вартість визначає суму коштів для кожного отримувача із застосуванням коефіцієнтів пропорційності.

На підставі інформації ДФС Казначейство в автоматичному режимі перераховує відповідним отримувачам суми бюджетної дотації з небюджетного рахунка Мінагрополітики.

Нормативно-правові акти:

– порядок розподілу бюджетної дотації (постанова Кабінету Міністрів України від 08.02.2017 № 83);

– порядок ведення та форма Реєстру отримувачів бюджетної дотації (постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2017 №179);

– форма заяви для включення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (наказ Міністерства фінансів України від 23.02.2017 № 275, зареєстрований в Мін’юсті 28.02.2017 за № 268/30136);

– форми декларації з податку на додану вартість та додатку до неї (наказ Міністерства фінансів України від 23.02.2017 № 276, зареєстрований в Мін’юсті 28.02.2017 за № 269/30137);

– порядок виплати дотації за лютий 2017 року (постанова Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 № 178)

Український державний фонд підтримки фермерських господарств – це державна бюджетна установа, яка виконує функції з реалізації державної політики щодо надання фінансової підтримки становлення і розвитку фермерських господарств. В організаційну структуру Укрдержфонду входить Дирекція, загальною чисельністю 15 штатних одиниць, та регіональні відділення, які розташовані в 24 областях України, загальною чисельністю 72 штатні одиниці.

Щороку Укрдержфонд надає фінансову підтримку українським фермерам на поворотній та безповоротній основі. Так, з 1995 по 2016 рік було надано близько 600 млн. грн. фінансової допомоги фермерам. З них: 182 млн. грн. – безповоротної фінансової підтримки, скористатися якою могли новостворені фермерські господарства та господарства з відокремленими садибами, а також ті, які провадять господарську діяльність та розташовані у гірських населених пунктах, на поліських територіях. Але, нажаль, з 2010 року фінансування за цією статтею призупинено.

Також було надано понад 400 млн. грн. поворотної фінансової підтримки. Отримати таку допомогу могли всі без винятку фермерські господарства на конкурсних засадах, які не мають заборгованості перед Укрдержфондом. Максимальний розмір безвідсоткового кредиту на одне фермерське господарство складає 500 тис. грн. строком до 5 років з самостійно визначеним графіком повернення коштів.

У 2017 році в Державному Бюджеті України передбачено 65 млн. грн. для підтримки фермерських господарств, з них – 40 млн. грн. із спеціального та 25 млн. грн. із загального фондів. Ці кошти розподіляються між регіонами пропорційно до обсягів сільськогосподарської продукції, що виробляється фермерськими господарствами. З метою забезпечення рівного доступу та максимальної прозорості процедури розподілу бюджетних коштів конкурсний відбір проходить у два етапи. На першому етапі відбувається прийом документів регіональними комісіями, які формують реєстри претендентів на отримання фінансової підтримки. На другому етапі конкурсна комісія відбирає переможців на отримання такої підтримки. За наявності рівних умов пріоритет надається фермерським господарствам, які:є членами сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу; займаються вирощуванням та розведенням великої рогатої худоби; обробляють земельні ділянки площею не більше ніж 500 гектарів; закладають молоді плодово-ягідні та виноградні насадження; переходять на виробництво органічної продукції. При цьому необхідно зазначити, що формування реєстрів та проведення конкурсного відбору транслюється в мережі Інтернет в режимі реального часу, а до складу комісій обов’язково входять представники Всеукраїнських громадських галузевих організацій.


Розподіл коштів, передбачених у державному бюджеті на 2017 рік для надання фінансової підтримки фермерським господарствам на поворотній основі

 

№ з/п

Відділення

Середній обсяг виробництва сільськогосподарської продукції фермерськими господарствами, млн. грн.

Обсяг фінансової підтримки фермерських господарств на поворотній основі,тис. грн.

всього

у тому числі:

загальний фонд

спеціальний фонд

1

Вінницьке

1331,7

4550,0

1750,0

2800,0

2

Волинське

308,4

1040,0

400,0

640,0

3

Дніпропетровське

1704,4

5850,0

2250,0

3600,0

4

Донецьке

595,4

2015,0

775,0

1240,0

5

Житомирське

286,4

975,0

375,0

600,0

6

Закарпатське

81,1

260,0

100,0

160,0

7

Запорізьке

999,5

3445,0

1325,0

2120,0

8

Івано-Франківське

169,9

585,0

225,0

360,0

9

Київське

792,2

2730,0

1050,0

1680,0

10

Кіровоградське

1902,8

6500,0

2500,0

4000,0

11

Луганське

779,8

2665,0

1025,0

1640,0

12

Львівське

576,6

1950,0

750,0

1200,0

13

Миколаївське

1168,2

3965,0

1525,0

2440,0

14

Одеське

1571,3

5395,0

2075,0

3320,0

15

Полтавське

1136,2

3900,0

1500,0

2400,0

16

Рівненське

189,3

650,0

250,0

400,0

17

Сумське

600,4

2080,0

800,0

1280,0

18

Тернопільське

443,2

1495,0

575,0

920,0

19

Харківське

1153,4

3965,0

1525,0

2440,0

20

Херсонське

923,7

3185,0

1225,0

1960,0

21

Хмельницьке

756,6

2600,0

1000,0

1600,0

22

Черкаське

843,1

2860,0

1100,0

1760,0

23

Чернівецьке

172,2

585,0

225,0

360,0

24

Чернігівське

514,7

1755,0

675,0

1080,0

 

Всього:

 

65000,0

25000,0

40000,0

 

З метою стимулювання розвитку галузі у наступному році держава планує збільшити надання фінансової підтримки фермерським господарствам через Укрдержфонд до 1 млрд. грн.

На сьогодні додатковими, але не менш важливими напрямками розвитку Фонду є: налагодження співпраці з Всеукраїнськими громадськими та міжнародними галузевими організаціями; створення он-лайн платформи, яка включатиме он-лайн чат зі спеціалістами Фонду, он-лайн консультації з галузевими експертами, можливість розміщення інвестиційних проектів, інформацію про потенційних іноземних партнерів та інвесторів, спеціалізовану дошку оголошень для фермерів-виробників, базу корисних посилань, вебінари, тощо.

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>
Сторінка 4 з 10